Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
1886
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cowon'un Olmayan Garantisi Hk.
V
15 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar,
T2'm vardı, ekran ışığı gittikçe azalmıştı. Artık gece yatakta bile görünmüyordu. "Servisim" denen cowon'un ithalatçısı fitma ile görüşüp ürünü, taşeron servis hizmeti veren üçkardeşlere gönderdim.

Yaklaşık 25 gün geçti, 2-3 günde bir arıyorum. Hala yurtdışından parça bekleniyor.

Normalde 15 işgününde de muadili ürün talep ettim, fakat "servisim" denen firma cevap bile vermedi. Hayatımda hiç olmadığım kadar mağdur oldum, 6TL'ye fırsat sitesinden aldığım ne olduğu belirsiz mp3 çalarla günlerdir idare etmeye çalışıyorum

Burda suçlu taşeron firma değil, "servisim" denen, ve parçayı tedarik edemeyen, günlerdir rezil kepaze bir şekilde bekleyen firmadır. Telefonla bir yetkiliye ulaşılmıyor, mail atıyorum cevap gelmiyor. Böyle lakayt bir firma.

Herkese duyurayım istedim ki, cowon almak için sıraya girmeyin, çünkü başına birşey geldiğinde servis hizmeti çok zayıf.

Bilginize...



E
15 yıl
Çavuş

arkadaşım öncelikle geçmiş olsun diyorum ve mağduriyetini cowon'un merkezine iletmeni tavsiye ederim ayrıca yasal süre dolduktan sonrada hukuki süreci başlatırsan sana iade yada değişim yapmak zorundalar tüketiciyi koruma yasaları güdükde olsa var


Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
15 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: endersson

arkadaşım öncelikle geçmiş olsun diyorum ve mağduriyetini cowon'un merkezine iletmeni tavsiye ederim ayrıca yasal süre dolduktan sonrada hukuki süreci başlatırsan sana iade yada değişim yapmak zorundalar tüketiciyi koruma yasaları güdükde olsa var


genel merkezden kastım koreye mi?
bugün itibariyle 21 iş günü oldu ve servise hala yedek parça bile gelmedi.

Hukuki süreç nasıl başlatılıyor, ben bunu da bilmiyorum, bilen varsa aydınlatabilir mi? Tşk.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
15 yıl
Yarbay

kore'ye merkeze ingilizce bir mail atın. toshiba tv ile ilgili bir sorunumuz olmuştu. Türkiye şartları malum saçma sapan teknik servisler var. durumumuzu japonya'ya bildirdik. hemen çözüldü. nasıl disiplinliler bir görseniz. keşke biraz japonları örnek alabilsek. tüketiciyi magdur etme konusunda üstümüze yok.

cihazı türkiye'ye ithal eden şirkete de bir mail atın. durumunuzu şikayetvar.com a yazn. geç kalmadan hakem heyetine başvurun. kolay gelsin.

2. el bölümünde sorunlu alışverişlerde tüketici hakları hakkında bilgi veren bir arkadaş vardı. o benden daha detaylı ve iyi bilgiler verebilir


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
15 yıl
Çavuş

kesinlikle kore'ye mail atın

tüketici kanununda benim bildiğim 30 iş günü dolması gerek

öyle büyük firmalar genel olarak müşteri memnuniyetine çok önem verir yoksa marka olamaz çünkü "marka" olabilmeleri ve marka değerlerini koruyabilmeleri için yapmaları gereken yükümlülüklerden en önemlisidir müşteri memnuniyeti ve bir standartı tutturmaları gerekir bu standartlar çeşitli bağımsız kurumlar tarafından incelenir. bu standartlara uygunluk şirketlerin borsaya kota olmasını sağlar ve uluslararası değerini yükseltir.


bizim gibi gelişmekte olan yani yarı sömürge durumunda olan ülkelerde gelişmiş tüketici hakları bulunmaz bu sayede ithalatçı firmalar markanın bilgisi haricinde "uyanıklık, pişkinlik, sahtekarlık" yaparak haksız kazanç elde etme yoluna gidebilir.

geçmişte tüketici kaz muamelesi çok gördü ülkemizde ama yavaş yavaş değişiyor bu durum. hele ki internet çağı iletişimin tavan yapmasına yol açtı ki bu herkez için çok büyük bir gelişme siz şikayetinizi kore ye bildirirseniz. onlar gerekli işlemi buradaki distiribitörlerine öyle bir baskı yaparak yaptırır ki aklınız yaşaşar çünkü korumaları gereken bir markaları var distribitörün şözleşmesi bile fesih edilebilir bu memnuniyetsizlikler artarsa o yüzden ilk önce caka satan müşteri temsilcisinin merkezden aldığı mail ile kuzu kuzu geri aradığı çok olmuştur.

ayrıca verdiğiniz paranın bir kısmı markaya gidiyor yoksa dandik çin malı ürünlerden farkı olmaz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi endersson -- 8 Mayıs 2009; 13:21:39 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
15 yıl
Binbaşı

D2 kullanıcıları bölümüne de yazmıştım, panatel çalışanı panatel in kapanacağına ve distribütörlüğü bırakacağına dair birşeyler söylemişti geçen gün. sorununuzla çok fazla ilgileneceklerini sanmam, onun için herhangi bir sorununuz varsa Türkiye değil Kore ile iletişime geçin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl
Yarbay

30 is gunu ne demek; 40 gun gibi bir surec demek. BeLirtiLen sure icinde urun eLinize uLasmazsa urunun size yenisini vermek zorundaLar. Siz 2 gunde bir, 5 gunde bir tamir oLdumu? parca geLdimi? Diye teLefon, maiL atarsaniz adamLar bunaLir cevap vermez hakLi. KaLdiki onLarin size urun tamir oLdugunda biz haber veririz demis oLmasi Lazim. Sizin hic birseyi sormaniza gerek yok. Eger boyLe birsey demediLer ise 1 haftadan 1 haftaya durumu ogrenin sadece. Sureniz doLdugunda aLmaya gideceksiniz. Eger oLmamissa yenisini taLep edeceksiniz. Egerki vermiyorLarsa eLinizde bir beLge vardir ne zaman tamire girdigine dair. Tuketici dernegine giderek durumu anLatacaksiniz. Tabi gitmeden once urunu tamire verdiginiz yere tuketici hakLari dernegine gidiyorum 30 is gunu tamamLandigi haLde urun eLimde oLmadigina dair diye soyLeyin sadece.



B
15 yıl
Teğmen

koreye mail atmana falan gerek yok aynen benim durumumla karşı karşıya kalmışsın.Benimde t2 ışığı iyice gitti kuştepedeki 3kardeşler serviste 30 gün bekledi sonuç alamayınca panatelin merkezine gittim (zincirlikuyu kurdoğlu pastanesinin yanında turkcell var gir oraya kapıdaki kıza cowon yetkililerini sor üst katta yerleri seni şaşırtmasın turkcell e gireceksin orası aynı zamanda panatel) durumu aynen anlattım makinem 25 gündür 3kardeşler denen yerde illa cırlamamızmı lazım falan dedim birazda cırladım tamam betfendi haklısınız dediler hemen kutusunda t2 verdiler bende bunun yerine 100 lira daha verip d2 aldım.Yarın ilk işin zincirlikuyu ya gitmek olsun istersen beraber bile gidebiliriz.
quote:

Orjinalden alıntı: valuable

Arkadaşlar,
T2'm vardı, ekran ışığı gittikçe azalmıştı. Artık gece yatakta bile görünmüyordu. "Servisim" denen cowon'un ithalatçısı fitma ile görüşüp ürünü, taşeron servis hizmeti veren üçkardeşlere gönderdim.

Yaklaşık 25 gün geçti, 2-3 günde bir arıyorum. Hala yurtdışından parça bekleniyor.

Normalde 15 işgününde de muadili ürün talep ettim, fakat "servisim" denen firma cevap bile vermedi. Hayatımda hiç olmadığım kadar mağdur oldum, 6TL'ye fırsat sitesinden aldığım ne olduğu belirsiz mp3 çalarla günlerdir idare etmeye çalışıyorum

Burda suçlu taşeron firma değil, "servisim" denen, ve parçayı tedarik edemeyen, günlerdir rezil kepaze bir şekilde bekleyen firmadır. Telefonla bir yetkiliye ulaşılmıyor, mail atıyorum cevap gelmiyor. Böyle lakayt bir firma.

Herkese duyurayım istedim ki, cowon almak için sıraya girmeyin, çünkü başına birşey geldiğinde servis hizmeti çok zayıf.

Bilginize...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
15 yıl
Yüzbaşı

arkadaslar benımde d2 min sarj aleti kayboldu Panateli aradım kadının biri cıktı beni bekletti Gelen seslerden yanındakiyle muhabbet ettiği anlasılıyordu Neyse biz size bilgi vericez yarın dediler ve kapattılar Sonra ne arayan var ne soran 2 hafta boyunca aradım aynı şekilde atlattılar Bugün yedek parcaya bakan arkads toplantıda yok arkadas dışarıya cıktı Neyse 2 hafta sonunda yakaladım o yüce şahsiyeti yerinde oturmayı başarabilmiş :D bu seferde 75 liraya yakın bi ücret istediler kargo ws ws le 80 liraya gelicek zaten yeni d2 160 lira x)



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.