Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
21
Cevap
1441
Tıklama
0
Öne Çıkarma
FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA
G
17 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

standart F430 A göre 1450 kilodan 1250 kiloya düsürülmüs ve 490ps den 510 ps e cikartilmis.son hiz 315km ayni kalmis. beygir basina 2.45kg düsüyor. motor ayni 4.3cm³ V8
0-100 hakkinda bilgi yok.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



G
17 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

G
17 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: GREvV

buda 1970 yilinda portatip olarak üretilen FERRARI MODULO 512 S

< Resime gitmek için tıklayın >


Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

Bu uçuyomuymuş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl
Yarbay

1970 yılında pininfarina tarafından dizayn edilen bu arac 22 adet uluslararası dizayn ödülüne sahip.
gerçekten ilginç


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
17 yıl
Yarbay

ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
A
17 yıl
Yarbay

Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
17 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: gt-40

ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.


bence tasarlamamıs... wc de falan otururken büyük bi gürültünun ardından gelen tanımlanamayan cisim diyebilriz bu arac için

F430 a da gelince 360 challenge mantığıyla uretilecek bi arac.. yeni çıkacak olan porsche gt 2 nin standardının bile cok gerisinde kalacağından şimdiden eminim.. çünkü 360 ın standartı 911 turboyla karşılastırılması gereken bi aractı, lakin hep standart bi carrerayla karşılastırdılar turbonun cok gerisinde kaldığı için. ardından çıkan challenge sport modelinide gt3 R serisiyle karşılastırdılar anca bulmustu dengi aracını 360.. bakalım 430 u neyle karsılastıracaklar onu merak ediyorum simdiden


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
17 yıl
Yüzbaşı

süper araba fiyati dişinda...



E
17 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: rb.atasoy


Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

Bu uçuyomuymuş.



406 coupe ellerinizden öper


Bu mesaja 2 cevap geldi.
F
17 yıl
Binbaşı

ya 200 kiloymuş 20ps ymiş bırakın bu işleri ferrari olsun yeter gerisi hikaye



T
17 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: attractivegipsy

Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.


difüzörden daha iyi performans almak için oraya konumlandırmışlar bence. Uyumsuzd da olmamış kanımca



G
17 yıl
Yarbay

406 coupe'den ferraride yapılıyordu,bir ara dergilere ve televizyonada çıkmıştı.gerçekten bu adamın tasarımları güzel.pınınfarına'mıydı?
quote:

Orjinalden alıntı: Soylukan


quote:

Orjinalden alıntı: rb.atasoy


Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

Bu uçuyomuymuş.



406 coupe ellerinizden öper


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
17 yıl
Yarbay

Porsche Ferrariyi 3 senedir fena halde solladı...
Dizaynmı bu şimdi, hele şu jantla egzosta bak sanayide daha temizini yaptırırdım =)


Bu mesaja 2 cevap geldi.
F
17 yıl
Çavuş

VW yi destekleyen Grevv arkadaşımız neden sınırsız uzaklaştırıldı acaba
son mesajlarına baktım gayet seviyeli ve düzgün mesajlar ve topiçler acmış
acaba neden banlandı.....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl
Yarbay

quote:


Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.

Orada olmasının nedeni var, alt tarafa konulursa hava akımını etkiler ve aerodinamisini bozar aracın. Rüzgar direncinin artması aracın yüksek hızlarda stabilitesinin bozulması vs vs.. Zaten Ferrari aracın altındaki hava akımını da düşünüyor; ve altını da tasarlıyor. Nitekim alt kısımda hava akımını düzenleyen ve stabil hale getiren kanalcıklar var.
Öte yandan tasarım muhteşem bence. 200kg. hafifletilmesi de büyük başarı.
Ferrari & Porsche
bu iki marka ne tasarlasa beğeniyorum desem yeridir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 20 Temmuz 2007; 19:02:17 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
17 yıl
Binbaşı

bu aracı lamborghini gallardo superleggera rakıp o 100kg. 9 bg di bakalım lambo karsısında ne yapıcak.. 200 kg cok ıyı ama lombo guvelıkten odun vermemesıtı ferrarıde aynı acıklamayı yapmıstı saglam olacak dıe...



D
17 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: feanorringeril

quote:



XXX



Orada olmasının nedeni var, alt tarafa konulursa hava akımını etkiler ve aerodinamisini bozar aracın. Rüzgar direncinin artması aracın yüksek hızlarda stabilitesinin bozulması vs vs.. Zaten Ferrari aracın altındaki hava akımını da düşünüyor; ve altını da tasarlıyor. Nitekim alt kısımda hava akımını düzenleyen ve stabil hale getiren kanalcıklar var.



O kanatcıklara Diffüser deniyor stabiliteyi arttırdıgı dogru ama

Japon GTC arabaalrında egzost asagıda wede diffuserin icinden cıkar ucları

Kısacası RD war diye egzostlar yukarıda değil bence


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
17 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: gt-40

ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.

+1 o yıla göre hos tasarım



A
17 yıl
Binbaşı

çok güzel ya



T
17 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: CYBORG00TR

Porsche Ferrariyi 3 senedir fena halde solladı...
Dizaynmı bu şimdi, hele şu jantla egzosta bak sanayide daha temizini yaptırırdım =)




yaptır gel. Resimlerini bekliyoruz


Bu mesaja 1 cevap geldi.