Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
282
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Çözülemeyen PS Store Hesap Problemi (2 aşamalı güvenlik)
N
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Selamlar.

5-6 senedir bir PSN hesabım var. Buna 2 aşamalı güvenlik eklemiştim. Sorunsuz kullanıyordum. 1 ay önce yurtdışına taşındım ve Türkiye'deki telefon numaramı komple kapattırdım, tabi Playstation olayı aklıma hiç gelmemişti bile.

Şimdi hesabıma girmeye çalışıyorum ama 2 aşamalı SMS kodu gönderiyor, e tabi kodu ben alamıyorum. Telefon numaram iptal oldu.
PS4'te üyeliğim daima açıktı, şimdi kendi kendine o da çıkış yapmış ve yeniden girmeye çalıştığımda o da 2 aşamalı kod sms'i yolluyor. Normalde PS4 cihazım, hesabıma kayıtlı olmalıydı ve sms istemiyordu. Cihazı her açtığımda otomatik giriş yapardı hep.

PS Türkiye ile telefondan iletişime geçtim, sürüyle bilgi istiyorlar:
  • PS4 seri numaram (var)
  • PS hesabımda kullandığım kredi kartımın ilk ve son 4 rakamları (birden fazla kartım olduğundan hangisini kullandığımı hatırlamıyorum ama mutlaka bulacağım doğru kartı)
  • Son siparişimdeki oyun ve sipariş numaram (Tarihi ve oyunu biliyorum ama sipariş numaramı bulamıyorum, maillerimden bile silinmiş çünkü 13.05.2020 tarihinde almışım, bunu nasıl bulacağım gram fikrim yok)


Bu bilgilerin bazılarını sunamadığım için bir türlü yardım etmiyorlar ama cidden kafayı yemek üzereyim. Bu şekilde şu an iki adet hesabıma erişim sağlayamıyorum. İki hesabımda toplam belki 2000TL'lik oyun var, ama giriş yapamıyorum.

Sizce şu an ne yapabilirim, belki aramızda tecrübeli birileri mevcuttur. Hesabın sahibi benim, kimliğim falan her şeyim mevcut, hesabımda gerçek ismim de yazılı, ama bir türlü PS destek ekibini tatmin edemiyorum. Bana bir çıkış yolu sunabilirseniz çok sevinirim, berbat bir durumda kaldım resmen.



S
3 yıl
Binbaşı

Seri numarasi ve kredi kartini gonderin sorun cozulur



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: RedDeadRedemption

Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Ben şu anda yurtdışındayım ve malesef Türkiye'deki PS destek ile iletişime geçerken çok zorluk yaşıyorum.

Doğru kredi kartı numaramı mutlaka bulacağım ama, acaba PS destek ile sadece telefondan mı iletişime geçiliyor, bunu biliyor musunuz?
Bir mail adresleri falan ben hiç bulamadım, ama keşke olsa. Websitesinde sadece telefon numaraları mevcut.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AX400
S
3 yıl
Binbaşı

Bende yurtdisinda yasiyorum. PS turkiye ile hic iletisime gecmedim. Ama 2014 konusunda soyle bir mail buldum : networksupport@tr.playstation.com



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: RedDeadRedemption

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @nahege270
N
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: saetasdealtosbalcones

Bende yurtdisinda yasiyorum. PS turkiye ile hic iletisime gecmedim. Ama 2014 konusunda soyle bir mail buldum : networksupport@tr.playstation.com
Buraya mail göndermeye çalışayım bi, belki yardımcı olurlar. Bu şekilde şu an 2 hesabıma da giriş yapamıyorum ve ne yazık ki ikisinde de toplam 30-35 oyun mevcut. Kaybetmek istemiyorum ama PS Destek de maalesef pek yardımcı olmuyor.



Z
3 yıl
Yarbay

Mail deki sipariş numaranı bulman yeterli olacak ben nasıl bulmuştum
Mail arama tüm gelenler "Playstation" yaz sonra tüm işlemler dökülür



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Zooe

Mail deki sipariş numaranı bulman yeterli olacak ben nasıl bulmuştum
Mail arama tüm gelenler "Playstation" yaz sonra tüm işlemler dökülür
Son siparişimi Mayıs 2020'de yapmıştım, 22 liraya NBA 2K20 almışım. Ama hotmailime her türlü anahtar kelimeyi yazmama rağmen bir türlü sonuca ulaşamıyorum cidden çıldıracağım. Maillerim uçmuş gitmiş.



N
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar ne sipariş numarası bulabiliyorum, ne de PS destek başka bir yardım ediyor.
Bu durumda tek çarem, kapattırdığım telefon numaramı yeniden aktif etmek olacak. Şu an bu yolda ilerliyorum. İki aşamalı doğrulamayı ancak bu şekilde halledeceğim sanırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
3 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: nahege270

Arkadaşlar ne sipariş numarası bulabiliyorum, ne de PS destek başka bir yardım ediyor.
Bu durumda tek çarem, kapattırdığım telefon numaramı yeniden aktif etmek olacak. Şu an bu yolda ilerliyorum. İki aşamalı doğrulamayı ancak bu şekilde halledeceğim sanırım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.