Malum LPG 5tl olması ile benzin LPG arasındaki kuruş farkı çok azaldı .. LPG nin genel masraf anlamında maliyeti de yansıtılırsa arada fark yok gibi bir şey.
Bu yüzden şahsi fikrim insanlar yakıt ekonomisi ön planda olan ama LPG takılamayan yada LPG de verimsiz çalışan sorun çıkartan araçlara yönelicek çünkü bu araçlar LPG ile iyi çalışmadığı için zaten piyasada tutunamadılar.. Misal GDI motorlar carisma 1.8gdi gibi...
Bence en çok yıldızı parlayan 0.9 - 1.0 gibi turbo beslemeli düşük hacim motorlar oldu. Carisma tutmadı gene tutmaz. Sadece alıcısı bulunur 1-2 belki ama piyasası bana sorarsan hareketlenmez. Bir aracın tutulabilir olması için parça usta konusunda kolay bulunabilir olması şart.10 lt yakan bir araç günümüz şartlarında pek ekonomik sayılamaz. Sadece yakıt göz önüne alındığında lpg halen tercih sebebi bazıları için, motorin ise km/tl bazında hala lider.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 21 Ağustos 2021; 13:58:49 >
Bikere eski dizeler kafadan yenik. 1.6 atmosferik lpg ler her zaman avantajlı. Motor bitse sekman atar devam edersin bir dizel motor rektefiyesi en aşağı 30 bin tl
Bu yüzden şahsi fikrim insanlar yakıt ekonomisi ön planda olan ama LPG takılamayan yada LPG de verimsiz çalışan sorun çıkartan araçlara yönelicek çünkü bu araçlar LPG ile iyi çalışmadığı için zaten piyasada tutunamadılar..
Misal GDI motorlar carisma 1.8gdi gibi...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >