Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
758
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Trendyol hakkında neden bu kadar çok şikayet var?
M
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Geçens eneki piyasa değeri 16.5 milyar dolardı Trendyol'un. Şikayet sitelerindeki şikayetlere hiç dönüş yapmıyorlar. Geçen beni de mağdur ettiler. Sizce nasıl bir firma Trendyol? Memnun musunuz ya da fikriniz var mı?



M
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Televizyonda ve internette fırıl fırıl reklamları dönüyor Trendyol'un. Şikayetlerdeki sorunları çözmek için masraf yapmak yerine, reklamla satışları artırmayı daha karlı buluyorlar. Peki müşteri memnuniyeti olmadan artırılan satış ve elde edilen kar, kalıcı olur mu?



C
2 yıl
Binbaşı

veled damin amin



H
2 yıl
Yarbay

satış sonrası çözüm yok. covid temaslı diye karantinadaydım. 6 tane atlet söyledim 120 tl olandan, bana gelen ürün 100 tl'lik olan başka bir marka. satıcıya durumu anlattım, dedim covid temaslıyım bu ürünü iade edemiyorum, aradaki fark olan 20 tl'yi iade et ( hatta burada iadede kılçıklık yapacaklarını bildiğim için para iadesi yerine 20 tl'lik indirim kodu bile benim işimi görür, başka siparişte kullanayım dedim onuda kabul etmediler ) bu ürün bende kalsın iadeyle uğraşmayalım diye. bana cevap olarak '' ürünü iade edin '' yazıldı. temaslıyım diye dışarı çıkmıyorum bana verilen cevaba bak. zaten ürünü almışım 20 tl iade etmek bu kadar zor olmamalı. neyse bu 20 tl fazla değil ama olay hiçbir satıcının çözüm odaklı olmaması. bir kere 300 tl'lik bir ürün söyledim bildiğin ortadan ikiye kırıldıktan sonra kaynak yapılmış ürünü yolladılar, iadeye geri gönderdim. bunu gönderen çalışan hiç düşünmüyor mu bu defolu ürüne kim ne diye 300 tl versin diye? ya da refurbished olan elektronik cihazları 0 diye satmak falan filan. şikayet çok ama çözüm yok. ayrıca negatif herhangi bir yorum yazarsanız yorumunuz siliniyor.



V
2 yıl
Yüzbaşı

çok alışveriş yaptım hiç sıkıntı yaşamadım aman nazar değmesin...



M
2 yıl
Binbaşı

market ve yemek konusunda hiç bir problem yaşamadım, yaşadıklarım hemen telafi oldu.



L
2 yıl
Binbaşı

Çünkü insan kazıklamak için harika !



H
2 yıl
Yüzbaşı

ben baya alış veriş yaptım sorun yaşamadım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
2 yıl
Yarbay

Olur olmaz her şeyi aldığınız için giren kazıkların sayısı da çok oluyor normal



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
2 yıl
Yarbay

trendyolun sevmediğim tarafları;

  • gereksiz reklamları. sıradan sokakta göreceğimiz bir insanın bile oynayabileceği reklamlarda aşırı abartı ünlüler kullanarak uzun uzun reklamlar yapması.
  • sözde indirim geldi diyip, biten ürünün reklamını yapması.
  • normalde 30-40 lira olan bir ürün 1 lira diye reklam yapıp aldırması ve ürün geldiğinde tarihinin bitmesine sadece 2-3 gün kalması
  • kargo ücretini belli bir alışveriş üstüne tutması. 50 TL üzeri diyor fakat 49.99 yazılıyor ürünler, boşa 12 tl kargo veriliyor.
  • kargosu çok geç geliyor. mağazalar yavaş, express yavaş. 2 sene önce anneler günü için sipariş verdiğim küçük ağaç temmuzun başında geldi.
  • ikinci el uygulaması dolap var, felaket komisyon alıyor satıcıdan. orasıda bu durumdan nasiplenmiş.
  • birde full kıyafet var trendyolda. atıyorum 10 milyon ürün varsa 6-7 milyonu kıyafet. geri kalanlar diğer şeyler.

her ne kadar eski popülerliğini kaybetse de, n11 favorimdir. ondan sonra hb var.



M
2 yıl
Yarbay

o platformların hepsi , şimdilik amazon hariç gibi, satıcıyı koruyan yerler.
yüzyüze görüştüğümüz satıcının biri kendi söyledi, gg ty nonbr falan bunlardan satış yapıyoruz, kesinlikle ben iadeyi kabul etmezsem sana paranı vermezler dedi.



M
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Satıcı iadeyi kabul etmezse ödeme yapmazlar mı bilmiyorum ama sanırım doğru bir gerekçesi olması lazım. Bana gittigidiyordan birkaç defa eksik, hatalı gönderi falan yapıldı. Ben onay vermeden kesinlikle satıcıya ödemeyi yapmadılar.

Trendyol'da ise, senin onayına bile gerek yok. Eksik veya farklı gönderi olsa, ortada kalırsın gibi görünüyor.



M
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

M
2 yıl
Teğmen

Sorun zaten iadelerde başlıyor hocam. Normalde alışverişi heryerden yapıyorsun.. Ama velezki bir sorun yaşadım diyelim. Müşterinin arkasında zerre durmuyor. Yahu adamların çağrı merkezi yok adamlarla sorun olduğunda chatleşerek sorunu çözmeye çalışıyorsun onda da hep hazır cevaplar. Döneceğiz çözeceğiz deyip seni oyalamaktan başka dertleri yok..
https://forum.donanimhaber.com/musterisinin-yaninda-durmayan-trendyol--146748603




Bu mesajda bahsedilenler: @HayatınıYaşayamayanAdam
A
2 yıl
Yarbay

Sikayet edenlerin cogu Takintili garip tuhaf insanlar, benim cok alisverisim oldu, hic sorun yasamadim



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.