Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
18
Cevap
1315
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hangisi yanlış hangisi doğru?
B
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Geçen gün hadımköye giderken çektim, bizim hızımız ortalama 90-100km arası

yorumu size bırakıyorum...

< Resime gitmek için tıklayın >



K
12 yıl
Binbaşı

o hadımköy yolu her zaman öyle

hatta ve hatta solda dibine yanaşıp sellektör çakıyorlar



K
12 yıl
Yarbay

B
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: arjen553

Kamyon sola mı dönecekti?

Yol yaklaşık olarak 3 km düz devam ediyor.



*
12 yıl
Yarbay

Mercedes ve Kamyon yarışmı yapıyorlar acaba ..

Ya da kamyoncu hızlı şoför altındaki aracı karıştırdı...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl
Yarbay

Kamyonlar istediği şeritte gidebilir.
Trafikte öncelikli araçtır.



S
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: ncap

hafriyat kamyonları ve beton transmikserleri yollarda adeta terör estiriyorlar..çünkü zamana karşı yarışmak zorundalar..orası yine otoyol adamlar yaya geçidi ,şehir içi dinlemiyorlar..suç kimde tam bilemiyorum ama tek başına şoförde de değil..artık denetleyen mi dersiniz, çalıştıran mı, yoksa müşteriler mi..





bu konuda haklısınız hocam. bu şekilde çalışanlar genelde yaptıkları sefere göre para alıyorlar yada sabit ücretle çalışıyorlar fakat gün içerisinde belirli sayıda sefer yapmak zorundalar. buda onları hatta safhada sınırları zorlamaya mecbur bırakıyor. sonuçta işleri bu ve onlarda ekmek parası peşinde. suç şoförlerden çok iş sahiplerinde, işverenlerde. yargılamadan önce olaya onların açısından da bakmak lazım.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
B
12 yıl
Yarbay

Buradaki tek yanlış mercedesin sağda olması


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
12 yıl
Yarbay

Olay fotoğrafı açıklamıyor. Belki Mercedes 50km/sa ile gidiyor ve kamyon onu sollar sollamaz sağa çekilecek? teorik olarak mümkün


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl
Yarbay

E
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: kaiser şoze

mersodakinin içi geçmiş

bence tasarruf yapmaya çalışıyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
12 yıl
Yarbay

Kemerburgaz-hadımköy-gazi mahallesi-kayabaşı civarlarında bu tip kırk ayak sürücüleri ne yazık ki çok
mercedes 50 değil 90 da yapsa kırkayak affetmez DELİ GİBİ GİTMEK kullanma kılavuzlarında yazıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Yarbay

Son buluşmadaki kamyonları hiçbir şeye değişmem, camlar patlayacak sandım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl
Binbaşı

Mercedesle rolling yapıyor abartılacak birşey yok























E
12 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: altunay2

quote:

Orijinalden alıntı: ncap

hafriyat kamyonları ve beton transmikserleri yollarda adeta terör estiriyorlar..çünkü zamana karşı yarışmak zorundalar..orası yine otoyol adamlar yaya geçidi ,şehir içi dinlemiyorlar..suç kimde tam bilemiyorum ama tek başına şoförde de değil..artık denetleyen mi dersiniz, çalıştıran mı, yoksa müşteriler mi..





bu konuda haklısınız hocam. bu şekilde çalışanlar genelde yaptıkları sefere göre para alıyorlar yada sabit ücretle çalışıyorlar fakat gün içerisinde belirli sayıda sefer yapmak zorundalar. buda onları hatta safhada sınırları zorlamaya mecbur bırakıyor. sonuçta işleri bu ve onlarda ekmek parası peşinde. suç şoförlerden çok iş sahiplerinde, işverenlerde. yargılamadan önce olaya onların açısından da bakmak lazım.



Suç birinde değil hepsinde.Denetleyenin denetlemesi gerekiyor o denetlemiyor.İş sahibi şöförden kurallara uygun davranmamasını ve daha hızlı gelip gelmesini istiyor.Şöförde kurallara uygun hareket etmediği için oda suçlu.Kaza olduğunda kaza anında girende çıkanda şöföre olacaktır...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Evil_Miyu

quote:

Orijinalden alıntı: altunay2

quote:

Orijinalden alıntı: ncap

hafriyat kamyonları ve beton transmikserleri yollarda adeta terör estiriyorlar..çünkü zamana karşı yarışmak zorundalar..orası yine otoyol adamlar yaya geçidi ,şehir içi dinlemiyorlar..suç kimde tam bilemiyorum ama tek başına şoförde de değil..artık denetleyen mi dersiniz, çalıştıran mı, yoksa müşteriler mi..





bu konuda haklısınız hocam. bu şekilde çalışanlar genelde yaptıkları sefere göre para alıyorlar yada sabit ücretle çalışıyorlar fakat gün içerisinde belirli sayıda sefer yapmak zorundalar. buda onları hatta safhada sınırları zorlamaya mecbur bırakıyor. sonuçta işleri bu ve onlarda ekmek parası peşinde. suç şoförlerden çok iş sahiplerinde, işverenlerde. yargılamadan önce olaya onların açısından da bakmak lazım.



Suç birinde değil hepsinde.Denetleyenin denetlemesi gerekiyor o denetlemiyor.İş sahibi şöförden kurallara uygun davranmamasını ve daha hızlı gelip gelmesini istiyor.Şöförde kurallara uygun hareket etmediği için oda suçlu.Kaza olduğunda kaza anında girende çıkanda şöföre olacaktır...

evet hocam size hak veriyorum şoförde de suç var dediğiniz gibi olası bir kaza anında bütün yük ve ceza şoföre kesilecektir. onlarda bunun farkında ama yapabilecekleri bir şey yok, eğer aldıkları direktifleri uymazlarsa fırçayı yiyen gene onlar oluyor hatta işlerinden bile olabiliyorlar. patron yok şu kadar hız limiti var yok şurada şöyle gidilecek, yok trafikte bu durum vardan anlamaz. dediği iş dediği zamanda bitmez ise gözünün yaşına bakmaz. iş aslında bu işi denetim altına almakta bitiyor, belirli bir düzenleme ve kontrol getirilmesi lazım. ama ülkemizde ki her şey gibi buda ya önemsenmiyor yada formaliteden göstermelik yapılıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S0KRATES -- 27 Mart 2012; 18:31:00 >

K
12 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: altunay2

quote:

Orijinalden alıntı: ncap

hafriyat kamyonları ve beton transmikserleri yollarda adeta terör estiriyorlar..çünkü zamana karşı yarışmak zorundalar..orası yine otoyol adamlar yaya geçidi ,şehir içi dinlemiyorlar..suç kimde tam bilemiyorum ama tek başına şoförde de değil..artık denetleyen mi dersiniz, çalıştıran mı, yoksa müşteriler mi..





bu konuda haklısınız hocam. bu şekilde çalışanlar genelde yaptıkları sefere göre para alıyorlar yada sabit ücretle çalışıyorlar fakat gün içerisinde belirli sayıda sefer yapmak zorundalar. buda onları hatta safhada sınırları zorlamaya mecbur bırakıyor. sonuçta işleri bu ve onlarda ekmek parası peşinde. suç şoförlerden çok iş sahiplerinde, işverenlerde. yargılamadan önce olaya onların açısından da bakmak lazım.



hafriyat işiyle uğraştığım için ve bu konuda iyi bilgili olduğum için şöyle bir bilgi vereyim

iş sahibi en yakın döküm sahası ortalama 40 km gidiş 40 km geliş yani 80 km mesafede

işi çabuk bitire bilmesi için mecbur çabuk gidip gelmeleri lazım

suçlu kim derseniz devlette sebebi eskide her yerde döküm sahaları vardı şimdi ise toplasanız 3 5 tane

en yakınları da ortalama 80 km siz varın düşünün

adamlar ne yapsın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
12 yıl
Yüzbaşı

otoyolda merso 50 ile gitse kamyon arkasındamı kalıcak bi sıkıntı göremedim yol şartlar müsaitse 90-120 arası normaldir



M
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Eoudoxias

quote:

Orijinalden alıntı: kaiser şoze

mersodakinin içi geçmiş

bence tasarruf yapmaya çalışıyor

sen o kadar parayı ver sonra yakıt ekonomısı





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 28 Mart 2012; 19:50:35 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.