Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
787
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Arçelik Buzdolabı, Koli açılınca garantide sorun olur mu ?
R
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Selam,
Arçelik buzdolabı aldık.
Taşınacağımız için yeni eve teslimat istedim.
Tadilat dolayısıyla evde bulunan ustalar koliyi açmışlar ve buzdolabını yerine yerleştirmişler.

Koli dışında tüm üzerindeki poşetleri ve bantları duruyor.
Yetkili servis, " koliyi açmışsınız " diye garanti başlatmada sorun çıkarırlar mı ?



A
3 yıl
Yüzbaşı

Kesin bilgi sahibi değilim ama mantıken
Siz ürünü aldınız fatura tarihi itibari le garanti başlar
Fakat ürünü aldınız kolisinde duruyor 5 ay sonra servis kurulum yaparsa garanti kurulum yapılan tarihte başlar.
Servisin koliyi açmasındaki avantaj koliden hasarlı ürün çıkarsa servis bunu belgeler ve değişim yapılır ama koliyi siz açtıysanız hasarlı çıktı deme hakkını olmaz
Sonuç fatura tarihi eski değilse dert etmeyin bence





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp_o -- 14 Haziran 2021; 12:36:33 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.