Otopilot makasa girmez emniyet seridine dalmaz telefonla oynamaz gayet normal |
tüm araçlar otopilota geçerse büyük ihtimal sıfırlanır. |
O otomatik pilotu getirsinler de Ankara`da bir kullansınlar bakalım kaç kat düşük mü fazla mı |
Ankaraya kadar bursa var kocaeli var sakarya var :) ugraya ugraya gelir artık :) |
Türkiye de yemez o, anca tesla mühendisleri kafayı yer bizim trafikte. |
Otopilot makasa girmez emniyet seridine dalmaz telefonla oynamaz gayet normal |
Tam randımanlı olabilmesi için tüm araçların otonom olması lazım. Şehir içinde yine insan faktörü etkin olduğu için kazalar kaçınılmaz olacaktır ona pek yapacak bir şey yok, akıllı ayakkabılar icat edilene kadar :) |
İnsanlar 100 bine son teknoloji araç alsın bizde teneke egea bile alamayalım... Vah halimize vah... |
Al bitane egea cross oto pilot bahane |
tüm araçlar otopilota geçerse büyük ihtimal sıfırlanır. |
Otobanda araba sürmek hız limiti bu haldeyken zaten çok sıkıcı o yüzden kaza yapması insanların normal çünkü illa bir süre sonra dikkat dağılıyor en iyisi oto pilota bırakmak. |
Oto pilottayken şöför uyumadığı düşünülürse oda kontrol ettiğinden iki kat kontrol sayesinde bu kadar düşük rakam çıkıyor olmasın. |
Otopilot daha yapay zekasına Türkiye trafik magandalarını kaydetmedi. Hele gelsin de ters yönden gireni mi üzerine sürüp sıkıştıranı mı şeridine taciz eden motorlusu mu yandan gelip önüne kıran ticari taksisi otobüsü mü daralan emniyet şeridinde yol isteyen devlet ağa babaları mı ? Yapay zekasını alırız onun zekasını ! |
Üzülme kardeşim abd de bile 100 bin birim verecek göt sadece orta ve üst segment kişiler de var. Çünkü 100k abd de deli para. |
ülkemize gelsin de görsün hanya'yı konya'yı. ülkemizde kurallara uyan yok. otopilot efendi efendi giderse adım başı kaza yapar. |
bugünkü haberi görenler jxjxnmxmc |
Aynen. Üstelik yanarak vefat etmişler itfaiye 4 saate yakın su basmış aracı söndürebilmek için. Bu yangın problemi elektrikli araçlar için büyük bir problem. Belki de hidrojenli arabalar daha güvenli olabilir şu an için |
Otomatik pilot saçma ve gereksiz olduğu kadar tehlikeli. Otomatik pilotun aklı masabaşı mühendisin aklı ile sınırlı. Otomatik pilot kullanmak = başkasının aklına canını emanet etmek. Haberlerde 10x güvenli diye bu saçmalığa özendirmeye çalışsalar da nafile... |
|
Tesla CEO'su Elon Musk, otopilot modundaki bir Tesla'nın kaza yapma olasılığının, sürücülü bir arabadan 10 kat daha düşük olduğunu söyledi ve şirketin yayınladığı güvenlik raporuna atıfta bulundu.
Ayrıca Bkz.Android 12, uygulamaları otomatik olarak ana dilinize çevirebilir
Tesla, 2021'in ilk çeyreği için bir güvenlik raporu yayınladı . Şirket, 2018'den beri bu tür üç aylık raporları yayınlıyor. Bu raporda, çarpışma başına mil oranı, otopilotlu ve otopilotsuz olarak karşılaştırıyor.
Bu yılın ilk çeyreğinde, otopilotla gidilen her 4,19 milyon mil (6,7 milyon km) için bir kaza meydana geldi. Otopilot kullanılmayan, ancak güvenlik özelliklerinin etkinleştirildiği durumlarda ise gidilen her 2,05 milyon mil (3,3 milyon km) için bir kaza kaydedildi. Otopilotsuz ve ek fonksiyonlar olmadan sürenler için, her 978 bin mil (1,57 milyon km) için de bir kaza kaydedildi.
https://twitter.com/elonmusk/status/1383548841438236674
Sadece otoyol testleri hesaba katılıyor
Tesla, bu rakamları, ülkede her 484 bin mil (778 bin km) içinde bir kaza olduğunu bildiren Ulusal Karayolu Trafiği Güvenliği İdaresi'nin son verileriyle karşılaştırıyor. Bununla birlikte, otopilot (1.0 ila 3.0) sürümüyle donatılmış çoğu Tesla aracında, bu işlevler esas olarak otoyol sürüşü için kullanılırken, ulusal hükümet istatistikleri tüm trafik durumlarını hesaba katıyor. Dahası, kazalar şehir içinde daha sık görülmekte ve bu önemli bir detay.
Electrek, şirketin verilerini geçen yılın aynı dönemine ait performansıyla karşılaştırdı ve veriler şu şekilde çıktı:
Bu nedenle, yıl içinde, gerçekten de otopilotun performansında bir gelişme var, ancak otopilotsuz kaza sayısının azaldığı da açık.
Electrek temsilcileri, Elon Musk'ın kazasız çalışma açısından otopilotun normal sürücüden 10 kat daha iyi olduğu iddialarının eleştirilmesi gerektiğini belirtiyorlar. Zira Tesla'nın otopilot sistemi şu anda sadece otoyollarda test ediliyor. Ancak kazaların çoğu, çeşitli trafik senaryolarıyla nasıl başa çıkılacağını henüz öğrenmediği kentsel alanlarda meydana geliyor.
Kaynak:https://electrek.co/2021/04/17/tesla-autopilot-engaged-10x-lower-chance-accident-than-average-car-data/
Haberi Portalda Gör