Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
21
Cevap
1387
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Stellantis grubu ne yapmak, nereye varmak istemektedir.
D
11 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Peugeot fiyat listesine bakalım 1.6 benzinli motora sahip 1 tane bile araç yok. 508'in bile benzinlisi yok, 508 alan adam gazlamak için alır 1.5 dizelle mi gazlayacak alan kişi.

Aynı şekilde Opel ve Citroendede bu şekilde. 1.6 motora sahip araçlar yok. Türkiye'ye 1.2 leri kitlemişler, rezillik gerçekten. Biz 1.6 hybritleri beklerken 1.2lere mahkum kaldık...
Corsa F kullanıcısı olarak stellantis grubunu kınıyorum, bu kafayla rekabet gücünüzü azaltıyorsunuz haberiniz olsun.




https://kampanya.peugeot.com.tr/fiyat-listesi/


https://talep.citroen.com.tr/fiyat-listesi


https://www.opel.com.tr/uygulamalar/fiyat-listeleri.html



1 aydır 1.2 motorlu 408 ile hem "gazlayıp" hem de ağırlığına göre çok uygun yakıt tüketimiyle 4000 km yol yaptım. Aksine stellantis'e teşekkür ediyorum.

Türki...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Mindolluin - 11 ay +9
Kusura bakmayın ama inişli çıkışlı yollarda dizel gibisi yok. Rampada dur kalk yaparken turbo benzin ya bayılıyor ya da çok fena yakıyor.
Yoruma Git
RaptorFX - 11 ay +4
M
11 ay
Yüzbaşı

1 aydır 1.2 motorlu 408 ile hem "gazlayıp" hem de ağırlığına göre çok uygun yakıt tüketimiyle 4000 km yol yaptım. Aksine stellantis'e teşekkür ediyorum.

Türkiye'ye 1.2'leri felan kitlemediler. Tüm markalarında 1.6 motoru kaldırıp şarj edilebilir hibrid olarak üretmeye başladılar. Fransa veya Türkiye fark etmiyor; düz benzinli alacaksan tek seçenek 1.2 Puretech.

1.6 Hibrid'i Türkiye'ye getirmek saçma. En az 400.000 TL daha pahalı olacak ve alan müşteri o bataryayı nerede şarj edecek ? Evinde şarj imkanı olmayan için Stellantis'in hibridleri çok gereksiz.

* Makyajlı 2008 ile birlikte mild/hafif hibrid 1.2 motora geçilecek. 130 olan 136 bg olacak.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
11 ay
Yarbay

Keşke hepsi 1000cc motor kullansa. Turbo seçenekleri ile güç farkları olsun yeter.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
11 ay
Yarbay

Hadi onu geçelim bir dönem 2008 ile gelen ve satılan 1.2T 155hp neden sadece 2008 ile geldi. Neden 208Gti 155hp gibi bir seçenek yok. Neden 308' e konulup da bak hem 3 silindir hem daha düşük hacim ve mtv hem de sizin 1.5Tsi ınızdan 5 hp fazla denmiyor. Neden 408 gibi ağır bir araca 155hp konulup o herkesin aklında acaba bırakan 130hp eşiği aşılmıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
11 ay
Yarbay
Konu Sahibi

1.2 155 hp Citroen C4 Shine Boldda da vardı onu da kaldırdılar. Motoru çok zorladığı için kaldırmışlardır. Sonuçta turbosuz 70 80 hp veren motoru iki katına çıkartıyorlardı.




Bu mesajda bahsedilenler: @nbacıshaquılle
D
11 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Öncelikle 1.2 motor öyle sanıldığı gibi az yakan bir motor değil. 1.6 ile aralarında çok fark yok yakıt anlamında. 1.2 öyle büyük kasaları kaldıracak bir motor da değil aslında ama stellantis illa zorluyor. Tamam illa koyacaksan koyda üst segmentte de 1.6 motorla getir. Tamamen 1.6 yı bitirmenin ne anlamı var ki. İyice fındık motora geçmenin ne esprisi var ki , elin amerikalısı 3.5 litrelik v6 v8 lere binerken biz 3 silindirliye biniyoruz diye mutlu oluyoruz.
Hybritler için şarj istasyonu sıkıntısı olabilir ama illaki şarj istasyonları yapılacaktır Togg satmak için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mindolluin
A
11 ay
Binbaşı

308 kullanıyorum. Benim aracım için 1.2 motor sürüş keyfi bakımından sınırda diyebilirim. Daha büyük bir arabayı bu motorla tercih etmem, stellantis de kendi bilir. Fanatiği değilim.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

Y
11 ay
Binbaşı

Ülke bu forumdan ibaret sanıyorsunuz sanırım

Oysa ki dizel için kan savaşı verecek milyon tane insan var ülkede

Aksine rekabet azaltmıyor güçlendiriyor zira binek otomobilde dizel satan bi stellantis grubu kaldı



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 ay
Yarbay

Fransızlar avant-garde. Bugün Stellantis, yarın Almanlar.

Değil 1.6, 508... 6 litrelik arabalarla, Mustang'lerle annelerinin arabasına binen çocuklar dalga geçiyorlar artık. Bir elektrik motoru, hemen 400 beygir. Anlık, uzun süreli değil tabii ama zaten ne kadar basacaksınız, nereye basmak istenmektedir, ne kadar süreyle basabileceklerdir. Alman otobanlarında bile dur-kalk, kayıkçı oyunu oynanmaktadır.

Yakın zamanda otomobillerin markalarını unutanlar, modelini hatırlamak için ruhsatlarına bakacak, güncelleme istendiğinde nerede yazıyor bu lanet şeyin kodu diyeceklerdir.

Otomobil meraklısı olarak bunları yazmak hoşuma gitmiyor ama durum bu, artık kabullenmek gerekiyor. Son kalite göstergeleri için ödemeye hevesli son müşteriler şimdiki ürün geliştirmeyi canlı tutabiliyor. Kapı sesleri, lake boya cilaları ve saire... sonra, çok uzun olmayan bir zaman sonra bütün ürünlerin çıkış, gelişme ve kaybolma grafiklerinin irtifa kaybetme kısmına geçecek. Unutmayın, beş sene önce Mercedes, ucuz araba üretemezsek kapanacağız demişti. Tokai, Bic, Clipper olacak otomobil. Kimsenin sormadığı. Buharlı tren, gaz sobası, kat kaloriferi, asansör, DSL modem olacak. Pontiac Bonnevillle'dan Kia Rio'ya olan yolculuğun sonlarındayız. Yeni modellerin hep kısa isimleri olacak. Güçlerini yazmayacaklar bile, kimse sormayacak. Bugünkü gerçek kösele ayakkabısını arayan bir emekli profilini canlandıracak eski hobi sahipleri telefonla sorabilecek, bankada defter işletmek isteyen ihtiyara bakan soran gözler hatta bekletirken Richard Clayderman veya yapay zekayla telif ücretinden kaçınılmış bir consumerism müziği dinletecek bu sırada.

Tamam.. tamam.. birondaikilerimiz çok güzel. En iyisi. Hem hesaplı hem de şey. Herhalde zaman da kazandırıyordur. Hala ulaşılabilir bir yerlerde benzin kokusu arayanlar Fiat Spider, klasik ve saire baksınlar. Alman şirket arabaları veya kocaman Fransızlar'ı istiyorsanız da ödetirler. Yazık, tekne mekne alın, gemici düğümü öğrenin veya pilot brövesi alın o fiyatlara.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
11 ay
Binbaşı

Değişik bir yorum. Belki de yaşlanıyorsundur😀.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Karbon 12
S
11 ay
Binbaşı

1.6 motoru bitirmenin şu anlamı var, artık Avrupada emisyonları karşılamıyor..

1.2 bile karşılamıyor ama tek motor, bütün modellerde kullanılıyor mecbur tutuyorlar. onun penaltısını sıfır emisyonlu elektrikli modeller kurtarıyor ortalamada.

Avrupa emisyon standartları inanılmaz baskıcı durumda şuanda.. çoğu motor bir bir iptal, dizeller zaten iptal veya hybride dönüş veya seçenek azaltma, hatta komple model kaldırmaya kadar gidiyor.

Amerikada henüz böyle baskılar başlamadı.. ama Biden yönetimi devam ederse onlar da veda ediyorlar V8lere hatta V6lara merak etmeyin. otomobil içten yanmalı motorları bitiyor artık şu motor niye var, bu niye yok, o niye böyle denilecek zaman geçti.. elde ne varsa o. bunu alışmak lazım.




Bu mesajda bahsedilenler: @Deníz
A
11 ay
Yarbay

Almayın.
Bu kadar basit



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
11 ay
Yarbay

Peugeot'nun 3 silindirli 1.2 motoru B segment Hb ve crossover için tamamda C segmenti crossover/suv modeller için bana yeterli değil gibi geliyor. Tabi ki sürüş yapmadığım için kesin bir şey diyemem. Peugeot 3008 1.5 Hdi Eat8 ve Clio 4 0.9 tce olmak üzere 2 aracım var. Clio şehiriçinde düz yolda yeterli gibi ama uzun yolda ve şehiriçi yokuşlarda biraz daha hacimli bir motor olsa daha iyi olur dediğim çok oluyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knight_Hammer -- 9 Mayıs 2023; 23:18:37 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
11 ay
Yarbay

Kusura bakmayın ama inişli çıkışlı yollarda dizel gibisi yok. Rampada dur kalk yaparken turbo benzin ya bayılıyor ya da çok fena yakıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
11 ay
Yarbay

dizel hala candır elektriklinin enaz 10 yılı rahat var bekleyin ve görün benzin ise dizel varken asla tercih etmem



M
11 ay
Yarbay

1.2 motoru övenler olmuş. Gitmeyen ve bastı mı yakıt içen motor. Malesef ülkemiz şartlarına göre değil.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

D
11 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Ben dizel gelmesin demiyorum, dizel de gelsin tabiki de 1.6 benzinliden de vazgeçilmesin. Dizelle düşmanlığımız yok yani, sen koyarsın seçenekleri isteyen benzinli isteyen dizel alır.508 in özelinde konuşursak 1.6 180 ya da 225 hplik benzinli makine varken dizelin çok satacağını düşünmüyorum.

@RaptorFX

Dizelle alıp veremediğimiz bir şey yok, isteyen istediğini alsın. Sadece elimizdeki seçenekleri almaları üzücü.

@SuperVeloceJota

Avrupanın bu emisyon saçmalığı da ayrı bir şey zaten. Artık saçmalama seviyesine geldiler, o kadar elektrik üretecekleri kaynakları bile yokken elektrik diye diretmeleri saçma. Şuan komple elektrikli araçlara geçilse elektriksiz kalırlar :))

@S1000XR

Zaten alamıyoruz da , belki yeni gelenler sayesinde alabiliriz diye bir umut düşünüyoruz


@Kaiser75

Bende öyle düşünüyorum maximum C hatcback orta segmentlerde kullanılması gereken bir motor. Daha üstünde motorda zorlanıyor hem.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deníz -- 9 Mayıs 2023; 23:27:35 >


Bu mesajda bahsedilenler: @RaptorFX , @SuperVeloceJota , @S1000XR , @Kaiser75 , @yakpinar1222
S
11 ay
Yarbay

Dizel motorlar neden çekmez gitmez gibi yorumlar yapılıyorki. Herifin oğlu dizel audi ile 340 yapıyor. Eskidendi o dizel uzamaz olayı. Ne biçim uzuyor yenileri.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 ay
Yarbay

Vergiden dolayı sanırım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
11 ay
Yarbay

Bahse konu olan 1.5d beyefendi…



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sinirli ve Süratli