Sağolun hocam, harikaydı gerçekten. |
hdc sistemi sayesinde pedala basmadan saatte 8kms sabit hizla yumusak yumusak iner. |
paylaşım için tşk. gerçekten mütiş görüntüler land rover discovery |
Land rover test ederken arazi lastiği takmayı nasılda biliyor. Araçta video da on numara.Paylaştığınız için teşekkürler |
Evet hocam bilirim x6'yı nasıl test ettiğini Gördüğüm en koyu range-land taraftarı... Ama hakkını vermek lazım, varsa kötü yanı söylüyor, gizlemiyor. Mesela bu araç için "çok ağır", "kick down yapıyorum yine de gitmiyor" da diyor birinci vidyoda. Keza üçüncü koltukların kullanışsızlığından da bahsediyor. En çok da böyle bir programın bizde olmayışına üzülüyorum... |
paylaşım için teşekkürler zevkle izledim.Manzara zaten muhteşem |
Şaka bir yana adam işini çok iyi yapıyor gerçekten. |
discovery I ile range rover arasında arazi kabiliyeti olarak çok fark var mıdır? şuanki yere sıfır spor range roverlardan bahsetmiyorum tabi. şu eski yuvarlak farlı sert hatları olan haşin range roverlar... örnek resim: < Resime gitmek için tıklayın > bu araçla discovery I veya II arasında çok önemli bir fark var mıdır ? |
Bu kadar kaliteli yapımları kaldıramayız ... |
İşin uzmanı değilim ama vidyoda disco I'in önceden range alamayanların seçimi olduğunu, fakat artık yeni disco'nun range'e alternatif bir araç olarak kendi başına başarılı bir arazi performansı sunduğunu söylüyor. - 7 koltuğuyla range'den iyi - range'den daha büyük - range'den daha güçlü - range'den daha hızlı - range'den daha ucuz Disco I'in şasisi ile range şasisinin birleşiminden oluşan bir çift şasiye sahip. Bu yüzden 2.7 ton. Motoru çok güçlü olsa da ağırlığı sebebiyle çok atak değil. Arazi donanımı range ile aynı. |
Yukarıdaki videoları daha önce izlemiştim. Araç Discovery 3 TDV6 HSE yanılmıyorsam. Bu araçtan babamda var. Arazi kabiliyetini bilemiyoruz. Benim aracım muhtemelen çok daha fazla çamur görmüştür Evladiyelik gözüyle baktığından pek zorlamıyor aracı. 2.7 L V6 motor 190 hp güç, 440 Nm tork üretiyor. Kağıt üzerinde güçlü de görünse, pratikte öyle sayılmaz. Araç tam 2500 kg. Bu sebepten dolayı hızlanmalar pek tatminkar değil ve ortalama yakıt tüketimi 10 L'nin üzerinde. Discovery 4'lerde 3.0 L 245 Hp güç, 600 Nm tork üreten bir motor sunuluyor artık. Bu motorun 0-100 km hızlanması 2.7'lik motordan 3 sn daha iyiyken, 100km'deki ortalama yakıt tüketimi 1 lt daha az. Keşke Discovery 3'te de 3.0 L'lik motor sunulsaydı diyorum ama, şans işte... |
2.7 ton aşırı fazla ya sıfır fiyatlarını pek bilmiyorum da 2. ellerde eski kasaları karşılaştırdığımızda range daha ucuz kalıyor.. ama ikiside gerçek anlamda bakımı zor olan(maddiyat olarak) araçlar... yine bu işin kralı defender olsa gerek |
Abi selamlar. Çok teşekkürler bu güzel paylaşımın için. +rep Şaka maka oturdum izledim, çok da keyif aldım. |
Reca ederim Coşkun. Ben de son 20 dakikadır ortalıkta yok, ne yapıyo bizim Coşkun diyodum Senle zevklerimiz yakın sayılır. Sen de beğendiklerini gönderirsen ödeşiriz :) Aslında sana hazırlatmalı böyle bir programın türk versiyonunu. Jeremy halt etmiş senin yanında |
Birazdan "Oraya Lada'yla güle oynaya çıkarım" gibi garip yorumlar gelebilir. |
arazide wrangler üstüne tanımam.bu araç bana discovery den daha karizmatik geliyor nedense. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Yolda yaşadıkları da, zirveye ulaşma anı da çok güzel...
Birince kısımda aracı inceliyor. Ne kadar ağır olduğundan, motorundan ve kullanımından bahsediyor;
Videoyu izlemek için tıklayınız
İkinci bölümde ise tırmanışa geçiyor;
Videoyu izlemek için tıklayınız
Üçüncü bölümde ise zirveye ulaşıyor;
Videoyu izlemek için tıklayınız
Zirve görmeye değer...
Bu araç medeniyeti ve konforu zirveye taşıyor. Görüntü olağanüstü...
Daha önce oradan hiçbir tekerlek geçmedi... Hatta belki insan ayağı bile değmedi... Ve bunu bilmek... Ve orayı bir discovery ile keşfetmek...
Vidyo yeni değil. Ama ben yeni gördüm ve zevkle izledim. Aradım, daha önce verilmemiş. Paylaşmak istedim.
İyi seyirler...