Geçens eneki piyasa değeri 16.5 milyar dolardı Trendyol'un. Şikayet sitelerindeki şikayetlere hiç dönüş yapmıyorlar. Geçen beni de mağdur ettiler. Sizce nasıl bir firma Trendyol? Memnun musunuz ya da fikriniz var mı?
Televizyonda ve internette fırıl fırıl reklamları dönüyor Trendyol'un. Şikayetlerdeki sorunları çözmek için masraf yapmak yerine, reklamla satışları artırmayı daha karlı buluyorlar. Peki müşteri memnuniyeti olmadan artırılan satış ve elde edilen kar, kalıcı olur mu?
satış sonrası çözüm yok. covid temaslı diye karantinadaydım. 6 tane atlet söyledim 120 tl olandan, bana gelen ürün 100 tl'lik olan başka bir marka. satıcıya durumu anlattım, dedim covid temaslıyım bu ürünü iade edemiyorum, aradaki fark olan 20 tl'yi iade et ( hatta burada iadede kılçıklık yapacaklarını bildiğim için para iadesi yerine 20 tl'lik indirim kodu bile benim işimi görür, başka siparişte kullanayım dedim onuda kabul etmediler ) bu ürün bende kalsın iadeyle uğraşmayalım diye. bana cevap olarak '' ürünü iade edin '' yazıldı. temaslıyım diye dışarı çıkmıyorum bana verilen cevaba bak. zaten ürünü almışım 20 tl iade etmek bu kadar zor olmamalı. neyse bu 20 tl fazla değil ama olay hiçbir satıcının çözüm odaklı olmaması. bir kere 300 tl'lik bir ürün söyledim bildiğin ortadan ikiye kırıldıktan sonra kaynak yapılmış ürünü yolladılar, iadeye geri gönderdim. bunu gönderen çalışan hiç düşünmüyor mu bu defolu ürüne kim ne diye 300 tl versin diye? ya da refurbished olan elektronik cihazları 0 diye satmak falan filan. şikayet çok ama çözüm yok. ayrıca negatif herhangi bir yorum yazarsanız yorumunuz siliniyor.
gereksiz reklamları. sıradan sokakta göreceğimiz bir insanın bile oynayabileceği reklamlarda aşırı abartı ünlüler kullanarak uzun uzun reklamlar yapması.
o platformların hepsi , şimdilik amazon hariç gibi, satıcıyı koruyan yerler. yüzyüze görüştüğümüz satıcının biri kendi söyledi, gg ty nonbr falan bunlardan satış yapıyoruz, kesinlikle ben iadeyi kabul etmezsem sana paranı vermezler dedi.
Satıcı iadeyi kabul etmezse ödeme yapmazlar mı bilmiyorum ama sanırım doğru bir gerekçesi olması lazım. Bana gittigidiyordan birkaç defa eksik, hatalı gönderi falan yapıldı. Ben onay vermeden kesinlikle satıcıya ödemeyi yapmadılar.
Trendyol'da ise, senin onayına bile gerek yok. Eksik veya farklı gönderi olsa, ortada kalırsın gibi görünüyor.
Sorun zaten iadelerde başlıyor hocam. Normalde alışverişi heryerden yapıyorsun.. Ama velezki bir sorun yaşadım diyelim. Müşterinin arkasında zerre durmuyor. Yahu adamların çağrı merkezi yok adamlarla sorun olduğunda chatleşerek sorunu çözmeye çalışıyorsun onda da hep hazır cevaplar. Döneceğiz çözeceğiz deyip seni oyalamaktan başka dertleri yok.. https://forum.donanimhaber.com/musterisinin-yaninda-durmayan-trendyol--146748603
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
her ne kadar eski popülerliğini kaybetse de, n11 favorimdir. ondan sonra hb var.
yüzyüze görüştüğümüz satıcının biri kendi söyledi, gg ty nonbr falan bunlardan satış yapıyoruz, kesinlikle ben iadeyi kabul etmezsem sana paranı vermezler dedi.
Trendyol'da ise, senin onayına bile gerek yok. Eksik veya farklı gönderi olsa, ortada kalırsın gibi görünüyor.
https://forum.donanimhaber.com/sikayetvar-2021-in-en-cok-sikayet-edilenlerini-acikladi--151916433
< Resime gitmek için tıklayın >
https://forum.donanimhaber.com/musterisinin-yaninda-durmayan-trendyol--146748603
Bu mesajda bahsedilenler: @HayatınıYaşayamayanAdam
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >