Hep daha uzun ve düzlükleri daha fazla, geçiş kolaylığı için de daha geniş pistler hayal ettim. İstanbul pistinin de ufak tefek değişiklikler dışında bir farkı yok maalesef.
Hep daha uzun ve düzlükleri daha fazla, geçiş kolaylığı için de daha geniş pistler hayal ettim. İstanbul pistinin de ufak tefek değişiklikler dışında bir farkı yok maalesef.
tabi böyle pistler yapsınlar,Ferrari ve Mclaren herkesi geçsin,4 araçtan başka iddialı olabilecek pilot olmasın herşey aracın ve motorun insiyatifine kalsın,mükemmel derecede çekişmeli bi sezon izleriz
2-3 takım şampiyonluğa oynar,2-3 takım sonunculuğa oynar,geri kalanlarda kendi aralarında takılırlar
İstanbul pisti,F1'deki en mükemmel pistlerden biridir,bunu sadece izleyiciler değil pilotlarda söylüyor 8. viraj daha ilk yarışta meşhur oldu
anlamıyorum sizin mücadeleden anladığınız nedir?
ayrıca geçiş yapılmamasının sebebi pistler değil araçlardır,gp2 serisinde ne geçişler oluyor bilmiyorsunuz sanırım
Hep daha uzun ve düzlükleri daha fazla, geçiş kolaylığı için de daha geniş pistler hayal ettim. İstanbul pistinin de ufak tefek değişiklikler dışında bir farkı yok maalesef.
tabi böyle pistler yapsınlar,Ferrari ve Mclaren herkesi geçsin,4 araçtan başka iddialı olabilecek pilot olmasın herşey aracın ve motorun insiyatifine kalsın,mükemmel derecede çekişmeli bi sezon izleriz
2-3 takım şampiyonluğa oynar,2-3 takım sonunculuğa oynar,geri kalanlarda kendi aralarında takılırlar
İstanbul pisti,F1'deki en mükemmel pistlerden biridir,bunu sadece izleyiciler değil pilotlarda söylüyor 8. viraj daha ilk yarışta meşhur oldu
anlamıyorum sizin mücadeleden anladığınız nedir?
ayrıca geçiş yapılmamasının sebebi pistler değil araçlardır,gp2 serisinde ne geçişler oluyor bilmiyorsunuz sanırım
Bende geçiş az olsun isterim hep. Zaten o yüzden en sevdiğim pist Monaco'dur...
Hep daha uzun ve düzlükleri daha fazla, geçiş kolaylığı için de daha geniş pistler hayal ettim. İstanbul pistinin de ufak tefek değişiklikler dışında bir farkı yok maalesef.
tabi böyle pistler yapsınlar,Ferrari ve Mclaren herkesi geçsin,4 araçtan başka iddialı olabilecek pilot olmasın herşey aracın ve motorun insiyatifine kalsın,mükemmel derecede çekişmeli bi sezon izleriz
2-3 takım şampiyonluğa oynar,2-3 takım sonunculuğa oynar,geri kalanlarda kendi aralarında takılırlar
İstanbul pisti,F1'deki en mükemmel pistlerden biridir,bunu sadece izleyiciler değil pilotlarda söylüyor 8. viraj daha ilk yarışta meşhur oldu
anlamıyorum sizin mücadeleden anladığınız nedir?
ayrıca geçiş yapılmamasının sebebi pistler değil araçlardır,gp2 serisinde ne geçişler oluyor bilmiyorsunuz sanırım
Bende geçiş az olsun isterim hep. Zaten o yüzden en sevdiğim pist Monaco'dur...
İlginç bir zevk. Adı üzerinde yarış bu. Geçiş olmasın, kafayı alan gitsin, bu mudur istediğiniz ?
İlginç bir zevk. Adı üzerinde yarış bu. Geçiş olmasın, kafayı alan gitsin, bu mudur istediğiniz ?
Fuat'ın anlatmak istediği o değildi,yanlış anlamışsınız sanırım ayrıca upuzun düzlükler ve bunun ardından gelen geçişe imkan verek keskin virajların bol olduğu bi pistte yarış izlemektense,değişik sektörlerde değişik yerlerin olduğu(İstanbul Park,Indianapolis,Çin gibi) pistlerde veya Monaco gibi tecrübenin ve savunmanın ön planda olduğu(ki Fuat'ın anlatmak istediği buydu) pistlerde yarış izlemek daha iyidir yoksa Monza'da pistteki en yavaş pilota verin en hızlı aracı,bassın gitsin mevcut iki şikanı hatasız dönsün alsın 1.liği,alın size yarış
İlginç bir zevk. Adı üzerinde yarış bu. Geçiş olmasın, kafayı alan gitsin, bu mudur istediğiniz ?
Fuat'ın anlatmak istediği o değildi,yanlış anlamışsınız sanırım ayrıca upuzun düzlükler ve bunun ardından gelen geçişe imkan verek keskin virajların bol olduğu bi pistte yarış izlemektense,değişik sektörlerde değişik yerlerin olduğu(İstanbul Park,Indianapolis,Çin gibi) pistlerde veya Monaco gibi tecrübenin ve savunmanın ön planda olduğu(ki Fuat'ın anlatmak istediği buydu) pistlerde yarış izlemek daha iyidir yoksa Monza'da pistteki en yavaş pilota verin en hızlı aracı,bassın gitsin mevcut iki şikanı hatasız dönsün alsın 1.liği,alın size yarış
Hep daha uzun ve düzlükleri daha fazla, geçiş kolaylığı için de daha geniş pistler hayal ettim. İstanbul pistinin de ufak tefek değişiklikler dışında bir farkı yok maalesef.
tabi böyle pistler yapsınlar,Ferrari ve Mclaren herkesi geçsin,4 araçtan başka iddialı olabilecek pilot olmasın herşey aracın ve motorun insiyatifine kalsın,mükemmel derecede çekişmeli bi sezon izleriz
2-3 takım şampiyonluğa oynar,2-3 takım sonunculuğa oynar,geri kalanlarda kendi aralarında takılırlar
İstanbul pisti,F1'deki en mükemmel pistlerden biridir,bunu sadece izleyiciler değil pilotlarda söylüyor 8. viraj daha ilk yarışta meşhur oldu
anlamıyorum sizin mücadeleden anladığınız nedir?
ayrıca geçiş yapılmamasının sebebi pistler değil araçlardır,gp2 serisinde ne geçişler oluyor bilmiyorsunuz sanırım
Bende geçiş az olsun isterim hep. Zaten o yüzden en sevdiğim pist Monaco'dur...
aslnda turkıyede bır f1 standartlarında pıst olması vede bunun takvımde olması benım acımdan sevındırıcı. ama ıstanbul park sadece bır(7-8-9 vırajlar)vıraj dısında cok moloton bır pıst(kendı dusuncem)
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
tabi böyle pistler yapsınlar,Ferrari ve Mclaren herkesi geçsin,4 araçtan başka iddialı olabilecek pilot olmasın herşey aracın ve motorun insiyatifine kalsın,mükemmel derecede çekişmeli bi sezon izleriz
2-3 takım şampiyonluğa oynar,2-3 takım sonunculuğa oynar,geri kalanlarda kendi aralarında takılırlar
İstanbul pisti,F1'deki en mükemmel pistlerden biridir,bunu sadece izleyiciler değil pilotlarda söylüyor
8. viraj daha ilk yarışta meşhur oldu
anlamıyorum sizin mücadeleden anladığınız nedir?
ayrıca geçiş yapılmamasının sebebi pistler değil araçlardır,gp2 serisinde ne geçişler oluyor bilmiyorsunuz sanırım
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bende geçiş az olsun isterim hep. Zaten o yüzden en sevdiğim pist Monaco'dur...
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
İlginç bir zevk. Adı üzerinde yarış bu. Geçiş olmasın, kafayı alan gitsin, bu mudur istediğiniz ?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Fuat'ın anlatmak istediği o değildi,yanlış anlamışsınız sanırım
ayrıca upuzun düzlükler ve bunun ardından gelen geçişe imkan verek keskin virajların bol olduğu bi pistte yarış izlemektense,değişik sektörlerde değişik yerlerin olduğu(İstanbul Park,Indianapolis,Çin gibi) pistlerde veya Monaco gibi tecrübenin ve savunmanın ön planda olduğu(ki Fuat'ın anlatmak istediği buydu) pistlerde yarış izlemek daha iyidir
yoksa Monza'da pistteki en yavaş pilota verin en hızlı aracı,bassın gitsin mevcut iki şikanı hatasız dönsün alsın 1.liği,alın size yarış
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Peki, o zaman ben yanlış anlamışım
Benim En Sevdiğim Monza Pistidir
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
ama ıstanbul park sadece bır(7-8-9 vırajlar)vıraj dısında cok moloton bır pıst(kendı dusuncem)
mısal bı ımola,jerez,spa yada monza gıbı bır pıst yapamadık.
bu arada google eart guncellendımı?ben ıstanbul park ı bulamadımda?