Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
37
Cevap
1730
Tıklama
0
Öne Çıkarma
MASCOMUN YENİ YIL HEDİYESİ
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar bundan yaklaşık 7-8 ay önce forumdan aldığım ,mascom garantili vatandan alınma HIS 5850 kartım geçen ay arızalandı.Kartı servise verdim ve doğal olarak tamir edilmesini beklerken saçmasapan, kesinlikle benim neden olmadığım bir sebepten dolayı kart garanti dışı bırakıldı.Kısaca şöyle anlatayım;kartı vatan müşteri hizmetlerine verdim.Oradaki elemanlar kartı sadece statik poşetiyle beraber aldılar..Yaklaşık on gün sonra kart servisten gelmiş bende almaya gittim.Öğrendim ki kart garanti dışı bırakılmış.Müşteri hizmetlerindeki elemanla açtık baktık raporda kartta fiziksel hasar tespit edilmiştir ve hasar işaretlenmiştir yazıyor.Şaşırdım.Elemanla kartın sağına soluna baktık başta hasarın ne olduğunu tespit edemedik.Sonradan fark ettik ki kartın pcb sinin güç girişlerinin olduğu tarafta tam köşede çok hafif,dikkat etmeyince belli bile olmayan ezik söz konusu.Yanınada kırmızı bant gibi bir şey yapıştırmışlar,herhalde işaret dedikleri o olsa gerek.Şimdi kesinlikle bu eziği ben yapmadım,servise verene kadar da böyle birşey olmadığına eminim.Öyle bir eziğin oluşması için kartı biryerlere vurmak lazım ki onuda kesinlikle ben yapmadım size %100 garanti verebilirim.Kartı gayet temiz kullandım görseniz sıfır sanırsınız kasadan bile ya bir yada iki kere anca çıkarmışımdır.Diyebilirim ki ne olduysa ya vatanda yada mascomda oldu.Vatanda arızalı ürünleri öylece kutusuz şekilde alıyorlar verenler bilir.Bizim kartıda kutusuz, sadece statik poşetiyle almışlardı.Tahminim taşıma sırasında bir yerlere vurmuş olabilirler.Tabi ben itiraz ettim bu hasarı ben yapmadım karta diye tekrar yeniden gönderdik mascoma.Kart bugün tekrar servisten gelmiş.Karta hiçbir sey yapmadan öylece geri göndermişler.Sonuç kart garanti dışı arızalı bir şekilde elimde kaldı.Tabi bu durumu kanıtlıcak elimde birşey olmadığı bir şey yapamadım.Keşke servise vermeden bir fotoğrafını çekseymişim dedim ama iş işten geçti artık.
Velhasıl zamanında okadar para sayıp aldığım kart masanın üstünde yatıyor,resmen çöp oldu.Şimdi ben bu kartla ne yapabilirim? Tamamen bittimi bu kartın işi,başka bir yerde tamir ettirme imkanımız yokmu? Vatandaki eleman servisde ücretli tamirinin çok tutacağını hemen hemen kart parasına geleceğini söyledi.Yani okadar moralim bozulduki anlatamam.Şeytan diyor al çekici eline kır parçala gitsin.Son umut birde size danışayım dedim.Lütfen bir fikir verin.Deli olacağım.

Not:Elime adam gibi bir fotoğraf makinası geçince resminide çekip ekleyeceğim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Proximity -- 4 Ocak 2011; 1:12:54 >

D
13 yıl
Yarbay

Ne yapabileceğiniz konusunda tavsiye veremeyeceğim fakat Mascom gibi garanti işlerinde titiz olan bir firmanın bu denli hata yapması beni cidden üzdü, umarım mağduruyetiniz bir şekilde giderilirde Mascom şirketininde prestiji sarsılmaz. Ürün seçerken zaten özellikle ithalatcı/teknik servis ikilisine dikkat ederken bu denli sorunların çıkması biz kullanıcıları iyice çıkmaza sokuyor..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
13 yıl
Yarbay

Arkadaş hangi firmaya güveneceğiz nedir bu saçma sapan durumlar

Vatan ne halt etmeye kutusuz olarak ürünü servise alıyor ? Büyük ihtimalle servise gidiş sürecinde kartın başına iş gelmiştir, benim enkaz GTX260'ı full kutu yollamıştım değişir diye ama nanay oldu





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 4 Ocak 2011; 0:39:17 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
13 yıl
Yarbay

karti vatandan geri alma .. ve tuketici dernegine basvur durumunu anlat. kesinlikle cozulecektik .Karti vatan alirken kontrol ediyor. kargolama esnasinda olusan zarar sizin degil vatanin sorumlulugunda ..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Reanimate

karti vatandan geri alma .. ve tuketici dernegine basvur durumunu anlat. kesinlikle cozulecektik .Karti vatan alirken kontrol ediyor. kargolama esnasinda olusan zarar sizin degil vatanin sorumlulugunda ..

Hocam almayıp da ne yapıcaksın nasıl ispat edeceksinki?Tüketici derneği,mahkeme bunlar hikaye.Malesef hiç bir sonuç alamıyorsun.Örnek leon-x.Yani malımın garantisi var diye güvenmeyin,artık garantininde bir anlamı kalmadı firmalar at koşturuyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Proximity -- 4 Ocak 2011; 1:17:33 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
13 yıl
Yarbay

fırına atsana kartı son şans hesabı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl
Yarbay

Buyuk gecmis olsun , demekki bundan sonra karti vermeden fotolarini cekecez ve ayrica karti verdigimiz kurumdan karti vermeden once kartta fiziksel hata yokdur diye yazi ve onay alip teslim edecez anca bu sekilde ispatlanabilir sanirim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
13 yıl
Yarbay

vatan kartti aldigi zaman fiziksel hasar olup olmadigina bakmiyormu benmu yanlis hatirliyorum ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
13 yıl
Yarbay

Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım.

Ne foto, nede başka birşey çare değil. Firmalar ürünleri satana kadar müşteriye hizmet veriyor. özellikle Vatan gibi çirkef biryer.
Bu genellemeye bazı firmalar dahil değidir. Herkes de sorun yaşayacak diye bir durumda söz konusu değil.
Çevremdekilere söylediğim gibi, burada da tekrarlamak istiyorum.
Alınan ürünler ile ilgili garanti koşulları sorunsuz olsun istiyorsanız, mutlaka Teknik servis ile bire bir kendiniz irtibata geçiniz.
Ürünü aldığınız firma üzerinden değilde, direk teknik servise kendiniz ulaştırın. Bu özellikle kırılabilecek, kopacak, yada ezilecek ürünlerde..
Bu sayede hem daha hızlı çözüm olacaktır, hemde teslimat esnasında bekleyip arızalı ürünün arızası dışında sağlam olarak alındığına dair belge alarak servis süresini beklersiniz.
Foto çekseniz ne olacak. Servis size ''nerden bileyim kart arızalanmadan önce bu resimleri çekmediğini'' der ise birşey diyemezsiniz.
Yani işi zora sürecekler ise sebep bahane çok.

Sorunun hakkında ise yönlendirme yapamıyorum. sonuçta kartın uçmuş. çözüm üretebilirsiniz bi şekilde. Fırınlama bir seçenek ama kesin değildir.
PC parçaları, donanım ürünleri tamiri yapan yerler var. Yapabilecekleri birşey ise halledilebir. yoksa yeni bir kart araştırmaya başlayın derim.

İyi forumlar...



D
13 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: LEON-X

Arkadaş hangi firmaya güveneceğiz nedir bu saçma sapan durumlar

Vatan ne halt etmeye kutusuz olarak ürünü servise alıyor ? Büyük ihtimalle servise gidiş sürecinde kartın başına iş gelmiştir, benim enkaz GTX260'ı full kutu yollamıştım değişir diye ama nanay oldu

genelde çoğu ithalatçı aksesuarları almaz çünkü o firmalarda yüzlerce kart bi arada olur karışıklık olmasın diye almazlar sadece kart yada bozuk ürünü alır illa vatana bir bahane bulcan yani

arkadaşa tavsiyem budur 1- vatanda kamera vardır o anın girişde yani eğer kamera yakalamışsa ve kartı eleman açık şekilde serialini yazarken haliyle poşetindne çıkarmışdır işte o an kamera görüşü onu yakalamışsa ordan birşeyler çıkarabilirsin az uğraşcaksın


2- burası yapabilir kartı sağlam firma ara görüş

Servis Noktası A.Ş.
Şehit Ertuğrul Kabataş Cad. Muhtar Sk. No:4/A Mecidiyeköy - Şişli / İstanbul

Telefon +90 212 288 42 30
Faks +90 212 288 52 96
Eposta bilgi@servispoint.com

aklıma başka bişi gelmiyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demircibu -- 4 Ocak 2011; 3:01:49 >

7
13 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: grimmajow

Keşke servise vermeden bir fotoğrafını çekseymişim dedim ama iş işten geçti artık.

Geçmiş olsun.
Ne hallere düşürdüler bizleri. Yarın servise hdd verecektim birkaç resmini çekeyim bari.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
13 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: cmt

quote:

Orijinalden alıntı: grimmajow

Keşke servise vermeden bir fotoğrafını çekseymişim dedim ama iş işten geçti artık.

Geçmiş olsun.
Ne hallere düşürdüler bizleri. Yarın servise hdd verecektim birkaç resmini çekeyim bari.


resimleri çekerken bir kağıda okunaklı halde ''ürün arızalı haldedir.yarın sizde olacak'' yazın


Bu mesaja 2 cevap geldi.
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Reanimate

vatan kartti aldigi zaman fiziksel hasar olup olmadigina bakmiyormu benmu yanlis hatirliyorum ?

Bakıyorlar hocam ve kartı ilk kez verdiğimde görünüm kısmında OK yani sorunsuz olarak kayıtlı.



C
13 yıl
Yarbay

Sen ekran kartını teslim almaya gitmiş gibi yap. Ürünün kutusuz halinin fotoğrafını çek, ürünü alma ve Mascom'un müşteri hizmetlerini ara.

"Neden bu şekilde teslim alıyorlar kartımı?! Ben kartı aracı firmanıza yapısal olarak sağlam teslim ediyorum, filanca problemi olan kartımı ezik/kırık olarak geri gönderiyorsunuz, , bu nasıl bir saçmalıktır. Eğer bu şikayetimi dikkate almazsanız ve sizin yada aracı firmanın (vatan) ayıbını düzeltmezseniz; elimdeki fotoğraf ve belgelerle birlikte Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım." de.

Umarım yardımcı olurlar. Kaldıki 3. kez servise gitmiş bir ürünü değiştirme zorunlulukları var bildiğim kadarıyla, senin kartı garanti dışı bırakmadılarsa eğer tabi...

Eğer sonuç alamazsan: Tüketici hakem heyetine yukarıda bize yazdıklarını dilekçe yap ve başvur, elindeki fotoğrafı ve ürünün teslim alırken bozuk ancak yapısal olarak sağlam durumda teslim edildiği, Vatan bilgisayarda ürünün hasarsız ve bozuk olarak teslim alındığına dair tutanağın fotokopisini ek olarak iliştir. 6 ay sonra sana telefonla geri dönecekler. Vodafone'dan dolayı benzer bir duruma düşmüştüm, ordan biliyorum. Allahtan Vodafone ile kendi aramızda halletmiştik.




Nedir bu milletin Vatan Bilgisayar'dan çektiği, yeter artık ya... Beş değil, on değil...

Yöneticilerden ricam, nolur kitlemeyin bu tür konuları, insanlar mağdur duruma düşürülüyor; forumlar sayesinde genel bilinci yükseltebiliriz ancak. Yarın aynı durum sizinde başınıza gelebilir, duyarlı olalım lütfen.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
13 yıl
Binbaşı

Büyük ihtimal Kargo hatasıdır. Senin ürünü kutusuz şekilde Vatan a vermende bu hasarı senin üzerine yıkar.
Aynı hatayı birde ben yaptım ama çizgi elektronik iade aldı. Belki ondan belki ondan değil bilemiyorum ama ekran kartını
kargoya kendim verdim kutusuzdu kutusu bütük olduğu için 3 4 tane statik poşetin içine sarsamda ekran kartı eğilmiş
servisten ilk gelişinde öyleydi çizgi bana özel kutuda gönderdi 1 ay sonra ekran kartı mefta oldu. Tekrar Çizgiye gönderdim
iade aldılar tabi ben eğik yeri düzelttim donanımsal bir yer değil ama oranın egilmesi için üzerinden kamyon geçmesi lazım
eğilmiş nasıl olduysa.

Şimdi sen Mascom a onu tamir ettireceksin neticede arıza sendende kaynaklansa tamirini garanti koşullarını okursan yapmak zorunda
Yada tüketici hakları yasasındada bu yazar. Ücretsiz tamir edecek hemde. Neymiş bir ekran kartı parası alacaklarmış Vatan daki elemanda sallamış.

Hiç çaresiz kalırsan o işi en iyi Çizgi elektronik yapar ama servisne bakmadığı ürünü alırmı bilmiyorum.
Bazen onlarda dışarıya yaptırıyorlar.

1-Bundan sonra artık servise gönderdiğimiz ürünlerin Fotoğrafını
Satın aldığımız yerin elemanlarının önünde fotoğraflarını çekelim

2-Ürünleri orjinal kutusunda gönderelim

3-Böyle dedikleri zaman kafalarına vurup kırma gibi bir şansımız olsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
13 yıl
Yarbay

böyle durumda ürünü kabul etmeyeceksin,almayacaksın hemen gidip tüketiciyi koruma heyeti başkanlığına vereceksin dilekçeyi,adamlar sana garanti dışı dedi ve sende kartı aldın işin bitti artık,dilekçe versende yaramaz çünkü kart senin elinde ispat edemezsin onların yaptığını ama almasaydın bu sefer onlar ispat etmek için uğraşacaklardı kartı aldığımızda böyleydi diye ki ya mascom'a ya vatana patlayacaktı iş,uğraşmayacaktın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler.Kartı aldık bir kere ve inanın hiç uğraşasım gelmiyor diğer arkadaşların başına gelenlerden sonra.Bu adamlar allem eder kallem eder bir boşluktan yararlanıp işi istedikleri gibi hallederler.İnternette tamir yapan bir iki yer buldum artık olursa yaptırıcaz olmazsa vitrine koyarız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
13 yıl
Yarbay

hocam kartı Vatan'a teslim ederken eleman kartı kontrol etti mi detaylıca?

teslimat esnasında bu tür bir kusur tespit edilip tutanak tutulmadığına göre arızanın sizden kaynaklı olmadığı ortada.

belli ki ne olduysa sizin kartınızı Vatan'a teslim etmenizden sonra olmuş.

Vatan'da her hangi bir yetkili ile görüştünüz mü bu konuyu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
13 yıl
Yarbay

Eğer vatan kartı sizden alırken üründe herhangi bir fiziksel hasar yoktur dedi ise ve onayladı ise ;

1.Ya vatanda bilerek kartı bozmuşlardır
2.Kart yolda bozulmuştur
3.Mascom kartı bilerek bozmuştur.

Başka izahı yok.

Fiziksel hasar yoktur onayından sonra kartın fiziksel hasardan bozulması ve garanti dışı gelmesi olayı benim başıma gelse gider o Vatanıda Mascomuda mahkemeye verirdim.Kesinliklede eğer elinde ürünü alırken fiziksel hasar yoktur onayı var ise.İçin rahat olsun bi yetkili ile görüş.Nası olsa değiştirecekler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H.E.B Sup -- 4 Ocak 2011; 11:51:03 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
13 yıl
Yarbay

bende kartımı vatana verdim mascoma gitmişti.kartı kontrol ettiler birde rapora tozlu yazmışlardı hatta. bakıyorlar yani karta


Bu mesaja 2 cevap geldi.