Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
1345
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TTNet Hız Problemi
O
12 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Selam arkadaslar,
Geçen ay problemsiz bir şekilde internetimi kullanırken bu ay başından itibaren hızım 0.3 - 0.5 Mb arasında seyrediyor. 23 gündürde müşteri hizmetlerini arayıp arıza, şikayet, özel hizmet kayıtlari bırakıyorum. Her aradığımda dns ayarlarıyla ilgili soru sorulmasından bıktım. Farklı modemler kullandım, evimde ki internet kablolarını değiştirdim fakat nafile. Telekom müdürlüğüne gittim dün itibariyle, adil kullanımdan dolayı hızımın askıda kaldığını söylediler ve birkaç işlem yapıp hızımın normale döndürüldüğünü belirttiler, fakat eve gelince speedtest'ten kontrol ettiğimde yine 0.3 Mbit hızı görünce çıldırdım. Müşteri hizmetlerini arayıp sayısız defa yerinde destek istedim ve bana geri dönüş yapılmadan arıza kayıtlarımın kapatılmamasını istedim. 1 saat içerisinde dalga geçercesine probleminiz giderilmiştir ve arıza kaydınız kapatılmıştır mesajı gönderdiler telefonuma. Bir sonraki aşama olarak ne yapmalıyım? Bulunduğum bölgede KabloNet'te yok, tek çarem Superonline, o da TTNet altyapısını kullanıyor bildiğim kadarıyla. Tüketici hakem heyetine gidip şikayetimi yapsam değişen bir şey olur mu? Pazartesi itibariyle tekrardan bağlı olduğum telekom Avcılar telekom müdürlüğüne gidip çıngar çıkarmayı düşünüyorum. Fikri olan varsa ve paylaşabilirse çok memnun olurum problemimle ilgili.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olethros -- 23 Haziran 2012; 14:33:30 >

C
12 yıl
Teğmen

Bende de aynı problem var. 2 aydır 8 mbit lik internette 1 mbit i zor görüyorum. Sürekli kopma oluyor, yarım saatte bir kopuyor internet. Artık müşteri hizmetlerini aramaktan bıktım anca saçma sapan sorular soruyorlar yok kaç ışık yanıyor bilmem ne yahu internet kopup duruyor, ışıkla ne alakası var, şu an 4 yansa ne birazdan yine kopacak, ne yapmam lazım şaşırmış durumdayım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
12 yıl
Binbaşı

Aynı olay bende de var. Senin yaşadığın olayın aynısını yaşıyorum. Benim internet gece 00:00'den öğlen 12:00'ye kadar 8 mbit oluyor. ama öğlen 12:00'den gece 00:00'ye kadar kullanılamaz halde. 0.03 hız görüyorum resmen. Port değişimi yaptırdım düzeldi. Fakat aradan 1 ay geçti yine aynı sorun. 5 aydır akraba oldum müşteri hizmetleriyle.. Sorunu düzeltiyorlar fakat sürekli tekrardan bozuluyor. Ben de Avcılar telekoma bağlıyım. Bu bölgede böyle bir gerizekalı bir sorun çıktı bu AKK'dan itibaren.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teslaman -- 24 Haziran 2012; 19:04:46 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.