Bir çoğumuzun hayallerindeki şeyi gerçekleştiriyorsunuz. Sayenizde bizde buradan takip etme imkanı buluyoruz, teşekkürler... |
Gerçekten teşekkürler, büyük bir zevkle takip edeceğim. Başarılarınızın devamını dilerim. |
Cougar konunuzuda merakla okumustum.simdi bide mustang var,okuyacak guzel seyler cikartiyorsunz bize tesekurler |
|
|
Aykun Hocam takipteyim yine Fakat şahsi fikrim Mustang'i orjinal halinde bırakmanız..Fastback'e çevirmek kulağa hoş geliyor fakat orjinali daha iyi olur kanısındayım... Bir fırsat bulup bu yavrucukların toplandığı garajda bir çayınızı içmek isterim |
< Resime gitmek için tıklayın > allah allah yer tanıdık geliyo diyordum dün resimlere baktığımda.bugün işe giderken olduğunu tahmin ettiğim yere girdim.meğer litros bpnin oradaymış araç.zamanında o dükkanın önünde bir 54 tekkapı belair bi de yannış hatırlamıyorsam 68 direksiz impala vardı.hatta iki aracın da fiyatını sormuştum ustaya.adını hatırlamıyorum ancak.bana o güne kadar yapmış olduğu amerikanların resimlerini göstermişti.benim dükkanın bi sokak arkası olmasına rağmen bi daha uğramadım nedense oraya.meğer ne araçlar toplanıyormuş açık konuşmak gerekirse 64 mustang hele coupesi sevmediğim amerikanlardan keşke yerine 69-70 fastback olsaydı.bu gidişle onu da bulur toplarsınız |
Çok güzel araba.Takipteyim hayırlı olsun |
Bir çok insanın hayali olan bu işi gerçekleştirebildiğiniz için çok şanslısınız gerçekten. Ben bu kasayı her ne kadar pek beğenmesemde çok güzel duruyor fastbacke döndüğünde mükemmel olacak sanırım. Takipteyim, kolay gelsin. |
Bu araçları toplayıp satıyormusunuz yoksa koleksiyonmu yapıyorsunuz? |
Renk ne olacak renk ? birde motora sadık kalınıyor mu kalınsın isterdim... |
Bende takipteyim. Bu tarz bol görselli Restorasyon konularını seviyorum. |
Oncelikle herkese yorumlari icin tesekkur ederim. Sorulari elimden geldigince cevaplamaya calisayim. Oyle ki Cougar'in otomatik vites olacagini dusunerek bu arac duz vites kalacak. Ayrica motora da sadik kalinip komple tel firca ile paslar vs sokulup boyanacak. Fastback-coupe ikilemini cok yasiyoruz fakat bu kasada (64 ve 65) sahsi fikrim fastback olarak goze daha cok hitap ediyor bu yuzden Cougar sonrasi komple kumlatip fastback conversion'ini gerceklestirebiliriz. Son olarak daturkishulan'in tespit dogru. Bayrampasa Litros petrol karsisindayiz. Bahsettiginiz 54 Belair Coupe ve 69 Impala da toplanacaklar listesinde mevcut zaten. Zaten 64 1/2 ve Cougar'dan sonra sira Belair'de diye dusunuyoruz bir surpriz daha cikmazsa.. Su ana kadar yaptigimiz araclari satmayi dusunmuyoruz fakat eger ozel bir talep olursa kisiye ozel arac toplayabiliriz tabiki.. |
Aracın üzerinde 289cu v8 motor ve 3 ileri düz vites şanzuman var. Bunun dışında radyo, torpido üstü, ön panjur amblemi gibi birkaç eksiği var fakat bunun dışında çok büyük eksiği yok. Araç daha önce araç toplanmış fakat resimlerden de anlaşılacağı gibi macun basılıp direk boyanmış araç ve açıkçası çok kötü toplanmış.
Malum Cougar'ın tamamen kumlanıp en ince ayrıntısına kadar uğraşıldığı için, tahminen yaz sonu gibi bitmesini planlıyoruz. Bu yüzden planlarımızda bu aracı kumlamadan Kadir ustamın tabiri ile aspirin tedavisi ile ayaklandırıp, Cougar'ın bitiminden sonra aracı fastback'e çevirmek var.
Lafı çok dolandırmadan yine fotoğraflara geçelim..
Kurtarıcıdan birkaç fotoğraf..
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Araç sonunda kurtarıcıdan inip yere ayak bastı.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Koltuklar, taban halıları ve izolasyonu söküldü.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Stoplar, farlar, far kaşları çıtalar ve camlar söküldü
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Motoru ilk gördüğümüzde bu motor çalışmaz etmez dedik fakat maşallah tek marşta çalıştı araba.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
29.01.2011
Arabayı sökmeye başladık..
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Taban halısı ve izolasyonu da söküldü.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Zımparaya başlandı..
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Kapı içlerinin hali..
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
20.03.2011
Evet hazır yeni parçalar gelmişken resimlerini çekip ekleyelim, konuya biraz da olsa hareket gelsin istedim..
Kapı kolu
< Resime gitmek için tıklayın >
Kapı fitilleri, stop farı fitilleri ve süngerleri
< Resime gitmek için tıklayın >
Ön ızgara krom çıtası
< Resime gitmek için tıklayın >
Ön ızgara teli
< Resime gitmek için tıklayın >
Arka stop camı ve krom çerçevesi
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Kaput önü FORD yazısı ve çamurluk MUSTANG yazıları
< Resime gitmek için tıklayın >
Ön ızgara at amblemi
< Resime gitmek için tıklayın >
Orjinal görünümlü araç teybi (usb, aux, ipod ve cd changer'lı)
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Torpido üstü (siyah deri kaplama)
< Resime gitmek için tıklayın >
Kapı kilitleri ve GT amblemi
< Resime gitmek için tıklayın >
Cam makinası kolları
< Resime gitmek için tıklayın >
Arka cam çıtası, kaput ve bagaj fitilleri
< Resime gitmek için tıklayın >
Kapı fitilleri
< Resime gitmek için tıklayın >
Amblem civataları
< Resime gitmek için tıklayın >
289 amblemi
< Resime gitmek için tıklayın >
Bagaj kilidi ve çamurluk MUSTANG amblemi
< Resime gitmek için tıklayın >
Yorum öneri ve tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykunsezer -- 20 Mart 2011; 17:35:51 >