PSG'ye geçen Messi değil miydi 🤔 |
Kimseye salça olmadım. Öncelikle üslubunuza dikkat etmenizi rica ederim. Sadece benim ve çevremdekilerin yaşadığı sıkıntıları dile getirdim. Aynı dönemde bu arızayı ücret... |
Kimseye salça olmadım. Öncelikle üslubunuza dikkat etmenizi rica ederim. Sadece benim ve çevremdekilerin yaşadığı sıkıntıları dile getirdim. Aynı dönemde bu arızayı ücret ödeyerek yaptıran birçok kullanıcı da oldu. Onlar için bir tavsiyeniz varsa dinleyebilirim. Zaten yazılanları anlama konusunda ciddi bir kıtlık sorunu yaşanmakta. Üstteki yorumlarımda Opel Türkiye ve servislerin müşterilerine verdiği cevapları ve tutumlarını sizlere belirttim. Olabildiğince açık ifade ettiğimi sanıyorum. |
Henüz gerçekleşmemiş bir arıza yüzünden markaya atarlanmak da ilginçmiş...tamam servisler iyi değil kabul ama olmamış bir şey üzerinden neden böyle bir serzenişte bu... |
Henüz gerçekleşmemiş bir arıza yüzünden markaya atarlanmak da ilginçmiş...tamam servisler iyi değil kabul ama olmamış bir şey üzerinden neden böyle bir serzenişte bulundunuz? |
Şu arabayı çok beğeniyorum. 1.4 150 ps motoru da acayip cezbediyor. Fiyatları da makul. Sürekli yok şu arızası, yok piston kırma, yok direksiyon bilmem ne arızası diye şeyler okuduğum için gittim dolu Astra yerine boş Golf aldım. Gözüm yemedi resmen Astra almaya. Bu kadar güzel şase, motor, şanzıman üçlüsüne saçma sapan arızalarla yazık etti Opel. |
Hocam hepsi aynı malesef. Ford Focus kullandığım dönemde de direksiyon kutusu mevzusu vardı. Arabalar daha 40-50 bin km de bozuk yolda ön takım dağılacakmış gibi ses çıkarıyordu. Sonra gidiyorsun servise cart 8000 tl. Neymiş efendim kullanıcı hatasıymış. Sanki direksiyon kutusunu yanıma alıp gece alemlere aktım. Ya da vag grubunda dsg sorunu yaşayan birçok müşteri gibi... PSA grubunda adblue arızası yaşayıp müşteriden binlerce lira talep etmeleri gibi... Örnekleri çok ama çözüm noktasında firmaların müşterilere yaklaşımı istisnalar hariç genelde aynı. |
Henüz gerçekleşmemiş bir arıza yüzünden markaya atarlanmak da ilginçmiş...tamam servisler iyi değil kabul ama olmamış bir şey üzerinden neden böyle bir serzenişte bulundunuz? |
Arıza yokken bu kadar söyleniyorsan Takıntı pimpirik iyi bişey değil Erken yaşlandırır |
Bununla ilgili yayınlanmış bülten mevcut. İçinde bulunduğu model yılları belli. Bu model yıllarını kapsayacak şekilde geri çağırma yapıp sorun baş göstermeden düzeltebilirler. Zira bu arızadan ötürü olmadık yerde çoluk çocuk rezillik çeken kişiler mevcut. Honda, Toyota gibi markalar ABD' de milyonlarca aracını airbag sistemindeki sorunlardan ötürü geri çağırıyor. Honda'nın ABD'de buzlanmaya karşı yollara dökülen tuzlar nedeniyle 430 bin otomobilinde korozyon meydana gelmiş olabileceği ve bu nedenle söz konusu araçların ön şaftlarını değiştireceği haber mevcut. Ford markasında da buna benzer birçok geri çağırma mevcut. Yani demem o ki direksiyon kilidi gibi önemli bir parçanın tamamen yolda bırakmadan ya da sürüş esnasında herhangi bir sıkıntıya sebep olmadan önce gerekli aksiyonun alınmasının daha doğru olduğunu düşünüyorum. |
Son 2 yoruma katıyorum bilindik hangi arabayı google a yazsan arizasi olduğunu görürsün |
Benim canımı sıkan durum Opel Türkiye'nin bu konudaki tutumu. Facebook ve WhatsApp grubundan yüzlerce arkadaşla konuşuyoruz. Küçük bir grup ücretsiz değişim yaparken büyük çoğunluk servisin insafına kalmış durumda. Servis bizim böyle bir bültenden haberimiz yok deyip ücret talep ediypr ve işin içinden çıkıyor. Opel Türkiye'de bu söylem karşısında müşterinin arkasında durmuyor. Hatta Opel PSA grubuna satıldıktan sonra yayınlanan bültenler iptal olmuş diye saçmalayan servisler bile mevcut. |
Mazda 10 yaşı aşmış araçların bile havayastığı fişeğini değiştirdi Türkiye'de de eline ne geçti. Türk tüketicisine ne kadar kotu davranırsan o kadar değer görürsün |
Konu sahibi Ford'a da salça olmuşta 2018 yılında yeni kasa Fiesta aracımın direksiyon dönüşlerinde gelen sesten sonra Gebze Nazer'de önce direksiyon kutusu arkasından direksiyon kolonu değişti. 14 bin liralık parça garantiden koşulsuz değiştirildi. |
Kimseye salça olmadım. Öncelikle üslubunuza dikkat etmenizi rica ederim. Sadece benim ve çevremdekilerin yaşadığı sıkıntıları dile getirdim. Aynı dönemde bu arızayı ücret ödeyerek yaptıran birçok kullanıcı da oldu. Onlar için bir tavsiyeniz varsa dinleyebilirim. Zaten yazılanları anlama konusunda ciddi bir kıtlık sorunu yaşanmakta. Üstteki yorumlarımda Opel Türkiye ve servislerin müşterilerine verdiği cevapları ve tutumlarını sizlere belirttim. Olabildiğince açık ifade ettiğimi sanıyorum. |
aynı aracı bende kullanıyorum 5 yıldır.. bahsettiğin uyarı bir kere aldım o da 3 yaşında çocuk araç park halinde iken sürermiş gibi oyun yaptı kilidi zorladı muhtelen. 2 nci marşta araç çalıştı ve görmedim daha. bu rezillik markalara bu cüreti verene ait. biliyorlar insanlar adaleti zamanında ve yerinde bulamayacak küstahça hareket ediyorlar. araç gayet güzel enseyi karartma bence keyfini çıkar |
Hep söylerim, Opel almayın, kimseye de aldırtmayın. PSG gurubuna geçtikten sonra umarım biraz adam olur diye merakla bekliyoruz. |
ekşide başlık açmıştı geçenlerde birisi.https://eksisozluk.com/27-agustos-2021-opel-rezaleti--7022729 |
Hocam bende 2 yıldır Astra K kullanıyorum ve birçok yönden memnunum. Ama servislerin ve merkezin bu tutumu insanı ister istemez üzüyor. |
PSG'ye geçen Messi değil miydi 🤔 |
Keşke çözümü bu kadar kolay olsa hocam. Maalesef nerdeyse her markada bu veya buna benzer sorunlar var ve çoğunun da müşteriye yaklaşımı bu şekilde. Halbuki müşteriye yaklaşım biraz insan odaklı olsa orta yol bulunacak. Ama günümüz Türkiye'sinde bunun olma ihtimalini görmüyorum. |
|
Bu başlığı facebook grubunda paylaştılar hocam. Benim dediğim tam da bu zaten. Opel Türkiye geri çağırma yapıp bu parçayı revize ederek değiştirmiş olsaydı bunun gibi hadiseler hiç yaşanmayacaktı. Marka değerini korumanın bir araç üreticisi için çok önemli olduğunu düşünüyorum. |
Saygılar.