buda 1970 yilinda portatip olarak üretilen FERRARI MODULO 512 S < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma Bu uçuyomuymuş. |
1970 yılında pininfarina tarafından dizayn edilen bu arac 22 adet uluslararası dizayn ödülüne sahip. gerçekten ilginç |
ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi. |
bence tasarlamamıs... wc de falan otururken büyük bi gürültünun ardından gelen tanımlanamayan cisim diyebilriz bu arac için F430 a da gelince 360 challenge mantığıyla uretilecek bi arac.. yeni çıkacak olan porsche gt 2 nin standardının bile cok gerisinde kalacağından şimdiden eminim.. çünkü 360 ın standartı 911 turboyla karşılastırılması gereken bi aractı, lakin hep standart bi carrerayla karşılastırdılar turbonun cok gerisinde kaldığı için. ardından çıkan challenge sport modelinide gt3 R serisiyle karşılastırdılar anca bulmustu dengi aracını 360.. bakalım 430 u neyle karsılastıracaklar onu merak ediyorum simdiden |
süper araba fiyati dişinda... |
406 coupe ellerinizden öper |
ya 200 kiloymuş 20ps ymiş bırakın bu işleri ferrari olsun yeter gerisi hikaye |
difüzörden daha iyi performans almak için oraya konumlandırmışlar bence. Uyumsuzd da olmamış kanımca |
406 coupe'den ferraride yapılıyordu,bir ara dergilere ve televizyonada çıkmıştı.gerçekten bu adamın tasarımları güzel.pınınfarına'mıydı?
|
Porsche Ferrariyi 3 senedir fena halde solladı... Dizaynmı bu şimdi, hele şu jantla egzosta bak sanayide daha temizini yaptırırdım =) |
VW yi destekleyen Grevv arkadaşımız neden sınırsız uzaklaştırıldı acaba son mesajlarına baktım gayet seviyeli ve düzgün mesajlar ve topiçler acmış acaba neden banlandı..... |
Orada olmasının nedeni var, alt tarafa konulursa hava akımını etkiler ve aerodinamisini bozar aracın. Rüzgar direncinin artması aracın yüksek hızlarda stabilitesinin bozulması vs vs.. Zaten Ferrari aracın altındaki hava akımını da düşünüyor; ve altını da tasarlıyor. Nitekim alt kısımda hava akımını düzenleyen ve stabil hale getiren kanalcıklar var. Öte yandan tasarım muhteşem bence. 200kg. hafifletilmesi de büyük başarı. Ferrari & Porsche bu iki marka ne tasarlasa beğeniyorum desem yeridir. |
bu aracı lamborghini gallardo superleggera rakıp o 100kg. 9 bg di bakalım lambo karsısında ne yapıcak.. 200 kg cok ıyı ama lombo guvelıkten odun vermemesıtı ferrarıde aynı acıklamayı yapmıstı saglam olacak dıe... |
O kanatcıklara Diffüser deniyor stabiliteyi arttırdıgı dogru ama Japon GTC arabaalrında egzost asagıda wede diffuserin icinden cıkar ucları Kısacası RD war diye egzostlar yukarıda değil bence |
+1 o yıla göre hos tasarım |
çok güzel ya |
yaptır gel. Resimlerini bekliyoruz |
0-100 hakkinda bilgi yok.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >