arkadaşlar 3 aydır hat kopması sorunu yaşıyordum defalarca arayıp arıza kaydı bırakmama ragmen ya suçu bizde görüp iptal ettiler yada önemsemediler en son donanımhaber ttnet destek hesabına sitemli mesajımı bıraktıktın sonra aynı gün aradılar ve ilginçtir sorunu kabul ettiler ve yarın eve gelip kontrol edilecekmiş
sizden ricam bu gibi duruma düşen varmı yani servis gelince ne yapacak ve bu servisin gelmesi bize faturada nasıl yansıyacak?
Servis gelir ölçüm falan yapar. Ya kablolarınız eski değiştirin der, ya da hattınız bu hızı desteklemiyor, daha düşük bi hıza sabitleyelim der. Ama bi ücret alınmaması lazım.
sizden ricam bu gibi duruma düşen varmı yani servis gelince ne yapacak ve bu servisin gelmesi bize faturada nasıl yansıyacak?
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_sönmez -- 1 Mayıs 2011; 23:42:56 >