Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
1913
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Arıza Yapan D Smart PVR uydu alıcısı 32 gündür serviste.
L
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

PVR özellikli uydu alıcısını kullanmaya başladıktan 5 gün sonra arızalandı. 4-5 kere aramama rağmen bugün dönecez yarın arıcaz en kısa sürede halledecez diye diye 32 gündür serviste ve ben TV izleyemiyorum. En son aradım bağırdım çağırdım size geçici ürün vericez dediler. Ben geçici ürün filan istemiyorum. Ya yenisini versinler yada para iadesi istiyorum ama para iadesini nereden nasıl alıcam. Ben ürünü Teknosadan parasını peşin vererek satın almıştım. Şimdi D Smart servisinde. Nereye şikayet etmem gerekiyor.
Olmaz olsun D Smart gibi firmalar.



T
12 yıl
Binbaşı

Teknosa yamı verdiniz arızalı ürününüzü. Teknosa ya verdi yseniz 20 iş gününde ya tamir olup geliyor yada yenisini veriyorlar. Teknosa bu konuda baya ciddi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Teknosa almıyormuş sadece dsmart bakıyormuş. O yüzden dsmartın kendi servisine gitti. Teknosa da sıkıntı yok sorun dsmartta.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
12 yıl
Yarbay

dostum değişmedi ise servis kartalda oranın telefonunu al onlarla irtibata geç.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

bende tuzlada diye biliyorum ama oranın numarasına nasıl ulaşıcam onu bilmiyorum.
Aradığımda talebinizi açtım en kısa sürede iletilecek yok efendim sistem yavaş sistem arızalı falan filan hiçbir sonuca ulaşılamıyor.
TR nin en büyük mafyası olmuş bunlarda haberimiz yokmuş.
Resmen 500 liralık cihazımı gasp ettiler.
Mahkemeye verecem


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
12 yıl
Teğmen

benim next marka cihazımda arızalanmıştı.en yakınımdaki yetkili servise bıraktım 1 hafta sonra yapıldı ama 1 gün çalıştı.bende cihazı alıp karaköyde merkez servise götürdüm.3 gün sonra kargoyla yolladılar.canavar gibi çalışıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Teğmen

Ben cihazımı yakınımdaki bir bayiden aldım.. Sıkıntım olduğunda yardımcı oluyorlar.. Adamlar bile Dsmart ile zar zor görüşüyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
12 yıl
Teğmen

benimde cihazım arızalanmıştı bulunduğum bölgede arızası onarılmamıştı arıza büyük dediler fabrikaya gönderdik dediler bende bir ay bekledim cihaz gelmedi sonra servisi aradım cihazım ne oldu diye gelmedi dediler sonra on gün daha bekledim kırk gün doldu yine ardım yine gelmedi dediler sonra müşteri t...aradım derdimi anlattım onlarda biz araştırıp sana döneriz dediler aradan iki gün geçtikten sonra beni aradılar bir iki güne kadar cihazı göndereceklerini söylediler iki gün deyil bir hafta yine bekledim yine yok bende çileden çıkmaya başladım tekrar müşteri t... aradım yok dedim cihaz gelmedi bana cihazımın bulunduğu servisin telefon numarasını verdiler birde sen ara dediler bende aradım cihazın hazır göndereceyiz dediler tabi geçen zaman 60 gün oldu bende hergün bulunduğum bölgedeki servise uğruyorum cihazım geldimi diye söyledikleri yok yok hergün başladım müşteri t... arıyordum zaten bağlanmak bir dert birde telefon faturası ...tabi 80 ninci günü doldurdu aradan seksen beşdün dolmuştu beni sabah saatleriydi fabrikadan aradılar cihazı kargoya verdik akşam gidip servisten alabilirsin dediler bende akşam oldu işten çıktım servise gidip cihazımı alayım dedim gittim cihaz gelmedi dediler ben bu sefer çıldırdım.. servis fabrika dedikleri yeri aradılar dedikleri kargoya verecektik arabanın lastiyi patlamış dediler..ben o anda çıldırdım ben aradım telefona bir bayan çıktı neden beni aldatıyorsunuz dedim beyefendi dedi cihaz hazır deyil bir kaç güne kadar hazır olur dedi...ben o anda şok oldum dedim bana yetkili birini bağla dedim sonra birisini bağladı zaten delirmişim önce beni dinle dedim eyer sen o cihazı tamir edip gönderirsen sen ş......sizsin dedim al o cihazı g....sok dedim ve telefonu kapattım bu sözlere karşılık cihazdan vazgeçtim...(sonra bir gün sonra cihaz geldi) ..geçen zaman 86 gün



K
12 yıl
Yarbay

Arkadaslar bunlarla neden muhattap oluyorsunuz ? Servise verdiginizde servis kagidina tarih ve sorunu yazdirirsaniz , ve 30 is gunu servis sureci doldugu anda verin tuketici hakem heyetine , para iadesi isteyin , olsun bitsin, sinir harbi yasamayin bos yere...

Tekrardan gecmis olsun arkadaslar , ayrica direk servise degil aldiginiz teknosaya da verebilirsiniz, kanunen almak zorundalar , paranizi geri almak istiyorsaniz eger teknosaya verin onlar gec yollar 30 is gununuz hemen dolar:)

Ekleme: 30 is gunu degismis olabilir tuketici kanununa bakmanizi oneririrm...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
12 yıl
Yüzbaşı

garanti süresü 20 güne inmiştir.http://forum.donanimhaber.com/m_48592385/mpage_1/f_/key_//tm.htm#48592385





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egomencim -- 19 Mayıs 2012; 23:15:49 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: egomencim

garanti süresü 20 güne inmiştir.http://forum.donanimhaber.com/m_48592385/mpage_1/f_/key_//tm.htm#48592385

Tesekkurler



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
12 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: kagan06


quote:

Orijinalden alıntı: egomencim

garanti süresü 20 güne inmiştir.http://forum.donanimhaber.com/m_48592385/mpage_1/f_/key_//tm.htm#48592385

Tesekkurler

rica ederim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
@
12 yıl
Yarbay

Arkadaşlar benimde dsmart cam modül bozuldu.Bayiye gittiğimde Tuzladaki servis'in adresi verdi ve buraya kargoladım.Fakat şuan durumu hakkında hiçbir bilgim yok.Takip için nereden bilgi alabilirim ?

Müşteri hizmetlerini aradım en azından kayıt altına altına alınan bir arıza var mı diye oda yok :(

Kargo ile yolladığım adres;
Mozaik iletişim
Eski ankara asfaltı tepeören mah. no :64 mutlu akü fabrikası yanı tuzla/İstanbul

Telefon no bilen varmı ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @uiKSilveR -- 24 Mayıs 2012; 14:07:20 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl
Çavuş

benim kartım bozuldu makinenin değer 50 tl ama dsmart benden 100 tl kart parası istiyor ne kazıksın sen öle Dsmart bende dijiyi aradım bakalım ne cıkcak


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Benim cihaz halen gelmedi ama sorun şurada ben küçükyalıdaki bayisine verdim cihazı bayi bana kağıt vermedi. İstedim yok ne verim ki ben sana öyle bir form yok dedi. Tüketici haklarıda form olmadan bişz bişey yapamayız dedi. Avukatım var ona verecem nasılsa ben haklıyım mahkeme masraflarımı D SMART karşılamak zorunda.
Bu arada ilk önce teknosaya götürdüm almadı onlar buna dsmart kendisi bakıyor dediler. Nasıl olacak bu iş yardımediverin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: LINEBACKER

Benim cihaz halen gelmedi ama sorun şurada ben küçükyalıdaki bayisine verdim cihazı bayi bana kağıt vermedi. İstedim yok ne verim ki ben sana öyle bir form yok dedi. Tüketici haklarıda form olmadan bişz bişey yapamayız dedi. Avukatım var ona verecem nasılsa ben haklıyım mahkeme masraflarımı D SMART karşılamak zorunda.
Bu arada ilk önce teknosaya götürdüm almadı onlar buna dsmart kendisi bakıyor dediler. Nasıl olacak bu iş yardımediverin

Dsmarta ihtarname mahiyetinde fax cekiver , uydu alicimi servisiniz aldi , akibetini bilmiyorum, bana servis belgelerini mail, fax veya kargo yoluyla gonderin, bunlari yapmazsaniz yasal yollara basvuracagimi, ve cihazimi benden izinsiz elinizde tuttugunuz icin cumhuriyet savciligina suc duyurusunda bulunacagimi bildiririm.

Diyerekten yazin ad soyad abonelik bilgilerinizi de yazin, ayrica verdiginiz bayiyede bana servis den bul kardesim aletimi, yada ver adresini ben bakarim diyiver;)

Ayrica kac ay magdur olduysaniz bununda fazlasiyla hediye verilmesini talep edin, bunu yapmazlarsa hakem heyetine tekrar basvurun;)

Ekleme: bundan sonrada biryere cihaz birakirken servis fisi, kargo fisi gibi seyleri saklayin / isteyin , sorununuzu acikca yazdirin ve servis fisini alin...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kagan06 -- 23 Mayıs 2012; 20:58:54 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.