kronik depo sorunu var, adblue olsada sensör onu algılamıyor ve hata veriyor. |
Depo hatası kronik. |
Pertleri 200-250, çiziksiz boyasızlar 300'e yaklaştı be hocam. Fiyatları görmek üzüyor. Çünkü bu kâr değil, elimizdeki paranın değerinin düşmesi |
Talep meselesi değil ki Adblue sıvısı. Adblue sıvısının kendisi zaten faturaya ilk eklenen masraflardan, ve zorunlu olarak konuluyor çünkü servis aralığı-Adblue sıvısı bitişi aynı ana geliyor. 500 km altı marş basmaz sıvı hatası da alındı, ki hata yazıları farklı. Bu sistem ile ilgili hata. 1.5 BlueHDi motorlu araçlarda bu hatayı çok duydum, ama 1.6 BlueHDi 508'lerde ilk defa görüyorum |
Tam tersi olabilir mi benim bildiğim 1.6lar kronik adblue da |
kronik depo sorunu var, adblue olsada sensör onu algılamıyor ve hata veriyor. |
Depo hatası kronik. |
Bu sorunun esas yaşandığı motor 1.6 bluehdi. 508 piyasada yaygın olmadığından pek konusu yoktur, 308 ve 3008 üzerinden (eat6, 1.6 bluehdi) ararsanız tek kronik sorunu olduğunu görürsünüz. Servis bakımlı ise iyice baskı yapın, genel müdürlük ile görüşün. Benim araçta (2015 model 3008 servis bakımlı) ilk çıkan fatura 4600 oldu, 4000, 2000 derken 1460a indiklerinde artık yapıp aracı verin dedim. 1.5 motorlarda açılan konular genelde arıza ile değil sıvı bitmesi ile alakalı konular. |
Bnm 3008'de de aynı hatayı vermişti depo değişti 1200 küsür tl'ye serviste. Sana da böyle bir yol görünüyor hocam. |
Teşekkürler. Yine masrafa gireceğiz gibi. |
Bildiğim kadarıyla bu kronik bir problem. 4 5 bin civarı bir masrafı var diye biliyorum tank değişecek. Biraz bastırırsanız servis büyük oranda karşılıyor. Ya da dışarıda Adblue sistemini iptal ettirebilirsiniz. |
AD Blue Peugeot'da Bad Blue haline geldi ! Vw - Doğrudan Sanayiye Git Honda - Göçük onda Peugeot Bad Blue |
Sistem iptalini kim niye yapar ki? Fransız mühendisler sağolsun NoX salımını çok düşürüyor sistem. Kendimizi düşünürken etrafa zarar vermeye gerek yok. |
Biri şanzıman, öbürü dış yapı. Bu iyi kötü bir hava kirliliği filtre sistemi. |
Ben markalara yapışan hata/eksiklikleri yarıştırmadım zaten. Şunu övünçle söyleyebilirim ki vw denen '' sahtekar '' markadan nefret ederim. En nefret ettiğim siyasi oldu olan akp'nin g.resmi otomobil markası olduğu için nefretim sonsuz :) Ayrıca dsg denen belaya rağmen bu markayı satın alan insanlara hayretle bakıyorum. |
Hocam siz bu araci 100-110 a mi almıştiniz demi? Simdi 250 den yüksek herhalde |
Bendeki 5008 de aynı hatayı verdi. Tamda bayram öncesi. Servise sordum bayram boyu arabanın serviste kalacağını söyledi. Ben önce sanayide motoru temizlettim. Sonra bir kaç yakıt dolumunu Shell in en kaliteli yakıtı ile yaptım. Sonra yine Shell den tavsiye edilen adblue vardı onunla doldurdum. Bunları yaptıktan sonra Şu ana kadar sorun yaşamadım. Sanırım bir tıkanıklık söz konusu idi, açılınca hatayı vermedi. Ama ne olur ne olmaz yakıt tortusu nedeni ile Depoyu çeyreğin altına düşürmemek lazım. |
Pertleri 200-250, çiziksiz boyasızlar 300'e yaklaştı be hocam. Fiyatları görmek üzüyor. Çünkü bu kâr değil, elimizdeki paranın değerinin düşmesi |
Servis aralığı ile adblue bitişi nasıl aynı ana gelir Z siz araba sürdükçe yakıt harcadıkça adblue sıvısı harcanır ve biter Dua edin adblue sıvısı bitmiş olsun yok adblue tankı sorunu ise pahalıya mal olur |
İnternetten araştırsam da 508 hakkında Adblue sistem arızası göremedim, yine de forumda yaşayanlar olursa tecrübelerini anlatabilirler mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >