1. sayfa
ay başı geldi mi sen aktifleşmisin yine knk |
ekrem imamoğlu çalışmıyor :) |
ekrem imamoğlu çalışmıyor :) |
Maaşallah.Rabbim utandırmasın.... İnşallah Ekrem Başkan İstanbulun tüm sorunlarını çözecek elhamdülillah. |
Son durum. https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=pICFUN3JSLw Ortalama hız 95-100 km/s olacakmış. Az bence. 125-140 arasında olmalıdır. Metrosu da şekilli olsun. < Resime gitmek için tıklayın > Umarım proje onaylanır, merkezi yönetim tarafından. Aktarmasız ve hızlı şekilde İstanbul'u boydan boya güvenli seyahat imkanı olur. Ayrıca İstanbulda Maglev treni olsun isterim. Saatte 500-600 km hızla, havaalanından şehir merkezine. Dakikalar içinde seyahat. |
En büyük sorunlar yoksulluk-işsizlik, altyapı yetersizliği(enerji, ulaşım, iletişim...), nüfus yoğunluğu. İstanbuldaki tüm fiziki üretim tesisleri Marmara bölgesine dağıtılmalı. İstanbul merkezinde birbirine mesafeli gökdelenlerin, geniş yolların, çokça araç park yeri olan, arge-turizm-hizmet-lojistik ve yaşam şehri olmalı. Nüfusu 10-12 milyon civarında, kendisine özel yetkilerin olduğu bir gerçek Megapol olmalı. Bu şehrin kendine özgü mimarisi olmalı. Şuan büyük bir kasaba gibi. Herşey düzensiz ve öylesine yapılmış... |
https://www.haber61.net/genel/baskan-imamoglu-yildiz-proje-hizray-ile-ataturk-havalimanini-h448217.html HIZRAY: YILDIZ PROJE Raylı sistem yatırımları için ihtiyaç duyulan finansa erişim girişimlerinin devam ettiğini belirten İmamoğlu, “Bugüne kadar etap etap biten bazı hatları İstanbulluların hizmetine açtık. Bu yıl da yeni hatları ve etapları hizmete açmaya devam edeceğiz. ‘İstanbul’un altını oydu’ deseler de aslında biz İstanbul’un altını tam anlamıyla demir ağlarla örüyoruz” ifadelerini kullandı. “İstanbul ulaşımında tam entegrasyondan bahsediyorsak, kesinlikle İstanbul’un doğusunu batısına bağlayan ‘HIZRAY’ projemizin hepimizin farkında olması lazım” diyen İmamoğlu, şunları söyledi: Bu proje, doğru ve büyük bir proje. Neden doğru? Çünkü HIZRAY, 13 istasyonda 12 transfer merkezi üzerinden İstanbul’un bütün raylı sistemlerine kuzey-güney ekseninde birleşen bir hat. Hem halihazırda işlemekte olan hem de inşaat halindeki bütün raylı sistem hatlarını, birinci ve ikinci derecede direkt birbirine bağlayan bir hat. 100 kilometre/saat ortalama hızla yolculukların gerçekleşeceği bu ekspres hattımız, sadece İstanbul'u bir uçtan bir uca bağlamayacak, aynı zamanda İstanbul'un üç havalimanını da birbirine bağlamış olacak. Bu kadim şehrin tüm raylı sistem hatlarını birbirine mükemmel bağlayan, trafiği de son derece rahatlatan bu proje, İstanbulluların yaşam kalitesi için, kesinlikle bir yıldız projesidir. Projemiz ve fizibilitesi hazırdır. Yaklaşık 6 milyar dolara mal olacak olan bu projenin ihale hazırlık dokümanlarını da yıl sonuna kadar hazır edeceğiz.” |
İmamoğlu'nun 2 yıldır söz verdiği ama yapmadığı bir vaat daha: 'Hızray! İstanbul Yüksek Hızlı Metro Projesi'nin ihalesi 2021 yılında yapılacak. İBB Başkanı İmamoğlu, "Hedefimiz bu projeyi, 2021'in ilk 6 ayında, Meclis'in ve yetkili kurumların izinlerini alacak hazır hale getireceğiz" demişti |
https://twitter.com/alpkokin_pelin/status/1540285962953056256?s=20&t=2ixldTtTteXDP5BACj6h2Q Finansman bulundu bence. Sadece onay ve ihaleye çıkış kaldı. |
Abi şu aktarma olaylarına sinir oluyom niye tek hat üstünde gitmiyor |
İstabul'da doğudan batıya metro hızı 135 km/saate, duraklar arası ortalama 100 km/saate çıkacak bu projeyle. Bu yıl içinde ihalesi yapılıp, kazımın başlaması bekleniyor. Proje planı hazır. https://twitter.com/ekrem_imamoglu/status/1544619184834887681?s=20&t=rxhsgxGkMAZiABLWb3QuDA |
Vatandaş hayrına iş yapmayan malum zihniyet bunu da engellemek için seferber olmuştur bence |
Tayyip yaptırmayo yegennim . Yosa imamoğlu çoh eyi .. |
1. sayfa
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) tarafından “Raylı Sistemlerde Büyük Hamle” toplantısı düzenlendi. Haliç Kongre Merkezi’nde yapılan toplantıda İBB Başkanı ekrem imamoğlu 2021 yılı sonunda proje çalışması bitecek HIZRAY ile Beylikdüzü-Sabiha Gökçen arasındaki sürenin 1 saate düşeceğini söyledi.
İki yeni hattın projelendirileceğinin ifade eden İmamoğlu, 2021 yılı içinde ihaleye çıkmak üzere hazırlıkların sürdüğünü belirtti. Projelerden ilkinin “Beylikdüzü – Esenyurt – Sefaköy – İncirli Metro Hattı” olduğunu söyleyen İmamoğlu, ikinci projenin ise Asya ve Avrupa arasında olacak ikinci raylı sistemi oluşturduğunu ve bunun Beylikdüzü, Bağcılar, Esenler, Bayrampaşa, Gaziosmanpaşa, Eyüp, Kağıthane, Beşiktaş, Üsküdar, Ümraniye, Ataşehir, Sancaktepe, Sultanbeyli, Pendik dahil 17 ilçede yaşayan İstanbulluların hayatını kolaylaştıracak HIZRAY olduğunu söyledi.
“ORTALAMA HIZ 70-80 KİLOMETRE ARASI OLACAK”
2021 yılı sonunda projelendirme çalışmasının sona ereceğini ve ihaleye çıkılacağını belirten İmamoğlu, şöyle konuştu:
“Doğu-Batı aksında bir baştan diğer başa kat edecek ikinci raylı sistem hattımız ise HIZRAY olacak. İstanbul’da metro hatlarında ortalama hız 35 kilometreyken toplu taşıma sisteminde bu hız ortalama 20 kilometreye düşüyor. HIZRAY’da hedeflediğimiz ortalama hız ise 70-80 kilometre arası olacak. Beylikdüzü-Sabiha Gökçen arası 1 saate düşecek. HIZRAY’ın işletmeye alınmasıyla günde 1 milyon yolcu taşıyacağını öngörüyoruz. Yapım ve metro araçları dahil toplam maliyeti 6 milyar dolar olacağı hesaplanan bu hattın finansmanı için kamu-özel işbirliği gibi karma modeller öngörmekteyiz. Ön tasarım ve fizibilite çalışmasını 2020 yılı sonunda başlattığımız HIZRAY projesinin 2021 projesini tamamlamayı hedefliyoruz.”