@TurkNetDestek 1236606 numaralı abonesiyim.2020 Aralık ayında ev telefonum Turk telekomun hatası yüzünden bağlantısı gitti. Müşteri temsilcisi ile görüştüğümde turknet in kendi ekibi yollanacağını söyledi. Eğer bizlik bir sorunsa 99 tl ücret alınacağını fakat bizlik birşey değilse ücret alınmayacağı söylendi. Muhammed bey geldi sorunun bizlik değil turk telekomun hatası ve bu hatanın çözülmesi için turk telekom a iletceğini söyledi ve formu bize imzalattı.Şimdi ise Ocak 2021 de faturam a 99 tl yansıttığını gördüm. Bizler evde yaşlı insanlarız. Haksız kazanç müşteriden almak nedir! Turknet resmen haketmediği ücreti bize Yansıttı. Haram zıkkım olsun. Eğer faturamdan bu ücret kaldırılmaz ise aboneliği mi sonlandıtacağım bilginize.
Hidayet Geçkin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ScarletOverKiLL -- 11 Şubat 2021; 12:22:27 >
Teşekkür ederim hocam :) tamam hocam düzenledim teyzemler yaşlı insanlar ayıptır günahtır turknet ten böyle birşey asla beklemezdim. Enişteme kağıt imzalatmışlar meğerse o ücret yansıtmak içinmiş siz siz olun turknet ekibi gelirse ücret almıcaz derse bile imzalamayın.
Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde yerinde destek ekipleri daire içi splinter arızasının giderildiğini kağıda yazmışlar ve onu imzalamışsınız. Splinter iç tesisat sorunu olduğu için faturanıza yerinde destek ekibi için ücret yansıtılmış.
Dürüst namuslu insan kalmamış demekki hocam eniştem kağıdı turk telekom a iletilecek diye imzalıyor ve de splitter in adı bile geçmedi dedi. Çünkü ben splitter dan kablolar a kadar sıfır olan ürünler nasıl arızalı olabilir sizce. O parayı boğazından acaba nasıl geçirecek. Yazık gerçekten bu ülke ne hallere geldi.
Hidayet Geçkin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ScarletOverKiLL -- 11 Şubat 2021; 12:22:27 >