Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
651
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TTnet Ayıplı Hizmet ve Tüketici Hakem Heyeti Süreci
C
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

6 aydır arıza çözülmemesi dolayısıyla e-devletten 2 defa fesih başvurusu yaptım. İlk başvurumda ayıplı hizmetin teyit edilmesi ve cayma bedelsiz fesih için tekrar arıza kaydı oluşturmam istendi. Oluşturdum ama teyit için olan arıza kaydı kapatıldığı halde (arıza yine çözülmedi) fesih yapılmayınca tekrar fesih başvurusu yaptım e-devlet üzerinden. Bugün ttnet bana tekrar arıza kaydı oluşturalım dedi bu kez kabul etmedim. Onlar da cayma bedelini yansıtmak durumunda olduklarını söyledi. Ben iptalin ne olursa olsun gerçekleşmesini söyleyerek feshi onayladım.

Cayma bedeli ve interneti kullanamadığım dönemlerde adıma çıkan faturalar için tüketici hakem heyetine başvuracağım. Sormak istediğim soru; cayma bedeliyle beraber adıma çıkan faturayı ödedikten sonra mı yoksa bedel faturalandıktan hemen sonra mı başvurayım? Karar ne kadar sürede çıkıyor? Bir de ayıplı hizmet dışında başvurumda belirtmem gereken önemli hususlar var mı bilen varsa müteşekkir olurum.



P
3 yıl
Binbaşı

cayma bedelli son fatura çıktıktan sonra başvur faturayı da ekle faturayı ödeme. 6 ay boyunca sizden kaynaklanmayan bir arızadan dolayı hizmet alamadığınız halde faturalandırıldığınızı belirtin. sorunu çözmedikleri gibi vermedikleri hizmet için fatura göndermeye devam ettiklerinden iptal etmek mecburiyetinde kaldığınızı belirtin. siz değil onlar sözleşmeyi fesih etmiş oldular. faturaların iptalini isteyin. arıza kayıtlarının resimlerini vs kanıtlarıda ekleyin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 1 Şubat 2021; 21:35:18 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arıza kayıtlarını çözümlenmiş göstererek kapatıyorlar, sistemdeki şikayet kayıtlarımı da silmişler. Sadece direkteki tel kopukluğunu fotoğrafladım bugün. Ne kadar sürede sonuçlanıyor hakem heyeti başvurusu biliyor musunuz?




Bu mesajda bahsedilenler: @PowerPC
P
3 yıl
Binbaşı

arıza kayıtlarının çözümlenmiş gösterilerek silindiğini cimer üzerinden btk'yı ulaştırma bakanlığına şikayet ederek bildir. sonra bu cimer şikayetinden tth başvurunda bahset cimer şikayet kayıt numarasını kısa açıklamayla ekle.

direkteki tel kopukluğunu fotoğraflaman iyi olmuş bakır kablonun bulunduğun binaya doğru gidişini gösteren bina numaranıda gösteren bir açıda ekle resimlerine. sonuç 3 ay sürebilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 1 Şubat 2021; 21:42:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Detaylı yanıtınız teşekkürler hocam. Umarım bir sıkıntı çıkmadan kurtulurum şu süreçten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @PowerPC
X
3 yıl
Yarbay

Hocam merhaba.

Bazı yerleri netleştirmek için soruyorum.

1. Arıza nedir? Hız düşüklüğü mü bağlantının hiç sağlanamaması mı?
2. Hat değerlerinizi ekler misiniz eğer bağlantı var ise.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

İnternet hizmeti aldığım mahalledeki telefon teli kopuk. Kırsal bölgedeyim direk üzerinde tel.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
X
3 yıl
Yarbay

https://mobile.twitter.com/krc_ysf

Hocam merhaba. Yusuf beye yazabilir misiniz kablo kopukluğu ile ilgili.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Carpe Vita
P
3 yıl
Binbaşı

ayrıca bu ayıplı hizmet değil sözleşmeye aykırılık ve yükümlülüklerini yerine getirmemek.

btk şikayet sayfasına girin orada işletme üzerinden yapılan şikayet kısmında online işlemlerden yaptığınız şikayetlerin görünmesi lazım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Carpe Vita
C
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Btk'dan daha önce şikayette bulundum hocam. Btk üzerinden yaptığım şikayetleri detaylarıyla görebiliyorum ama işletme üzerinden yapılan şikayetlerimde sadece şikayet numaraları var içerik yok maalesef. Bu arada şikayetimi sözleşme yükümlülüklerini yerine getirmemek şeklinde yapsam daha iyi olur. Teşekkürler bilgi için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @PowerPC
C
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: XpressMusic34

https://mobile.twitter.com/krc_ysf

Hocam merhaba. Yusuf beye yazabilir misiniz kablo kopukluğu ile ilgili.
Bu saatten sonra yusuf bey bana yazsın hocam. 6 aydır sürünüyorum ben. Ne Btk'sı kaldı ne sosyal medyası, her yerden yazdım ben arıza çözümlensin diye. Bulunduğum yerde ttnet dışında hizmet veren servis sağlayıcı yok diye 6 ay bekledim ama ne gelen oldu ne giden. Süreç sıkıntısız sona ersin bana yeter.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
3 yıl
Yarbay

Siz bilirsiniz hocam hayırlısı olsun.




Bu mesajda bahsedilenler: @Carpe Vita
X
3 yıl
Yarbay

Faturayı ödeme diye tavsiye/akıl verirken neye dayanarak veriyorsunuz hocam?

Fatura size sms, e fatura, basılı vb. şeklinde ulaştırıldığında tebliğ edilmiş sayılır.

Tebliğ tarihinden itibaren son ödeme tarihine kadar geçen sürenin sonunda tutar halen ödenmemiş ise faiz işlemeye başlar.

Hukuki süresi dolduktan sonra borç halen ödenmemiş ise, ilgili ışletmeci hukuk bürosuna borç tutarını gönderir ve icra başlatılır.

Mahkeme kararı ile aksi belirtilmediği takdirde faiz işlemeye ve borç katlanmaya devam eder.

Örneğin trafik cezaları, faturalar vb. Konular ile ilgili itiraz var ise, önce ilgili tutarlar ödenir ve daha sonra dilekçeye ödenen tutarın iadesi şeklinde yazılır.

Mahkeme süreçlerinin ne kadar süreceği bilinmeyeceği için, geçen süreçte icra başlamaması ve faiz işlememesi için tutarlar ödenir ve ilgili makbuz dosyaya konur, ilgili tutar geri talep edilir.

Elbette süreçler mahkemenin takdiridir.

Son olarak,

Bankaya olan borçlarda üç ekstre dönemi boyunca ödeme yapılmaz ise dosya icraya yönlendirilir. Ancak banka bu sürecin sonunu beklemeden de takip başlatabilir. Buna yakın takip süreci denir.

Faturalarda da aynı durum söz konusudur. Ödeme olmadığı takdirde hizmet kesilir ve faiz işlemeye başlar. Ancak hukuksal süreler faturalarda farklılık gösterir.

Velhasıl kelam, ben sizi mahkemeye verdim ödemiyorum demek çok büyük bir yanılgıdır. Mahkeme kararı ile icra durdurulmamış ise veya tedbir uygulanmamış ise tüm faiz ve icra süreçleri olduğu gibi devam edecektir.

Bu sebeplerden ötürü hukuksal bilginiz yok ise insanlara tavsiye vermeyin derim.

Not: Hukuk tavsiyesi değildir. Lütfen bir avukata danışınız.




Bu mesajda bahsedilenler: @PowerPC
P
3 yıl
Binbaşı

o da bişey en azından kablonun koptuğu tarihi yani hizmeti alamamaya başladığınız tarihi göstermiş olursunuz. yozlaşmış bir ülke burası adam kayırmacılık, tanıdık yandaşa iş yaptırmalar vs. kolay gelsin...




Bu mesajda bahsedilenler: @Carpe Vita
X
3 yıl
Yarbay

Üstteki mesajıma ek olarak şu bilgileri de paylaşmak isterim.

https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/147644980



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.