Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
609
Tıklama
0
Öne Çıkarma
iphone 4 cihazım servisten geldi hala işlem yapılıyor.
A
12 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar merhaba,

cihazımı telesericeye yolladım sıvı teması gerekcesiyle garanti dısdı bırakıp tamır etmeden geri gönderdiler. aşağıda yapılan adımları yazıyorum acayip bir durum var dikkat ederseniz. cihaz elieme 04.06.2012 de ulaştı. bugün bi sorgulama yapayım dedim öylesine telefon elimde olmasına rağmen 21.06.2012 de cihazınız transfer edilmiştir yazıyor arvota teleservice. elimde olan cihaz 20 gün sora nasıl transfer ediliyor anlamadım. yoksa cihazımı garanti dışı bırakıp kendileri sıfır cihazmı alıyor kendilerine anlamış değilim zaten cihazımda sıvı temas yoktu bişey anlamadım.

22.05.2012: beklemeye alındı
22.05.2012:maltepe bölgemizde kaydı alındı
23.05.2012: ataşehir bölgemizde kaydı alındı
28.05.2012: ücretli onarım bedeli 839.99 tl
28.05.2012: beklemeye alındı.
28.05.2012: cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. son test aşamasında beklemektedir. ( bu cihazı bana gönderin dediğim tarihtir)
29.05.2012:cihazınız son test aşamasından geçmiştir. kargo departmanına teslim edildi.
04.06.2012: transfer edildi yurt içi kargo (06.06.2012 dede elime ulaştı teslim aldım zaten.

işte enteresan olan kısım şu 21.06.2012 de yine işlem yapılmış ve telefon elimde. öylesine bi sorgulatayım dedim.

21.06.2012: cihazınız transfer edilmiştir. arvota teleservice.


burda bi iş dönüyor ama anlamış deyilim. böyle bişeyle karşılaşan arkadaşlar varsa yazarlarsa sevinirim. sikayet var com a yazmıştım 2 kez fax yolladım teleserviceye itiraz için acaba ondanmı böyle bişey oldu

teşekkürler



C
12 yıl
Yarbay

Satış sonrası servis türkiyede yok desem yeridir. Zaten adam gibi hizmet veren bir şirket olsa inanın o şirket yürür gider. Yurtdışında olsanız en fazla 2 gunde sıfırıyla değişimi yapılırdı cıhazınızın (posta yoluyla). Hatta mağzasında anında birebir değişirlerdi. Adamlar için müşteri memnuniyeti ön planda sen şimdi bu durumda başka bir marka cihaz alırmısın! Ama bizim burda ön planda olan şey PARA o yuzden Parasıyla rezil olanların en güzel örnekleri yurdumuzda çıkıyor.

Adamlar su almış derse elinden bir şey gelmiyor. çünkü anakartın üzerinde su değdiği zaman rengi değişen kağıt var (adı şımdı aklıma gelmedi birden ) Bırakın su almasını adamlar parmağının ucuyla bu kağıdı ıslatsa cihazı garanti dışı bırakmasına yeter ve eliniz kolunuz bağlanır. Türk firmalarından her şey beklenir diyip geçmiş olsun diliyorum.



A
12 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

teşekkürler verdiğin bilgi için kardeş. yanlız şöyle bi durum var cihazın şarz girişi ve kulaklık girişinde renk değişen bantlar var bunları görüyorum. şarz girişindeki hafif kızmızılaşmış. kulaklık girişindeki beyaz hiç renk değişimi yok. madem bu cihaz sıvı alıyor neden biri beyaz diyeri kızmızı. elbette bunu servisede sordum cihazın sıvı temas resimlerini istedim sesleri çıkmıyor yollayamıyorlar resimleri. cebimizde terden bile renk değişe biliyormuş bu bantlar.cebimde şarz girişindeki bant terden renk değişmişse sucumu anlamıyorum. bunları servisede söyledim. içindeki sıvı teması kanıtlayın dedim resim gönderin dedim ama sesleri çıkmıyor 1 aydır bişey geldiği yok

teşekkürler


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
12 yıl
Yarbay

Dediğim gibi yurtdışında MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ Türkiyede CEP MEMNUNİYETİ yapacak pek bir şeyinizin olduğunu zannetmiyorum. Eğerki Yurtdışında tanıdıgınız varsa gönderin cihazı buyuk ihtimal apple değiştirir yenisiyle (verdiğiniz servis cihazın canını okumadıysa) tek handikapınız imei değişecegi için kayıt ettirmek durumunda kalıcaksınız ki şuanki bulundugunuz duruma göre 100-150 lira verip cihazınızı yenilemek cihazınızın elinizde kalmsından çok daha iyi veya tamir görmesinden.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
*
12 yıl
Yarbay

arayıp deki cihazımın durumu nedir ne zaman teslim alabilirim diye, hiç çaktırma belki bir tane iphone 4 verirler sana



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.