Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
13
Cevap
3800
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Vdsl den Fiber e geçiş (Yardim)
E
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Beyler turknet vdsl kullanip , turknet fibere geçiş yapan var mi ?

Binaya fiber kablo çekiyorlardı geçen 4 bina yanda kutu varmış3-5 ay oldu hatirlamiyorum. Bugün altyapi sorguladım komşudan. Fiber gözüküyor. Aktif olmuş sanirim. Şuan vdsl kullaniyorum. Hiz fena değil yaklaşık 80-90 a 8 aliyorum . Ping falanda yok ama arada kopuyo modemi kapatip açınca düzeliyor. Hem o düzelir hemde hizim 100 cikar diye düşünüyorum. Pakette 10tl ucuzluyor. Bide modem veriyorlarmiş. Elimdeki asus modemi de satarim bu şekilde.

Ne diyorsunuz ugrasayim mi? Var mi bilgisi olan???



T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ sayfamızdan sorgulama yaptığınızda gigafiber altyapısı desteklediğine yönelik bilgi almanız durumunda www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Arkadaşlarım geçiş sürecini başlatacaktır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Özgür iletişim fiber 100 destekliyor. Bu durumda ne yapmalıyım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesbey99 -- 18 Şubat 2021; 14:8:45 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, şu an için mevcut müşterilerimiz TT fiber hizmete geçiş yapamıyor. Ancak bununla ilgili çalışmalarımız var. Gelişme olması durumunda forum üzerinden duyuru yapacağız. Ancak sıfırdan başvuru yaparak hizmet alabilirsiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @enesbey99
E
3 yıl
Yarbay

Hali hazırda vdsl üzerinden aboneliğim devam ediyor fibere taşıyın yok iptal etmeniz lazım taşıma yapamıyoruz.
İptal etmeden yeni abonelik başlatın diyende oldu turknetten aynı adrese 2 bağlantıya izin vermiyor
< Resime gitmek için tıklayın >


Tamam lanet olsun hepsini göze aldık iptal edelim telefon numaramı tekrar alabilirim dimi dedim oda olumsuz alamazsınız dendi.

< Resime gitmek için tıklayın >

Yani aman dikkat et taşıma yapmamak için 50 tane bahane ürettiler @enesbey99


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @enesbey99
F
3 yıl
Yarbay

Benim öyle bir şansım olsa 1 değil 50 tane aboneliğimi sabit numaramı bırak cep numaramı tek tek iptal ettirip sıfırdan fiyatı neyse fibere geçerim. Şansınız varken değerlendirin ilerde o şansı da kaybedersiniz çok üzülürsünüz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

100tl kurulum ücreti istiyorlarmış birde. Şuan maalesef kapatıp geçemicem. Çünkü internetsiz kalmayi göze alamam. Online dersler var . Kim bilir ne zaman iptal olucakta diğeri bağlanıp internet acilicak. Anca yazın artık



T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, şu an için mevcut müşterilerimiz fiber hizmete geçiş yapamıyor. Ancak bununla ilgili çalışmalarımız var. Gelişme olması durumunda forum üzerinden duyuru yapacağız.

Altyapı sorgulama yaptığınızda fiber 100 Mbps paketimizi desteklediğine yönelik bilgi alırsanız ancak sıfırdan başvuru yaparak abone olabilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emo5313
E
3 yıl
Yarbay

Sende haklısın ancak bizde bedavaya kullanmıyoruz.Telefon numarasını kullanıyorum neden olacak işi yapmamak için 40 takla atıyorlar sıkıntı o.

Cevap vermiş ilgili arkadaş yine kopyala yapıştır sıfırdan kurulum olur vs buyur.




Bu mesajda bahsedilenler: @fakasupi
M
3 yıl
Çavuş

merhabalar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Bodrumda Nokia (alcatel) gpon g-24240e-p cihaz var.

tp link w8951nd rooter mıdemimi kullanabilir miyim? kullanamazsam keenetic extra dsl ac1200 modem işimi görür mü? teşekkürler.



N
3 yıl
Er

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, şu an için mevcut müşterilerimiz fiber hizmete geçiş yapamıyor. Ancak bununla ilgili çalışmalarımız var. Gelişme olması durumunda forum üzerinden duyuru yapacağız.

Altyapı sorgulama yaptığınızda fiber 100 Mbps paketimizi desteklediğine yönelik bilgi alırsanız ancak sıfırdan başvuru yaparak abone olabilirsiniz.
Merhaba,

Bulunduğum binada Türk Telekom fiber kutusu mevcut. Dört ay önce VDSL'den fibere geçiş için çalışmalarınızın olduğunu belirtmişsiniz fakat görüyorum ki bu dört ayda hiç bir yol kat edilmemiş, hala geçiş yapılamıyor. Fiber kurulumunu yapmaya gelen ekibin VDSL hattını iptal ederek fiberi aktif etmesi bu denli zor olmamalı. Türk Telekom kendi abonelerine "Fiber Dönüşüm Kampanyası" adı altında bu hizmeti sağlıyor. Aylardır bekliyoruz geçiş için fakat mevcut aboneliğinizi iptal edip sıfırdan başvuru yapın diyor başka bir şey söylemiyorsunuz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, kendi fiber altyapımızın geldiği bölgelerde mevcut abonelerimizin dönüşüm işlemlerini yapabiliyoruz ama şu aşamada henüz yerleşik operatör altyapısı üzerinden verdiğimiz fiber hizmetinde dönüşüm işlemini yapamıyoruz. Bu konuda arka planda çalışmalar devam ediyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @NorreC-v2
D
3 yıl
Onbaşı

1.5 Yıl Kadar Evvel Türk Telekom 100 MB/sec VDSL Taahhüt Bitimi Sonrası Fiyatları Çok Yükseltince TurkNet'e 100 MB/sec Kadar VDSL Geçiş Yaptım Ancak Son 8 Ay'dır 65 MB/sec Üzerine Çıkamıyorum, Defalarca Kez Arıza Kaydı Oluşturdum Çoğunlukla İç Tesisat Arızası Yanıtları İle Geçiştirdiler.

TurkNet Müşteri Hizmetleri'nin Alakasız Bu Yanıtları Üzerine ''IT'' Information Technology Mensubu Olduğumu, İç Tesisatımda Legrand Marka Category 6 Kablo Kullanarak Krone Bıçağı İle Ankastre'den Daire İçersine Temiz Bir Tesisat Çektiğimi Dile Getirdikten Sonra Arıza'nın Altyapı'dan Kaynaklandığını Kabul Ettiler. Etmesine Ettiler Ancak Herhangi Bir Çözüm Sunamadılar, 20 Gün Öncesinde VDSL'den Fiber'e Geçiş Talebinde Bulundum Ve Maalesef Yine Hüsran (20 Gündür TurkNet Kendi Bünyesinde VDSL'den Fiber'e Geçiş Sağlayamadı) Bu Arada Birde Çok Bonkör Davrandılar, Son 8 Ay'dır Sağlıklı Alamadığım Ve Ön Ödemeli Olarak Almaya Çalıştığım Hizmet'e Gelen Son Faturam'da 20 TL İndirim Uyguladılar.

İndirim Uygulayan Müşteri Temsilcisine; Kendisi Adına Bir İhtiyaç Sahibine Sadaka Vereceğimi Beyan Ettim.

Son Çare Olarak Buğün Tekrar Türk Telekom'a Fiber Başvurusunda Bulundum, Aksilik Olmaz İse Yarın Gelip Kontrolleri Sağladıktan Sonra Bağlantıyı Sağlayacaklar.

TurkNet'den ''Türk Telekom Altyapısını Kullandığı Sürece'' Sağlıklı ve Sıkıntısız Hizmet Beklemeyin Derim, Yaşadığınız Tüm Sıkıntılar İçin Uygulama Veya Tarayıcı Üzerinden Destek Kaydı Açmak Zorundasınız Ve Sonrasında Müşteri Hizmetleri'nin Size Dönüş Yapmasını Beklemek Durumunda Kalıyorsunuz.

Son Olarak Şu Bilgiyi'de Paylaşmakta Yarar Görüyorum; Bağlantı Hız/Performans Problemini İlk Yaşadığım Günlerde Türk Telekom Saha Personelinden Rica Minnet Yardım İstedim Ve Cadde Üzerindeki Ankastre'den Port Değişikliği Sağlattım Ancak Türk Telekom Saha Görevlisi Şu Sözleri Telafus Etti ''Türk Telekom Harici Bir Firma'dan Hizmet Aldığınız İçin Arıza Kayıtlarınızı İle İlgili Çok Fazla İşlem Sağlamıyoruz, Sözkonusu Bu Firma Çalışanları İle İletişim Kurmakta Zorlandığımız İçin Böyle Sıkıntılar Yaşanabiliyor'' Oldu.

30 TL Fazla Ücret Ödeyin Ve Türkiye'nin Tek ''ISP'' İnternet Services Provider, Türkçe Haliyle ''İSS'' İnternet Servis Sağlayıcısı Türk Telekom'dan Şaşmayın Derim...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?




Bu mesajda bahsedilenler: @DjiiN
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.