Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
1088
Tıklama
2
Öne Çıkarma
HEPSİBURADA AİRPODS 2. NESİL REZİLLİĞİ
H
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

18.01.2022 tarihli güncelleme:


Aynı seri numaralı cihaz, 31.12.2021 tarihinde servise girdiği zaman ses sorunu arızası tespit ediliyor. 18.01.2022 tarihinde herhangi bir sorun tespit edilemiyor. kvk servis resmen dolandırıcılık yapıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >




26.11.2021 tarihinde Airpods 2. Nesil kablosuz kulaklıkları, Hepsiburada üzerinden, satıcısı Hepsiburada olarak satın aldım. Ürün 30.11.2021 tarihinde akşam saatlerinde bana ulaştı. Ben de ertesi gün yani 01.12.2021 tarihinde kulaklıklarımı kullanmaya başladım. 03.12.2021 tarihinde kulaklıklardan sağ tarafta olanında sap kısmı ve kulağımın içine giren kısmında, sol tarafta olanında ise sap kısmında boya atmaları fark ettim. Kulaklıkları detaylı incelediğimde, kulaklıklar arasında malzeme farkı olduğunu, bir tanesinin daha parlak bir malzemeden yapıldığını, diğerinin mat bir malzemeden yapıldığını saptadım.

Bunun üzerine 04.12.2021 tarihinde, hepsiburada ile iletişime geçerek sorunumu belirttim. İstersem kulaklığı servise götürüp, servisten alacağım raporla kendilerine göndererek garantiden değişimin yapılacağını, istersem de kulaklığı kendilerine gönderip, kendilerinin servise göndererek servis raporu sonucunda değişiminin yapılabileceği söylendi. Kulaklığı derhal 04.12.2021 tarihinde Gürgençler yetkili servisine bıraktım. Servisteki arkadaş böyle bir olayla daha önce karşılaşmadıklarını, kulaklıklarda bariz bir sorun olduğunu kabul etti. Servisteki incelemeler yaklaşık 10 gün sürdü. Kulaklığımı 13.12.2021 tarihinde servisten aldıktan sonra, 14.12.2021 tarihinde, servis raporu ile birlikte, Hepsiburada üzerinden kayıt oluşturarak kulaklığımı Hepsiburada'ya gönderdim. Servis raporunu da aşağıda paylaşıyorum. 15.12.2021 tarihinde kulaklık Hepsiburada'ya teslim edildi. Bana işlemlerimin 2 iş günü içinde sonuçlanacağını yazan bir mail attılar. 17.12.2021 tarihinde beni aradılar ve kulaklığımı servise göndereceklerini incelemelerin 23 gün süreceğini söylediler. Ben de böyle bir şeyi yapmaya hakları olmadığını, benim zaten ürünü servise vererek durumu tespit ettirdiğimi ve servis raporunu da alıp kendilerine gönderdiğimi söyledim. Bunun üzerine hiçbir şey demeden beni tekrar arayacaklarını söyleyip telefonu kapattılar.

Asıl olaylar ise buradan sonra başladı. Kulaklığı kvk servisine göndermişler. Servisten telefonuma sürekli kulaklıkla ilgili mesajlar göndermeye başladılar. Gönderdikleri mesajların ekran görüntülerinin de paylaşıyorum. İlk gönderdikleri mesajlarda garanti süresi bitti, fiyatı onaylayın, parayı bize gönderin gibi şeyler yazdılar. Daha sonra gönderdikleri mesajda ise sorunun kullanıcı hatası olduğunu yazdılar. Bunun üzerine hepsiburada 27.12.2021 tarihinde beni aradı ve kulaklıktaki sorunun kullanıcı hatası olduğunu ve kulaklıkta ses sorunu olduğunu söylediler. Ben de kulaklığımda bir ses sorunu olmadığını, benim sorunumun boya atması olduğunu, şayet bir ses sorunu varsa bunun servislerinde meydana geldiğini bu nedenle birebir değişim talep ettiğimi söyledim. Talebimin reddedildiğini ve kulaklığın olduğu gibi bana geri gönderileceğinin söylediler. 04.01.2022 tarihinde talebim sanki benim tarafımdan iptal edilmiş gibi işlem yapmışlar. İşlemin detayını da paylaşıyorum. Bunun üzerine yine bu tarihte tüketici hakem heyetine şikayette bulundum.

Ürün bana 06.01.2022 tarihinde teslim edildi. Ürünü açtığımda şok oldum. Çünkü kulaklığın dış kutusu bana aitti. Ancak içindeki kulaklık bana ait değildi. Ürün ya hepsiburada depoda ya da kvk serviste karışmış ve bana başka birinin kulaklığını göndermişler. Kulaklığın içinden sahibine ait fatura da çıktı. Kvk servise girerken benim ismimle giriş yapılmış ancak, forma başkasına ait olan ürünün seri numarasını yazmışlar. Bunların ekran görüntülerini ve bana ait olan kulaklığın faturasını da paylaşıyorum.

Bu noktada tekrar hepsiburada ile iletişime geçtim. Bana bir yanlışlık olduğunu ürünü kargo ile onlara göndermem gerektiğini söylediler. Yazışmanın ekran görüntüsünü de paylaşıyorum. Söylediklerini yaptım ve ürünü geri gönderdim. Sonrasında 10.01.2022 tarihinde hepsiburadadan kargo geldi. Tam da sıfır kapalı kutu ürün gönderdiklerini düşünürken, daha önce gönderdikleri başkasına ait kulaklığı aynı şekilde bana göndermişler. Yazışmanın ekran görüntüsünü paylaşıyorum yine. Benden özür dileyerek ürünü tekrar göndermemi söylediler. Ancak bu defa sanki ben ürünü iade etmek istiyormuşum gibi kayıt açmışlar. Ben de ürünü değiştirmek istediğimi söylediğimde, sistem üzerinden değişim kaydı açamadıklarını, ürünün içine bir not kağıdı koyup, bu kağıda değişim istediğimi yazmamı ve böylece değişim yapılacağını söylediler. Yazışmayı paylaşıyorum.

Söyledikleri gibi yapıp ürünü gönderdim tekrar. Kutunun içine de notu yazmıştım. Bunların fotoğraflarını ve müşteri temsilcisi ile yazışmalarımı da çıktı alıp koydum kutunun içine. 14.01.2022 tarihinde beni arayıp, ürünün kendilerine ulaştığını ancak servise göndermeleri gerektiğini söylediler. Artık bardak taştı bende ve açtım ağzımı yumdum gözümü ağzıma ne gelirse saydırmaya başladım. Sonunda müşteri temsilcisinin söylediği gibi not yazdığımı, ürünün bana ait olmadığını, benim ürünümün kaybolduğunu söyledim. İlgili departmanla iletişime geçip değişim sağlayacaklarını söylediler.

Ve 15.01.2022 tarihinde beni tekrar arayıp, ürünü servise gönderdiklerini kontrollerinin sağlanacağını filan söylediler. Düşünün yani benim olmayan, başka birine ait olan kulaklığı incelenmesi için servise göndermişler. Bunu için niye beni arıyorsunuz diyorum cevap yok. Başkasının kulaklığının incelenmesinin sonucunu niye ben bekliyorum bana yenisini gönderin diyorum yine cevap yok. Allahınızdan bulun. Haram olsun size ödediğim o para dedim telefonu suratlarına kapattım.

Durum bu şekilde gelişti arkadaşlar. Hepsiburadadan kulaklık aldığıma alacağıma pişman oldum. Neredeyse iki aydır hiçbir ilerleme yok. Konuyu önce çıkarabilirseniz ve yaşadığım durumu ekşisözlükte yazabilecek bir arkadaşımız olursa çok memnun olurum.



< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 20 Ocak 2022; 10:16:30 >

0
2 yıl
Yarbay

online alışveriş konusunda en şanslı kişi benim sanırım. neredeyse hiçbir zaman sorun yaşamadım. sanalpazar gibi sitelerden aldığım dandik ürünlerde sahte gönderme olayı olmuştu ama iade almışlardı. umarım sorununuz çözülür.

şunu da ekliyim, artık birçok servis bildiğin dolandırıcı olmaya başladı. bildiğin parça çalıyorlar ürünlerden. yani adam diyor ki bu parçayı ben alayım da müşteri koştursun koşturabikdiği kadar. ben çaldığımla kalırım. buna çok şahit oldum. mesela tamire gelen laptobun içindeki çıkartılabilir olan RAM'i çıkartıp yerine eski RAM takan çok var.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam ben de bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamamıştım. Onlarca telefon aldım kendime ve tanıdıklarıma.

Hepsiburada, servise para kazandırmak için böyle yapıyor. Durumu apple ile de görüştüm. Kulaklığı direk bize gönderseler biz gereğini yaparız dediler. Bu tip ürünlerin tamiri filan olmadığı için direk değiştiriyoruz biz dediler. Ancak olay bize intikal etmediği için bir şey yapamayız dediler.

İnşallah çözülür hocam. Cevabınız için de teşekkür ederim.




Bu mesajda bahsedilenler: @01001101
H
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Aynı seri numaralı cihaz, 31.12.2021 tarihinde servise girdiği zaman ses sorunu arızası tespit ediliyor. 18.01.2022 tarihinde herhangi bir sorun tespit edilemiyor. kvk servis resmen dolandırıcılık yapıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.