1. sayfa
aynı sorun bende de var 16 mbps hız için anlaştık kopma sıkıntılarını sürekli düzelteceğiz diye diye hızı 8 mbps yaptılar hâlâ kopmalar devam ediyor. |
Ankastre dolabından modeminize kadar olan kabloyu tek parça halinde yenileyin. Bir yerde kesinlikle kopukluk olmalı |
hocam kopukluk olsa sürekli kopma olmaz mı? birgün kopuyor birgün kopmuyor bu |
problem olmadığını ben de biliyorum. neden kopuyor onu çözemiyorum. kasıtlı mı kesiyorlar interneti |
Bakım çalışması olabilir veya bilerek yapılıyor da olabilir. Modemsel bir problem de olabilir. |
modemi değiştirdiler zaten. bakım da yok hocam. 1.5 aydır süren bakım olabilr mi |
Altyapı Türk Telekom'un olduğu için her şey olabilir. |
türk telekom hat değerleri güzel deyip bakmıyormuş öyle dediler |
BTK’ya şikayet kaydı oluşturun. |
Benim evimde telefon hattında açma kapatma düğmesi vardı. Düğmeyi kapatarak telefonu devre dışı bırakıyorduk. ADSL bağlattık eve 2010 yılı falan. 2 sene boyunca internetim kopma sorunu yaşadı. Bazen 5 gün kopmuyordu sonra birden kopmaya başlıyordu ve sürekli kopuyordu. Ben 2 sene uğraştım kopma sorunu ile, hat değerlerim çok iyidi. Asla kopmaması gerekiyordu ama ADSL kopuyordu. Meğersem o düğme yüzünden kopuyormuş. Onu söktükten sonra aynı hat değerleri vardı ama 8 senedir kopmuyor. İşte bu yüzden sadece hat değerleri ile yorum yapamıyoruz. Bazen çok normal gözükse bile kablodaki bir sorun kopmaya sebep olabiliyor. |
hocam kabloda sorun yok sadece içerde bir ek var o da sıkı sıkı sarılı ya. açıp ona mı baksam |
Yani modemin sağlam olduğundan eminseniz yapabileceğiniz tek şey kabloyu komple değiştirmek. Dediğim gibi dışarıdan çok iyi gözüken kablo içeriden kopukluk yapmış olabilir. |
1. sayfa
< Resime gitmek için tıklayın >