Şu anda halihazırda clio 5 rs icon otomatik aracım var 15 bin kmde . Araç güzel fakat hem arkası artık dar geliyor hemde yakıt olarak 7.5-8 litreden aşağa yakmıyor 1.0 motor istanbul trafiğinde. Yerine Dacia stepway eco-g full paket almayı düşünüyorum tek sıkıntı aklımda manuel'e geçmek siz ne düşünüyorsunuz ? Almam konusunda fikrinize ihtiyacım var. Teşekkürler.
Büyük hata olur zaten istanbulda trafikte manuel araba tam eziyet üstüne bide attan inip eşşeğe binmek var nerden bakarsan bak anlamsız , büyük bagaj ve yakıt problemse d...
Büyük hata olur zaten istanbulda trafikte manuel araba tam eziyet üstüne bide attan inip eşşeğe binmek var nerden bakarsan bak anlamsız , büyük bagaj ve yakıt problemse dizel otomatik egea falan bakmalısın ..
Büyük hata olur zaten istanbulda trafikte manuel araba tam eziyet üstüne bide attan inip eşşeğe binmek var nerden bakarsan bak anlamsız , büyük bagaj ve yakıt problemse dizel otomatik egea falan bakmalısın ..
Yeni Clio ile eski Sandero olsa arada çok fark var derdim ama ikisi de son kasa ise arada dağlar kadar fark yok. Ama attan inip eşeğe binme hissi mutlaka olur. Vites tercih meselesidir, gün içinde kaç km yol yaptığınıza bağlı ve bunun ne kadarı trafikte geçiyor onu göz önünde bulundurmak lazım. Bir üst segment arabaya geçseniz rahat edersiniz ama sandero ve clio arasında boyut olarak çok büyük bir fark olmadığı için sonuç olarak sizi pişman edecek bir hareket olur.
Darlıktan kasıt diz mesafesi ise fark eden çok bir şey olmaz, boylar uzunsa steapway yüksek olduğundan öndeki biraz dik oturup koltuğu az öne çeker ancak.
Arkası dar geliyordan kasıt arka koltuk diz mesafesi ise B sınıfı araçların birbirlerine çok bir üstünlükleri yok. Hemen hemen hepsinin arkası dar olur. Arka koltuğu kısmen geniş sayılabilecek Honda jazz var. Öne ve geriye katlanabilir olması işlevselliğini arttırıyor.
Arkası dardan kasıt bagaj hacmi ise Clio 5'in 360 litreydi yanlış hatırlamıyorsam. Bundan daha büyüğü artık C sınıfında mevcut.
Clio 4 1.5 dci icon sahibi olarak yeni Sandero Stepway'i beğendim. Kendini aşmış Dacia. B sınıfında tercih edilebilecek bir otomobil olma yolunda baya ilerlemiş. Özellikle tubo motorlu ve fabrikasyon LPG'li gelmesi bizim ülkemizde büyük avantaj.
1.3 tce değilse aracınız, 1.0 tce lere de lpg takmaya başladılar. Hem de fiyatları baya makul. Stepwaydan iyidir aracınız. Zaten piyasa ölüyken, sizin araçların fiyatları da sarı sitede liste fiyatına göre baya uygunken, mevcut full donanım otomatik arabanızı verip manuel stepway aldıgınızda elinize çok fazla bi para da kalmaz.
Lpg li olan otomatik olsa idi anında geçerdim ama İstanbul'da akıl işi değil manuel araç he işkence çekmeyi severim diyorsan mantıklı tabi zevklere karışılamaz.
Vites tercih meselesidir, gün içinde kaç km yol yaptığınıza bağlı ve bunun ne kadarı trafikte geçiyor onu göz önünde bulundurmak lazım.
Bir üst segment arabaya geçseniz rahat edersiniz ama sandero ve clio arasında boyut olarak çok büyük bir fark olmadığı için sonuç olarak sizi pişman edecek bir hareket olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Arkası dardan kasıt bagaj hacmi ise Clio 5'in 360 litreydi yanlış hatırlamıyorsam. Bundan daha büyüğü artık C sınıfında mevcut.
Clio 4 1.5 dci icon sahibi olarak yeni Sandero Stepway'i beğendim. Kendini aşmış Dacia. B sınıfında tercih edilebilecek bir otomobil olma yolunda baya ilerlemiş. Özellikle tubo motorlu ve fabrikasyon LPG'li gelmesi bizim ülkemizde büyük avantaj.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Manuel vites alınacaksa Duster alın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >