Güzel motor ama tek silinidirli dolayısıyla titreme sinir edebilir insanı.Bende bu yaz kawasaki ninja 250r alıcam ama arada hondaıda düşünmüyor değilim. |
Titreşim tek silindirlide mutlaka olurdu tedirginliğin olmakta haklısın. Tek silindirlilerin öncesine kadar titreşimi hissedilirdi fakat Honda bir radikallik yapmış. Rakiplerine fiyat avantajı için tek silindirli, titreşimi en aza indirmiş bir makineyle karşılık vermiş. Öneğin silindirin arkasında daha ısınan tarafın ekstra soğutulması için by-pass kanalı patenti almış. Düşük sürtünmeli bir DOHC sübap çalıştırma düzeneği için yine biri yeni 9 patentini kullanmış. Titreşim önleyici karşı ağırlık kullanmış, daha hafif krank kullanmış. Hafifletilmiş ve molibden kaplanıp sağlamlaştırılmış pistonun etek kısmı kısa tutulmuş piston sürtünme böylece yanal yük azaltılıp egsoz zamanına doğru sürtünme azaltılmış + piston kolunda düşük sürtünmeli rulman kullanılmış... http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2011-honda-cbr250r-tech-review-90209.html |
Bunu bildiğim iyi oldu ama hala egzost'u ok itici |
Gayet başarılı piyasada da tutunur ve bu segmentin zirvesine de oturur 3-4 yıllık bir süreçte,, öncelikle makinada honda yazması dahi yeterli , bu markanın ölüsü dahi Türkiye şartlarına her zaman iş yapmıştır ve yapmayada devam ediyor almak isteyen arkadaşlara ise beklemeyi öneriyorum ilk parti dağıtılsın ki sanırım mayıs gibi satışlar başlayacak yaz sonuna kadar makina kendini gösterir kullanıcı yorumlarını dinlemekte fayda var fakat şu da gerçek ki honda hiç bir zaman tamamen hayal kırıklığı yaratmaz |
Yaza doğru GT250R almayı düşünüyordum fakat Honda bu işe girip birde GT fiyatına yakın satması fikrimi değiştirdi. |
st kanuni nerdee Honda nerde +1 |
Fakat motor hakkında bi inceleme olsa daha aydınlatıcı olur.Türkiye'ye gelenlerde birleşik sele ve abs'nin olmadığı söyleniyor.Memlekette Honda bayisi olsa gidip bakacağım.. |
Ninja ile karşılaştırıp testini yapmışlar. http://www.motorcycle-usa.com/9/9134/Motorcycle-Article/Honda-CBR250R-vs-Kawasaki-Ninja-250R.aspx |
Sıraya girilse ne zaman gelir bu model bilgisi olan var mı. 200 tane gelmiş satılmış,teslim edilmemiş sanırım. |
Mayıs sonu haziran başı gibi teslim alabilirsin tabi ön ödeme ile stoklar sınırlı çünkü ilk parti için. |
cbr125 ler gecikmişti mayıs sonu gibi gelecek sanırım bir sonraki parti ama tek silindir olması büyük dezavantaj gt250r olurdu şahsen benim tercihim ha ayrıca ST kanuni markası sadece kanuni ile anlaşıldığı için esas marka hyosung kore malıdır japon 10 üzerinden 10 çinli motosikletler 1 ise hyosung 8-9 dur :) |
hasta bişey en çok egsozunu sevdim süper :D normal yuvarlak egsozlar iğrenç yıllardır iğrenç :D:D:D değiştirmeleri süper olmuş yada koltuk altından çıkanlar çok tatlı |
Teşekkürler. Cbr 125R için de 1,5 ay sonrası diyor Ankara bayi. |
Youtube vidyolar olsun araştırmalrım olsun gayet güzel motor tipi olsun ama tek kötü yani ses yok motorda cbr motorda her zaman ses olucak ilk zaten ses geliyor sonra görüntüye giriyor motor |
Motor hacmi (cc) 249.4cm3 sıvı soğutmalı tek silindirli dört zamanlı DOHC, silindir başına dört valf
Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55mm
Sıkıştırma oranı 10.7: 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi, 38mm boğaz çaplı.
Maks. Güç (kW@dev/dak) 19.42/8,500(26.4 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 22.9/7,000
Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Güç aktarımı 6 vites,O-ring zincirli
Diğer
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
Sele yüksekliği (mm) 784mm
Yerden açıklık (mm) 148mm
Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
Tekerlekler
Ön 5 kollu alüminyum döküm
Arka 5 kollu alüminyum döküm
Ön Lastik 110/70-17 radyal
Arka Lastik 140/70-17 radyal
Ön süspansiyon 37mm çatal bahar beş pozisyonları
(Caster Açısı): 25.0 derece
Arka Süspansiyon Pro-Link tek şok ayarlanabilir preload
Ön fren Tek 296mm disk
Arka fren Tek 220mm disk
Kapsamlı bilgi ve fotoğraflar,
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2011models/2011-Honda-CBR250RABS.htm
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2011-honda-cbr250r-tech-review-90209.html