araç pert çıkmaz.baya bi dağılmış gerçekten.minibüste hasar çok az.sanki ufak bir çarpışma olmuş gibi.c5 fena olmuş nedense. |
Boxer'ı görene kadar heralde boxer tanınmayacak haldedir dedim C5'in haline bakıp! Boxer'ı sinek ısırmış gibi Nerden baksan 15 milyardan fazla hasar var. Pert olabilir. Kaput, 2 çamurluk, tampon, 2 far, direksiyon airbag ve göğüs komple airbagle birlikte, radyatör, klima radyatörü boruları ve tesisatı, fanlar, iç panjur, karter. Bunlar sadece resimden anlaşılanlar ki daha değişecek şeyleri vardır ufak tefek. |
boxer'ın çok daha fazla hasar görmesi gerekirdi c5 yandan çarpmış hayret.. |
Hayret c5 e bak boxer e bak. |
Boxer'da gerçekten fazla bişi yok kaldırıma çıkmış diğer lastik zaten. Yeni araçlarda bildiğiniz gibi kabinde bi hasar olmaması için aracın dış kısmı darbeyi emiyor ve sonuç bu oluyor. %90 C5 perte çıkar çünki baya bi hasarı var motorda felan. Bide Yetkili Serviste parçaların pahalılığıda göz önünde bulundurulsa kesin pert. Bu arada bu olaydan 1 saat öncede Fahrettin Kerim Gökay Caddesinde Fiat Yetkili servisine giderken U yasak olan yerden U çektim birazda lastikleri öttürdüm Polis abimizde pusu kurmuş Shell benzinliğine gelmeden 62 lirayı kitledi direk |
arkadaşlar tartışma yaratmak istemem ama geçende bizim burdada bir kaza oldu. araç c4 . caddede giderken karşısına köpek çıkıyo düşük hızda bahçe duvarına çarpıyo.aracın motorunun neredeyse yarısı parçalanıyor. bu kazayıda gördükten sonra citroene artık hiç güvenim kalmadı. |
O zaman sen hiç bir arabaya binme. Çünkü bu kazadaki ve senin bahsettiğin kazadaki araçlar Citroen değiil de 2010 Mercedes bile olsa alacağı hasar çok benzer olurdu. Yeni nesil araçlar çarpışmanın etkisini kabine en düşük oranda yansıtmak için darbeyi o şekiilde emer ve içerisindeki yolcuları korur. Zaten fotoğrafa bakacak olursan C5'in yolcu bölümünde en ufak bir deformasyon olmadığını görebilirsin. |
aynen |
O zaman sen hiç bir arabaya binme. Çünkü bu kazadaki ve senin bahsettiğin kazadaki araçlar Citroen değiil de 2010 Mercedes bile olsa alacağı hasar çok benzer olurdu. Yeni nesil araçlar çarpışmanın etkisini kabine en düşük oranda yansıtmak için darbeyi o şekiilde emer ve içerisindeki yolcuları korur. Zaten fotoğrafa bakacak olursan C5'in yolcu bölümünde en ufak bir deformasyon olmadığını görebilirsin. Arkadaşım sen kazayı görseydin emin ol bu kadar rahat konuşamazdın.duvarda hiç bişe yok ,kaza yerine gitsen bu arabayı yukardan bıraktılar mı dersin o derece. ama c4 pert. |
Yeni nesil araçların hepsi darbe emici özellikte üretildikleri için bir çok araçta sonuç aynı olacaktı. Önemli olan kabinin sağlam kalması.Güvenlikte zaten fransızlar çok iyi konumda bunu tartışmaya gerek yok. Boxer'a bişey olmamış gibi duruyor ama ön takım dağılmış gibi duruyor ön taraf çökmüş arka taraf hava da kalmış. |
babam yaklaşık 1 ay önce fiat dobloya arkadan çarpmış ve bizim arabanın önünde ufak tefek hasar dışında hiçbir şey yoktu.dobloda ise 6 milyarlık hasar çıkmış.araba c5.yani çarpma anını görmek lazım araçların konumu vs... |
Boxer'ın arka lastiği kaldırımın üzerinde ondan arka taraf havada duruyor. |
Emin misin mercedesin de o kadar dağılacağına? İstersen euro ncap videolarını izle. Mercedes daha ağır olmasına rağmen çok daha az hasar alıyor. Aynı durum renaultun araçlarında da var. Onların da kaportası çok çabuk dağılıyor. Ben de güvenmiyorum fransızlara. |
C5 bence bu kazada gayet başarılı. A sütunlarında hiç bir deformasyon görünmüyor. Bu kazada C5in bu hale gelmesini yadırgamak, "fransız araçlarına güven olmaz, önü fena dağılmış" demek bence saçma olur. Yeni nesil hangi araç böyle bir kaza yaparsa yapsın böyle bir hasar alması beklenir/istenir. Bu alman olsun, fr olsun, japon olsun; değişmez bence. Önemli olan kabin içindeki adam canlı çıktı mı, çıkmadı mı... |
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExTReMee -- 6 Temmuz 2010; 18:04:44 >