Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
1050
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Millenicom Gece 1 Yıldır Sürekli Gece 2-3 Gibi İnternetim Kesiliyor Modem İp Almıyor
D
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

1 Yıldır ayda 2 defa gece 2-3~ civarı saatlerde "Bölgesel arıza" sebebiyle internet erişimim kesiliyor.

Sabah kontrol ettiğimde arıza sistemden kaldırılsa da modem IP almıyor, bunun akabinde arıza kaydı oluşturduğumda "Modem kurulumu yapılması gerekmekte" cevabı veriliyor.

Bunun üzerine modemi kapatıp açtığımda modem IP alıyor, bu süreci daha önce 8 defa yaşadığım için akabinde Keenetic Hero ve Asus AC51 modem ile deneme yaptım fakat bu modemlerde sorunum çözülmedi. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayıp hızımı yükseltip düşürün ya da yapabiliyorsanız güncelleyin dediğimde sorunumun çözüldüğünü gördüm.

Ben bu internet hizmetini sadece uzaktan ıot cihazlarını kontrol etmek için kullanıyorum, sürekli modemin başında durmam imkansız zaten İnternet dediğiniz şey öyle bir şey değil. Sürekli modemin başında duracaksam akıllı ofis-ev cihazlarının anlamı ne?

Bugün yine aynı sorunu yaşadım, müşteri temsilcisi arkadaşınız yine modem kurulumu yapmanız gerekiyor diye diretti.

Arıza kaydı açtım otomatik bot tarafından modem kurulumu yapılması gerekmekte diye mesaj gönderdiniz, Allah aşkına ben her ay 2-3 defa Ankara'dan kalkıp İstanbul'a gelip sırf interneti düzeltmek için modemi kapatıp açacak mıyım?

Modem arızalı herhalde diye modeme 800 lira para verdim ama görünen o ki durum benlik değil sizlik.

Belki çare olur düşüncesiyle indirme hızımı 35MBPS'den 26MBPS'ye düşürdük, hat değerleri daha iyi fakat sorun tekrarlamaya devam ediyor artık çözüm istiyorum.
< Resime gitmek için tıklayın >

@millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 @Millenicom Destek 4





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 11 Aralık 2021; 13:3:54 >


Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom , @Millenicom Destek 1 , @Millenicom Destek 2 , @Millenicom Destek 3 , @Millenicom Destek 4
D
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Görüldüğü üzere sorun 3 günde 3. defa gece 2-3 sularında tekrarlamış bulunuyor, sabah olduğunda yine modem ip almamış ve teknik birime kayıt açtığımda modem kurulumu yapılması gerekmektedir şeklinde yanıt alacağım.

Bunun akabinde teknik birime bağlanmak istediğimde "Hattınız kontrol ediliyor, hattınızda problem gözükmemekte" telesekreter yanıtıyla suratıma kapatılacak ve derdimi anlatamayacağım.

WhatsApp müşteri temsilcisini zaten tamamen kaldırmışlar kendilerine buradan ulaşamıyorsunuz, forumdan etiketlediğim hâlde kimse ilgilenmiyor.

1 Yılda 30+ 1 haftada 3. defa bu sorunu yaşıyorum, önceden ayda 2 defa olurdu şimdi haftada 3'e çıktı kimsenin bir şey bildiği de yok anca papağan gibi modeminiz arızalı, modem kurulumu yapmanız gerekiyor diye cevap versinler.

Neyse ki TürkNet'e başvurdum bunlar çekilecek dert değil, genel müdürlük çalışanı 11'i tuşla oradaki arkadaşlar yardımcı olur diyor ama onlar da biz teknik birim değiliz, teknik birime bağlanmamışsınız cevabı verip gram ilgilenmiyorlar.

Teknik birime sanki bağlanabiliyoruz da ben keyfimden 11'i tuşlayarak sizle uğraşıyorum, çattık ya şaka gibi.

< Resime gitmek için tıklayın >



D
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Millenicom, TürkNet gibi sağlayıcıların sitesinden adres ile kontrol ettiğimde 75MBPS altyapımın desteklediği söyleniyor, modem arayüzünden baktığımda 68MBPS ulaşılabilir hız var.

Benim kullandığım paket 35MBPS, hızla da çok işim yok sadece bağlantının kopmaması ve gerektiğinde IOT cihazlarıma uzaktan bağlanabilmem gerekiyor.

Belki çözüm olur diye hızımı 26MBPS'ye sabitlettirdim fakat yine yeni yeniden bu sorun tekrar etmeye devam ediyor.

1 Yıldır ayda 2 defa olan sorun bu hafta 4 defa tekrarladı, hep gece saat 2-3 arası internet kesiliyor sabah olduğunda arızayı sistemden kaldırmalarına rağmen modem ip almıyor.

Modem ip almadığı zaman ne yapmam gerekiyor? 3 saatlik mesafe kat edip modemin yanına geliyorum, modemi kapatıp açıyorum ve sorun düzeliyor yada laf anlamayan müşteri temsilcileri ile kavga dövüş hattımı güncelleterek 3-5 dakika gibi bir zaman diliminde modemin tekrar ip almasını sağlayabiliyorum.

Millenicom öyle rezil bir firma ki WhatsApp üzerinden kendilerine ulaşamıyorsun, daha düne kadar TürkNet ile robot müşteri temsilcisi değil gerçek insan ile hizmet veriyoruz diye dalga geçen çapsız şirket ve yaptığı iş ortada.

Müşteri hizmetlerini arıyorsun, teknik birime bağlanmak mümkün değil otomatik olarak telesekreter "Hattınız kontrol ediliyor, hattınızda sorun yok" band kaydı ile telefon suratıma kapatılıyor, derdimi anlatabileceğim bir insan yok.

Şikayetvar, Twitter üzerinden açtığım kayıtlarla ilgilenilmiyor, geri dönüş yapan genel müdürlük çalışanı da bana "Müşteri hizmetlerini aradığınızda 1'i tuşlayın, 5 seçenek sayılacak sonra telesekreter susacak 15 saniye sonra müşteri temsilcisine bağlanmak için 11'i tuşlayın seçeneği çıkacak buradan bağlanabilirsiniz" gibi şark kurnazlığı öğretiyor, yahu padişahla mı konuşacağım nedir bu saçmalıklar Allah aşkına? bu firmalar gram denetlenmiyor mu? Btk'dan da kaç defa yazdım kimsenin umrunda değil.

Neyse genel müdürlük çalışanının tavsiyesiyle 11'i tuşlayarak bağlandığım müşteri temsilcileri de teknik birim olmadığımız için yapamıyoruz, yardımcı olamıyoruz vs diye kestirip atıyorlar.
Bazen 2. yada 3. 11'i tuşlamamda denk gelen farklı müşteri temsilcileri de yardımcı olabiliyor, yemin ederim ben böyle kanser bir çözümsüzlük, iş zorlaştırma, her şeyi kişiselleştirme, inatlaşma ile yaklaşım gibi saçmalıkları başka hiç bir yerde görmedim.

TürkNet'e geçiyorum umarım orada bir sorun olmaz, evde FTTH (Daireye kadar fiber) var, TürkNet ile 99TL'ye 100MBPS'ye kadar olan paketi kullanıyorum, anlık 270-300MBPS gibi hızları bile görüyorum üstelik modemi bile adamlar verdi.

Biraz uzun bir yazı oldu kusura bakmayın ama Millenicom'un bu yüzünü herkesin görmesini istedim.



D
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Sorunum çözüldü umarım tekrarlamaz.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.