Bu tus hassasiyeti yurtdisinda direk cihaz degisimi,bendede tus hassasiyeti problemi var garantiye vermeye cekiniyorum :/ ne yapacam fikrim yok 1.2 sene kaldi garanti bitmeyw yolum yurtdisina duserse direk app storeye gostericem heral :| |
Arkadaşlar resimlerin kontrastını ve doygunluğunu artırdım tam gözle görüldüğü gibi olsun diye. Gözle ayın o şekilde görünüyor. VE ŞAKA GİBİ... Genpa'daki hanımefendiye söyledim ekrandaki sarılığı ve bana gelen cevaba bakın. "Bu sıralar bu şikayetten çok cihaz geliyor ama üretimden kaynaklı bir şey o yüzden biz bir şey yapamıyoruz".. Üretimden kusuru olan bir cihazı bire bir değişmek zorunda değil misiniz? Peki üretim hatalarını kapsamıyorsunuz sizin teknik servis anlayışınız nedir? Acayip sinir oldum cihazı aldım geldim.. Bir daha Genpa'nın getirdiği herhangi bir cihaz alır mıyım? Almam.. Amerika'ya gidiyorum Ağustos 3'te. Doğrudan Apple Store'a gidip vereceğim garantiye bakalım onlar ne diyecek. Değişim olur büyük ihtimal. Dinlediğiniz için teşekkürler. Ekranın sol üst köşesine bakınız. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Condor geçmiş olsun ama şunu belirtiyim Genpa belki de Apple'ın bu evrendeki en kötü teknik servisi. Telefonunu veripte kavga gürültü ile değiştirmeyen pek görmedim...Telefona erken çıkartacaklar diye servisten sallayıp duruyorlar, teknik servis elemanıyla da görüştürmüyorlar. Sonuna kadar zorla derim ben, laftan anlamıyorlar çünkü.. Artık bu Genpa için de bizim Apple'ı bir bilgilendirmemiz gerek artık... E-mail mi atsak Apple'a toplu bir şekilde? |
Bariz belli oluyor. Sol ust kosede demesen bile belli oluyor. Allahim insallah telefonum bozulmaz. Zira 1 ay bekleyecegimemi yanayim yoksa 7 aylik telefonda daha igne ucu kadar cizik olmayan telefonum cizikler icinde geri donmesinemi! |
Apple artık kendi şirketini ve üstünlüğünü kurmalı Türkiye'de. Bi aralar "Apple A.Ş." isminde bir şirket kurduğu söyleniyordu ama ortalıkta kimseler yok. |
Şirketi kuruldu ve bir genel müdürü varmış şuan. Astoria'da da ilk Apple Store'u kuracaklardı diye söylenti vardı.... |
Yahu arkadaşlar Apple'a şikayet maili filan atın böylesi durumlarda. Marka saygınlığı ve değerine önem veren firmaların başında Apple geliyor kanımca. Maiiler sıklaştıkça, mahalle bakkalı mantığı ile çalışan 3. sınıf taşra firmalarının, markalarının imajını zedelemesine izin vermeyecektir. Hemen olmaz belki ama zaman içerisinde bu sağlanır. Düzenleme: İmla |
Oo iyi o zaman. |
Arkadaşlar ben bir mail hazırlayacağım burada da yayınlarım. Ben Apple'a ileteceğim o mail'ı sizler de ufak değişikliklerle (benim olayım yerine sizin yaşadığınız bir şey mesela) yazarak gönderirsiniz. Bu arada 1 tane toplu iğne ucu kadar bile çizik yok alette gözüm gibi bakıyorum 10 aydır. Böyle bir durum olunca mide bulandırıyor tabi. |
Sonuna kadar destek veririm. Konuyu Sosyal Medya'ya da yansıtırız, Twitter vs... Genpa'yı boykot ediyoruz, Iphone ürünlerini Genpa'dan almıyoruz gibi bir kampanya olabilir |
özellikle gidip teleservice garantili aldım telefonu sırf genpayla uğraşmamak adına.. tüketici hakları heyetine gidin danışın mahkemeye verin arkadaşlar genpayı, uzun bi süreç değil emin olun.. çat diye çıkar mahkeme emri alırsınız paranızı.. hatta tazminat bile isteyin 500 dolar falan |
Ben de veririm destek Ama herkesin yazabilicegi ortak birsey hazirlasak daha iyi olur olay felan degilde direk sorundan bahseden bir taslak hazirlayalim. |
ben bir nokia cihaz verdim mekanik parçasını değiştirdiler ve ilk günkü gibi olmuştu. Geçen haftada iphone 3gs vermiştim donanım parçasında sorun vardı onu yapmışlar ve ekranda sorun vardı onuda halledip 2günde aldım. şimdi genpadan mem.unum demek istemiyorum benimde başıma böyle bir olay gelmemesi için |
"Boyle boylel bir sorunum vardi, Genpa duzeltmeden geri verdi." demek yerine buradaki genel sorunlar olan home tuşu sorunu, ekran sararmasi, asiri ısınma, anten sorunu gibi durumlari ve genpanin hep tüketicinin aleyhinde hateket ettigini, müşterilerin satis sonrasi destekten faydalanamadiklarini ve magdur olduklarını, bu yuzden de garantili urun yerine garantisiz urune yoneldiklerini vs. yazabilirsiniz kanımca. Destek olmak icin buradayiz. |
Evet arkadaslar ingilizcesi iyi olan biri cevirirse dort bir koldan saldiririz apple in mail destegine |
Ben İngilizce yazı yazacağım arkadaşlar vaktim olunca. Bekleyebilirsiniz. |
Mal garantilide olsa garantisizde olsa Apple in mali, yani Apple icin parasi odendigi surece sorun yok. Bence burada vurgulanmasi gereken normalde tamiri olmayan iphone nun Turkiye de tamirciligi Nokia ile ogrenmis bir takim servislerin elinde oyuncak olmasi bu servisler yuzunden Turkiye insanlarin Apple dan uzaklasmasi olmali. Senin garantili yada garantisiz mal alman Apple i baglamaz, garantisiz alman daha cok hosuna gider hatta. |
Haklısın. |
10 aylık iPhone 4 32GB cihazımın geçen gün ekranında sol üst köşede sararma belirtisi gördüm ve eminim ki bu leke yeni eskiden yoktu olsa farkederdim zaten. Beyaz sayfa açınca bariz orada görünüyordu. Neyse Ağustos'un ilk haftası uzun süreli yurtdışına çıkacağım için gitmeden yaptırayım diye Genpa'ya götürdüm. Cihazı oradaki arkadaşa gösterdim önce farkedemedi o sarı lekeyi ve neyse yazalım teknikteki arkadaşlar bakarlar dedi. Aynı zamanda home tuşundaki hassasiyetin de kaybolduğunu belirttim ve cihazı teslim ettim. Ertesi gün cihazı alabilirsiniz diye mesaj geldi ve o an başımdan aşağıya kaynar sular döküldü çünkü 1 günde gelin alın diyorlarsa kesin bir şey yapmadılar..
Neyse aradım, bi bayan çıktı telefona. Dedim cihaza bir işlem yapıldı mı diye. Yok yapılmadı tüm test işlemlerinden geçmiş cihazınız gelip alabilirsiniz diyor. Eee home tuşunda hassasiyet sorunu var dedim, testlerden geçtiyse sorun yoktur diyo. Ulan dangalak tuşa sert basınca zaten basıyor hafif bastığında çoğunlukla almıyor (tuşun hassasiyetini bilirsiniz hafif basınca bile alır yeniyken). Eee ekran? Bişey görememişler testlerden geçmiş. Testlerde cihazın bir çok şeyini test ediyorlarmış mış mış. Yahu o testlerin hepsini ben zaten yapıyorum günlük hayatta biliyoruz cihazın bi sorunu olmadığını. Sadece sorunlarını belirttim yapsınlar diye; testi geçmiş o zaman sorun yok diye gelin alın diyorlar.
Şimdi cihazı almaya gidiyorum ve gelince o sararmanın resmini çekip buraya koyacağım. Beni mağdur ettiler, alacakları olsun. Gideceğim için de malesef uğraşamıyorum yoksa başlarına büyük bela açardım.. Ben bile mahkemelerde sürünecek olsam onlardan cihazın parasını ve tazminatımı almak için elimden geleni yapardım
Teşekkürler.
Genpa'ya da saygılarımı sunuyorum. Paranoyak değiliz cihazda ne sorun varsa söyledik aptal muamelesi yapıyorlar.
EDIT 28 EKIM: ARKADAŞLAR YENİ OLAY VAR GELİN AŞAĞIDAKİ POSTLARDA
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***CoNDoR*** -- 28 Ekim 2011; 20:45:57 >