iş yerinde yapılması gereken işleri, siparişleri, satın almaları, günlük notları hep eski usul ajandaya not alıyorum. Nihayetinde de arada gözümden kaçanlar, unutulanlar oluyor... Bu işleri bilgisayara kuracağım bir programla yürütmem mümkün mü?
Büyük ölçekli firmalar bu sorunu ERP yazılımlarıyla hallediyorlar, daha küçük ölçekte CRM yazılımları da var. Ancak ücretsiz bir CRM çözüm bulamadım.
Konuyla ilgili tavsiyeleriniz ve bilginiz benim ve benimle aynı sorunu yaşayanlar için önemli esirgemezseniz sevinirim...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _uMaY_ -- 8 Mayıs 2012; 9:38:06 >
Merhaba arkadaşlar,
iş yerinde yapılması gereken işleri, siparişleri, satın almaları, günlük notları hep eski usul ajandaya not alıyorum. Nihayetinde de arada gözümden kaçanlar, unutulanlar oluyor... Bu işleri bilgisayara kuracağım bir programla yürütmem mümkün mü?
Büyük ölçekli firmalar bu sorunu ERP yazılımlarıyla hallediyorlar, daha küçük ölçekte CRM yazılımları da var. Ancak ücretsiz bir CRM çözüm bulamadım.
Konuyla ilgili tavsiyeleriniz ve bilginiz benim ve benimle aynı sorunu yaşayanlar için önemli esirgemezseniz sevinirim...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _uMaY_ -- 8 Mayıs 2012; 9:38:06 >