Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1410
Tıklama
0
Öne Çıkarma
N11- Satıcı iptal etti - Müşteri hizmetlerinin cevapları
U
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

26.01.2021 tarihi saat 02:10'da n11.com üzerinden 199 TL'ye satın aldığım ürün aynı gün saat 12:12'de tedarik edilemediği gerekçesiyle iptal edildi. Sonrasında fiyatını 299 TL yapıp hala satışta olduğunu gördüm. N11 canlı destek ekibiyle farklı zamanlarda 3 defa yazıştım, mağazanın böyle bir hakkı olduğunu belirtiyorlar.

Üstelik ben satın aldığımda Trendyol, Hepsiburada, Gittigidiyor ve N11 hepsinde de 199 TL idi, hatta öncesinde HB sepet indirimli 187 TL idi fiyat aynı satıcıda. N11 böyle yaptı, acaba diğer sitelerde de satıcı böyle bişey yaptı mı noldu onu da merak etmekteyim.

Ekran görüntülerinde N11 canlı destek ekibinden farklı kişilerden aldığım pişkince cevapları bulacaksınız.

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UML -- 28 Ocak 2021; 0:3:25 >

E
3 yıl
Binbaşı

Bu durumda tüketici hakem heyetine gidip satıcı hakkında ürünün tarafınıza teslim edilmesine dair dilekçe doldurun derim tavsiyem olarak.



N
3 yıl
Yüzbaşı

Merhaba, şikayetiniz takibimizde olup, tarafınıza tekrar bilgilendirme sağlanacaktır.Tüm talepleriniz için https://www.n11.com/giris-yap?donusurl=%2Fhesabim%2Fsiparislerim sayfasından 7/24 hizmet alabilirsiniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n11 -- 24 Şubat 2021; 0:11:6 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
3 yıl
Binbaşı

aynen böyle yapmaya devam edin 1 yıldır alışverişi kestim :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @n11
G
3 yıl
Yüzbaşı

ben de geçen hafta 8 yıllık n11 üyeliğimi sonlandırdım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.