Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
1004
Tıklama
0
Öne Çıkarma
nokia 5800 yardım
4
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar öncelikle iyi geceler..
telefonumun yan tuş kilidi tuşu bozuldu garantili olduğu için kvkya verdim yaklaşık 1 ay sonra teli aldım yan tuş değişitirilmiş fakat çalışmıyor gene garantiye geri verdim telefonu
aynı sorun tekrar olursa yeni telefon talebinde bulunabilir miyim?



C
13 yıl
Yarbay

bir ay bekledin ve hala sorunmu var. Servisler ölmüş gerçekten


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
13 yıl
Yarbay

Öncelikle geçmiş olsun kardeşim,
Aynı sorunun 2 den fazla tekrarlaması lazım. Yani aynı sorundan 3 kez servise verilen bir cihaz için garantiden doğan hakların devreye giriyor. Değişim veya bedel iadesi isteyebiliyorsun.
Değişimi tavsiye etmem, hele bu telefon için asla. Aylardır söylüyorum ve birçok arkadaş da yaşadıklarını yazdı zaten, bu telefonun sorunlarıyla uğraşmaktan nokia da bıktı servisler de, habire sallıyorlar...



4
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

benim 2 kere oldu aynı yerden 1 kez daha olursa garantiye werirsem yapılmazsa mı bu başwuruyu yapabilcem yoksa aldım yan tuş çalışmıyor on an yapabilecek miyim bu başwuruyu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
13 yıl
Yarbay

Dediğim gibi aynı sorundan 2 den fazla olması durumunda, garantiden doğan haklar devreye girecektir.
Senin elinde 3. kez aynı sorundan servise verildiğine dair servis raporu varsa TSHH'ne müracaat edebilirsin.
Yine de her türlü tereddüt durumunda bağlı bulunduğun ilçenin kaymakamlığında bulunan TSHH'ne danışmanı tavsiye ederim...



4
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

teşekkürler yardımlarınız için aynı sorunu bir daha yaşarsam tüketici haklarına başvuracağım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
13 yıl
Yarbay

Rica ederim, tekrar geçmiş olsun...



D
13 yıl
Yüzbaşı

bencede değişim isteme



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.