Selam, Arçelik buzdolabı aldık. Taşınacağımız için yeni eve teslimat istedim. Tadilat dolayısıyla evde bulunan ustalar koliyi açmışlar ve buzdolabını yerine yerleştirmişler.
Koli dışında tüm üzerindeki poşetleri ve bantları duruyor. Yetkili servis, " koliyi açmışsınız " diye garanti başlatmada sorun çıkarırlar mı ?
Kesin bilgi sahibi değilim ama mantıken Siz ürünü aldınız fatura tarihi itibari le garanti başlar Fakat ürünü aldınız kolisinde duruyor 5 ay sonra servis kurulum yaparsa garanti kurulum yapılan tarihte başlar. Servisin koliyi açmasındaki avantaj koliden hasarlı ürün çıkarsa servis bunu belgeler ve değişim yapılır ama koliyi siz açtıysanız hasarlı çıktı deme hakkını olmaz Sonuç fatura tarihi eski değilse dert etmeyin bence
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp_o -- 14 Haziran 2021; 12:36:33 >
Arçelik buzdolabı aldık.
Taşınacağımız için yeni eve teslimat istedim.
Tadilat dolayısıyla evde bulunan ustalar koliyi açmışlar ve buzdolabını yerine yerleştirmişler.
Koli dışında tüm üzerindeki poşetleri ve bantları duruyor.
Yetkili servis, " koliyi açmışsınız " diye garanti başlatmada sorun çıkarırlar mı ?