Astra 1.3 CDTI 90bg Easytronic almayı düşünüyorum. Aynı marka 1.6 115bg benzinli model ile dizel arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum.
Saglam arabadir, tok arabadir, sorun cikarmaz ama 1.3 Cdti yurumez... Yalniz sehir icinde en az yakan araclardan da biridir. Easytronic zamanla balata yiyebilir (Nasil kullanildigina bagli) balata yiyince de sanziman beyniyle beraber degistirmek gerekir.
Dün bütün gün kuzenimin 2008 1.6 easytronic Astra aracını kullandım. Yol tutuşu ve direksiyon hissini çok ama çok beğendim. Oturma pozisyonu da gayet güzel, ön konsolu sade ve sessiz, konfor açısından biraz fazla yol sesi alıyordu ve çukur-tümsekleri fazla hissettiriyordu. Yol bilgisayarındaki yakıt verisi 8.1 lt idi. Performansını pek beğenmedim, benim dizel Megane aracımdan daha fazla yürümüyor neredeyse. Bunda şanzımanın kararsızlıkları da etken olabilir:) Alışana kadar yokuşlarda biraz kaydırdım ama daha sonra şanzımana alışınca kullanımı çok da zor gelmedi. Dizel modeli ise bu aracın daha az yakan ve daha az giden versiyonudur, motor performansı ve konfor hariç keyifli bir araç.
Balata yeme konusuna açıklık getirebilirmisin neden oluyor bu? Easytronic te ne gibi sıkıntılar var?
quote:
Orijinalden alıntı: Quadrifoglio.
Saglam arabadir, tok arabadir, sorun cikarmaz ama 1.3 Cdti yurumez... Yalniz sehir icinde en az yakan araclardan da biridir. Easytronic zamanla balata yiyebilir (Nasil kullanildigina bagli) balata yiyince de sanziman beyniyle beraber degistirmek gerekir.
Normal manuel sanziman nasil balata bitiriyorsa Easytronik de ayni sekilde bitiriyor. Zaten manuel sanzimanin otomatik debriyajlisi diyebiliriz basitce. Adam akilli kullanilmis olanlarinda cok cok uzun kmler hic sorun cikmayabilir de, kaldi ki bu bir sorun degil sistemin zorunlu bir getirisi.
Balata yeme konusuna açıklık getirebilirmisin neden oluyor bu? Easytronic te ne gibi sıkıntılar var?
Manuel vitesin otomatikleştirilmiş hali olduğu için baskı balata haliyle var. Kullanımına göre de değişmesi gerekiyor. Bizdeki araç 90.000 oldu daha balatalarda sorun yok maşallah. Ama gelgelelim ki 70.000'de de değiştirenler vardır.
Düzgün kullanıldığında sorun olmaz. Eski bir sistemdir o yüzden çoğu problemi giderilmiş durumdadır. Forumda çok okudum Toyota MMT şanzımanı falan. Sorun çıkarttığı çok dile getirildi. Opel nerdeyse 2002'den beri bu vitesi kullanıyor. 7 senedir de sorunlarını gideremediyse oha denir artık.
Bence gidin bir bayiye bu vitesli aracı test edin. Sonradan eğer memnun kalmazsanız üzülürsünüz.
Vites olarak değil de 1.3 dizel de sanki araç gitmeyecek gibi düşündürüyor. Şuan 1.4 101bg benzinli fabia kullanıyorum kasası da ufak olduğundan oldukça seri araç dizel istiyorum ama galiba 1.6 benzinli tercih etmek zorunda kalacağım.
Vites olarak değil de 1.3 dizel de sanki araç gitmeyecek gibi düşündürüyor. Şuan 1.4 101bg benzinli fabia kullanıyorum kasası da ufak olduğundan oldukça seri araç dizel istiyorum ama galiba 1.6 benzinli tercih etmek zorunda kalacağım.
Vites olarak değil de 1.3 dizel de sanki araç gitmeyecek gibi düşündürüyor. Şuan 1.4 101bg benzinli fabia kullanıyorum kasası da ufak olduğundan oldukça seri araç dizel istiyorum ama galiba 1.6 benzinli tercih etmek zorunda kalacağım.
Zaten gitmiyor da diyebiliriz.
Gitmiyor demek yanlış olur hocam.
Motor küçük olduğu için ilk viteste gerçekten hadi lan yürü diyosunuz. Devir yükseldikçe hız yükseldikçe araç kendini topluyor.
Vites olarak değil de 1.3 dizel de sanki araç gitmeyecek gibi düşündürüyor. Şuan 1.4 101bg benzinli fabia kullanıyorum kasası da ufak olduğundan oldukça seri araç dizel istiyorum ama galiba 1.6 benzinli tercih etmek zorunda kalacağım.
Zaten gitmiyor da diyebiliriz.
Gitmiyor demek yanlış olur hocam.
Motor küçük olduğu için ilk viteste gerçekten hadi lan yürü diyosunuz. Devir yükseldikçe hız yükseldikçe araç kendini topluyor.
O zaman soyle soyleyeyim; Bu aractan daha yavas araclari saymaya kalkarsak kayda deger hangi araclari sayabiliriz?
şanzımanını cok sevdim güzel araba.. Saglamdır dıye tahmın edıyorum
bozulmadı cunku henuz..
Ben 115 Easytronic alıp LPG taktırma taraftarıyım. İki motorda üzmez görüşündeyim ki 2.5 yıldır üzülmedik çok şükür.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Duzgun kullanilirsa sorun olmayabilir, tamamen kullanana bagli.
Manuel vitesin otomatikleştirilmiş hali olduğu için baskı balata haliyle var. Kullanımına göre de değişmesi gerekiyor. Bizdeki araç 90.000 oldu daha balatalarda sorun yok maşallah. Ama gelgelelim ki 70.000'de de değiştirenler vardır.
Düzgün kullanıldığında sorun olmaz. Eski bir sistemdir o yüzden çoğu problemi giderilmiş durumdadır. Forumda çok okudum Toyota MMT şanzımanı falan. Sorun çıkarttığı çok dile getirildi. Opel nerdeyse 2002'den beri bu vitesi kullanıyor. 7 senedir de sorunlarını gideremediyse oha denir artık.
Bence gidin bir bayiye bu vitesli aracı test edin. Sonradan eğer memnun kalmazsanız üzülürsünüz.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Zaten gitmiyor da diyebiliriz.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Gitmiyor demek yanlış olur hocam.
Motor küçük olduğu için ilk viteste gerçekten hadi lan yürü diyosunuz. Devir yükseldikçe hız yükseldikçe araç kendini topluyor.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
O zaman soyle soyleyeyim; Bu aractan daha yavas araclari saymaya kalkarsak kayda deger hangi araclari sayabiliriz?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle