arkadaşlar wd blue sn550 modelini aldım kutusunda yıl garanti yazıyor ama içindeki belgede 2yıl hangisi geçerli. birde 2400mb okuma 1750 yaza hızı var ama benim sistemde 2100 1800 olarak çıkıyor normal mi. 3yıllık msı notbooka taktım.
Ülkemizde garanti 2 yıl olarak geçerli, ondan sonrası ithalatçının keyfine kalmış. İsterse 2 yıldan sonra size destek vermeye devam eder istemezse benim sorumluluğum bitti direkt üretici ile görüşün diyebilir.
intel işlemcim arızalandı i5 9600k. Direk Hollanda'ya yolladım 1 haftada yenisi geldi. Sadece mesajlaşma kısmı biraz uzun sürüyor yani internetten müşteri hizmetleri ile yazışma süreci. Ona da 1 hafta desek 2 hafta eder. 6 ay önce oluyor bu olay.
Aynı şekilde Corsair h100iv2 sıvı soğutucum arızalandı. Corsair müşteri hizmetleriyle 1 hafta yazıştım. Zaten asıl uzun süren yer Rma oluşturmak ve bu süreçteki yazışmaları beklemek. Çünkü gerçekten cevap vermeleri uzun sürüyor. Ben bunlara yazıyorum bunlar 1-2 gün sonra dönüyorlar. Sonra yine hollanda'ya yolladım "DHL" ile 1 haftada yenisi geldi. h100iv2 üretilmiyordu h100iPro yollamışlardı. Geçen sene oluyor bu olay.
bizim türkiye müşteri hizmetlerine işim düştü. Msi z170a-pro anakartım arızalanmıştı zamanında. Vatan'dan almıştım. Vatana verdim kartı 4 hafta geçti üzerinden tık yok. Msi müşteri hizmetlerini arıyorum kart bizim elimizde değil diyor. Vatan kartı yollamamış kenarda köşede unutmuş. Neyse 7-8. arayışımda anca bulabildiler anakartı ve yolladılar. 3 haftada Msi teknik servisinde kaldı ve bana geldi. Ve tahmin edebileceğiniz gibi kart yine arızalıydı. Yani Türkiye'deki müşteri hizmetlerinin Allah bin bir belasını versin. Tanrım hiç birinin ellerine tüketiciyi düşürmesin. İşini layıkıyla yapan bir Apple müşteri hizmetlerini gördüm. Onda da kargoyla değil direk elimle gidip teslim ettiğimdendir sanırım.
Türkiye'de yasal minimum garanti süresi elektronik ürünler için 2 yıl, haliyle ithalatçılar da en kârlısını seçip "2 yıldan sonra ne halin varsa gör" diyorlar. Buradan sonrası üretici firmaya kalıyor. Tabi bunun için de genelde aldığın ürünü seri numarası ile web siteleri üzerinden kayıt ettirmen gerekir.
Ülkemizde garanti 2 yıl olarak geçerli, ondan sonrası ithalatçının keyfine kalmış. İsterse 2 yıldan sonra size destek vermeye devam eder istemezse benim sorumluluğum bitti direkt üretici ile görüşün diyebilir.
bu ne saçmalık wd kendi sitesinde de 5yıl garanti diye satıyor. toshiba ssd vardı 5. yıl yandı. çöp oldu.
intel işlemcim arızalandı i5 9600k. Direk Hollanda'ya yolladım 1 haftada yenisi geldi. Sadece mesajlaşma kısmı biraz uzun sürüyor yani internetten müşteri hizmetleri ile yazışma süreci. Ona da 1 hafta desek 2 hafta eder. 6 ay önce oluyor bu olay.
Aynı şekilde Corsair h100iv2 sıvı soğutucum arızalandı. Corsair müşteri hizmetleriyle 1 hafta yazıştım. Zaten asıl uzun süren yer Rma oluşturmak ve bu süreçteki yazışmaları beklemek. Çünkü gerçekten cevap vermeleri uzun sürüyor. Ben bunlara yazıyorum bunlar 1-2 gün sonra dönüyorlar. Sonra yine hollanda'ya yolladım "DHL" ile 1 haftada yenisi geldi. h100iv2 üretilmiyordu h100iPro yollamışlardı. Geçen sene oluyor bu olay.
bizim türkiye müşteri hizmetlerine işim düştü. Msi z170a-pro anakartım arızalanmıştı zamanında. Vatan'dan almıştım. Vatana verdim kartı 4 hafta geçti üzerinden tık yok. Msi müşteri hizmetlerini arıyorum kart bizim elimizde değil diyor. Vatan kartı yollamamış kenarda köşede unutmuş. Neyse 7-8. arayışımda anca bulabildiler anakartı ve yolladılar. 3 haftada Msi teknik servisinde kaldı ve bana geldi. Ve tahmin edebileceğiniz gibi kart yine arızalıydı. Yani Türkiye'deki müşteri hizmetlerinin Allah bin bir belasını versin. Tanrım hiç birinin ellerine tüketiciyi düşürmesin. İşini layıkıyla yapan bir Apple müşteri hizmetlerini gördüm. Onda da kargoyla değil direk elimle gidip teslim ettiğimdendir sanırım.
bende msı nootbook vardı menteşesi kırıldı servis point bakıyormus msı dedim pandemiden dolayı geç yollayamadım. garanti 2ay 15gün geçmiş. adamlar gönderdiğim gün yapmışlar kargo dahil 2günde geldi. üst kapak komple değişmiş. para da almadılar. hollanda garanti konusunda çok iyi eski logi mause hollanda ile iletişime gecerdin adamlar direk sıfırını yollardı. hatta bozuk masus da göndermeyin derdi.
Tavsiyem rma oluşturup ürünü yurt dışı teknik servisine yollamanız yönünde.
bu arada sorunu cevaplamamışım. Tr garanti süresi 2 yıl kutuda yazansa üreticinin ürettiği ürüne verdiği garanti süresi. Yani 5 yıl. 2 yıldan sonra arızalanan ürün için her türlü kendi sitesinden support kısmından iletişime geçip rma oluşturabilirsin.
teşekkürler. daha yeni aldım umarım ilerde sorun yaşamam. hala toshibaya çok kızgınım. insan içine ısı artışında otomatik durdurma için bir devre koyar. harici kap plastik di. yüksek ısıdan yandı.
Wd ise dert etmeye gerek yok. Tbw asimi olmadigi surece garanti kapsamina girer. Wd ye rma aciyorsun Sana tr den bir adres soyluyorlar oraya kargo yapiyorsun. Sadece o adrese yollarken kargo ucreti 15-20 lira oduyorsun. Yenisi yurtdisindan geldiginde vergi kargo odemeden yenisi geliyor. ithalatciya gerek yok rma oldugu surece sorun olmaz. Wd corsair iyi markalardir arkasinda dururlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Aynı şekilde Corsair h100iv2 sıvı soğutucum arızalandı. Corsair müşteri hizmetleriyle 1 hafta yazıştım. Zaten asıl uzun süren yer Rma oluşturmak ve bu süreçteki yazışmaları beklemek. Çünkü gerçekten cevap vermeleri uzun sürüyor. Ben bunlara yazıyorum bunlar 1-2 gün sonra dönüyorlar. Sonra yine hollanda'ya yolladım "DHL" ile 1 haftada yenisi geldi. h100iv2 üretilmiyordu h100iPro yollamışlardı. Geçen sene oluyor bu olay.
bizim türkiye müşteri hizmetlerine işim düştü. Msi z170a-pro anakartım arızalanmıştı zamanında. Vatan'dan almıştım. Vatana verdim kartı 4 hafta geçti üzerinden tık yok. Msi müşteri hizmetlerini arıyorum kart bizim elimizde değil diyor. Vatan kartı yollamamış kenarda köşede unutmuş. Neyse 7-8. arayışımda anca bulabildiler anakartı ve yolladılar. 3 haftada Msi teknik servisinde kaldı ve bana geldi. Ve tahmin edebileceğiniz gibi kart yine arızalıydı. Yani Türkiye'deki müşteri hizmetlerinin Allah bin bir belasını versin. Tanrım hiç birinin ellerine tüketiciyi düşürmesin. İşini layıkıyla yapan bir Apple müşteri hizmetlerini gördüm. Onda da kargoyla değil direk elimle gidip teslim ettiğimdendir sanırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İtalyan Aygiri -- 13 Temmuz 2021; 22:36:25 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
hollanda garanti konusunda çok iyi eski logi mause hollanda ile iletişime gecerdin adamlar direk sıfırını yollardı. hatta bozuk masus da göndermeyin derdi.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
bu arada sorunu cevaplamamışım. Tr garanti süresi 2 yıl kutuda yazansa üreticinin ürettiği ürüne verdiği garanti süresi. Yani 5 yıl. 2 yıldan sonra arızalanan ürün için her türlü kendi sitesinden support kısmından iletişime geçip rma oluşturabilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @diabl0
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
2 yıl sonra arızalanırsa wd ile rma başlatmak gerekiyor