"Bana söylediği sorunlardan bazıları bendeyken olmadı" zaten oluyormuş yani bazıları. o haldeki bir telefonu satmak baştan doğru değil bence. satarken söyledin mi peki böyle böyle sorunları var diye? |
Bendeyken olan sorunlardan sadece kendini koruma amaçlı olarak kendini kapatması. Bir çok telefonda olan bir özellik bu. Sorun olarak dediğim bu. Bunu nadir olarak yaptığı için aklıma gelmedi. Şarjını sordu. Oyun oynarsan çabuk biter dedim. |
9t 128 gb yi 2500 e verdim. Ekime kadar garantisi devam ediyor. Uygun değilmi sence ayrıca 9t yi biliyorsan mui 12 den sonra oldu bu larj sorunu. Bazıları sıfırlayınca halloldu diyor. Ama ben sıfırlayıp vermiştim, demekki olmamış |
Eşi telefonu çok beğenmiş, kırmızı renk olduğu için, bilemiyorum. Benim ekstradan hukuki yapabileceğim bişey varmıki bunu öğrenmek istiyorum. Edit: Başka aileden birine vermedi, kendi eşine |
Günde 3 - 4 kere kapandığını söylüyor. Böyle bu durum bende olmadı. |
Satarken olan tüm sorunları (yazılım kaynaklı, kendini korumaya alması sanki bir sorun değil gözüyle bakıyorsun ama; hiç bir telefonun günlük kullanımda, hele ki Türkiye sıcaklarında kendini korumaya almaması (!) gerekir, yani bu bir sorun) söylemediysen, tabii ki dolandırıcılık bu. Ben hiç kullanmadığım 2.el ürünü satarken bile, tak dene, çalıştır, eğer farklı bir durum olursa 1 hafta içinde geri getirirsen geri alırım, yoksa prensip meselesi diyerek almıyorum. Kızartma makinesi sattım, sadece 1 kere kullanmıştım. Hiç bir problemi yoktu, gayet güzel çalışıyordu. Yine de satarken üstte söylediklerimi söyledim, hatta bol bol kullanın, sıkıntı çıkarsa 1 hafta içinde çıksın, belki taktığınızda çalışmaz; 1 hafta içinde gelirsen paran bende merak etme dedim. Çocuk 3 hafta sonra aradı, abi iade etmek istiyorum dedi. Sanırım içine koyduğu yağ yüzünden çok fazla yağ harcadığını anladı, vaz geçtim dedi. Sorunu sıkıntısı yok ürünün, ayrıca olsa da 1 hafta süre verdim sana, 1 hafta 2.el ürüne garanti verdim, ticaretini yapmıyorum ben bu işin, iade falan alamam dedim. Ama 1 hafta içinde getirseydi alırdım. Alırken de satarken de insanın kulağının çınlamaması lazım. İşte bu yüzden benim gibi insanlar ticaret yapamıyor. Ahlaklı ticaret benim gözümde bunu gerektirir. Alan için de, satan için de. |
Adam uğraşmak istemiyor, dedim ben garantiye yollayayım dedim. Yok neden arızalı telefonu alayım istemiyorum falan dedi. |
Ben kullanmadığım yada sıkıldığım ürünleri satıyorum. Bu üründede nadiren yaptığı bir şeyi unutmuş olmak dolandırıcı olduğum anlamınamı geliyor. Ayrıca herzaman olmuyor. Telefon hava şartlarından dolayı devamlı güneşin altında durursa, soğukta kalırsa kapanır, bu sorunsa tüm telefonlar sorunlu. Bir günde 3-4 kere olsa, garantiye yollardım. Yapamazlarsa parasını alırdım. |
Para yok şuan, ama adam düşürdüyse ve kendi bozduysa ben ne yapacam. Şikayet etsin bakalım, ne neymiş öğreniriz. Dosya masrafıyla falan geri veririz, kredi falan çekeriz. Fazla bi para değil 2400 tl. |
araştırıp alsınlar kardeşim.. markanın kronik sorunuysa senle ne alakası var |
İnş dediğin gibidir görecez bakalım |
dipnot: Son 8 yıldır kullandığım telefonları satmıyorum. zaten genelde bozulunca ya da eskiyince değiştiriyorum. 3 eski telefonum var şu anda birikmiş (2 tane de ekran kırıldı). Ailede ihtiyacı olana ücretsiz verdim bunları. Daha önce 2.el aldım ağzım yandı artık ne alırım ne de satarım 2.el. Bir kere olmuş bence imkan varsa siz de girmeyin artık bu topa 1001 türlü insan var. Misal adam kötü niyetlidir alır arızalı parça vb. (ya da sorunlu anakartla) değiştirir sonra da geri iade isteyip verir sana |
O kadar kolay olmamalı. Bilirkişisi var, neyi var. Teknisyenleri inceler imei belli şuan belli değil ama, bir daha satarsam sorunu olursa yazacam önceden aklıma geldikçe açıklamaya. |
valla bilemem hocam kişilik meselesi. kimi uğraşır kimi uğraşmak istemez... ben bela başa gelmeden uzak durmaya çalışıyorum. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >