Otomobil bir ulaşım aracıdır. Hayatımızın zaten büyük çoğunluğunu trafikte geçiyoruz. O beğenmediğiniz motorlar hala yurtdışında da satılıyor ve insanlar tercih ediyorlar. ... |
Otomobil bir ulaşım aracıdır. Hayatımızın zaten büyük çoğunluğunu trafikte geçiyoruz. O beğenmediğiniz motorlar hala yurtdışında da satılıyor ve insanlar tercih ediyorlar. İsviçrede bile coğrafya dağlık olmasına rağmen 1.0 atmosferik sce 65 hp motorlar hala satılıyor mesela. Ve ekonomik olduğu için tercih edenlerde çok. Şu motorları küçümsemeyi bırakın. Günümüzde nüfus arttı herkes trafikte. "Ahahah rampa çıkamaz bu" kafasını bir bırakın ya. 1.4 hoşuna gitmediyse 1.0 turbosunu alabilirsin. Tutan yok. |
kimse 1.4 egea ile yokuşu 2000 devirde çıkmaz, zira çıkamaz. motor gitmiyor işte. 4000 devirde bağıra bağıra anca gidiyor yokuşta. neden bu kadar zor atmosferiklerin devrinin bittiğini kabul... |
kimse 1.4 egea ile yokuşu 2000 devirde çıkmaz, zira çıkamaz. motor gitmiyor işte. 4000 devirde bağıra bağıra anca gidiyor yokuşta. neden bu kadar zor atmosferiklerin devrinin bittiğini kabul etmek. kalkmışlar isviçre'deki içi geçmiş 80 yaşındaki pinti ihtiyarları örnek veriyorlar. |
Yahu abartıyorsunuz bazen yorumları. gören 6.0 corvette'e biniyor der. Türkiye şartlarında yeterli fiyat performans aracı. |
İsviçrede bile coğrafya dağlık olmasına rağmen 1.0 atmosferik sce 65 hp motorlar hala satılıyor mesela. Ve ekonomik olduğu için tercih edenlerde çok. Şu motorları küçümsemeyi bırakın. Günümüzde nüfus arttı herkes trafikte. "Ahahah rampa çıkamaz bu" kafasını bir bırakın ya. 1.4 hoşuna gitmediyse 1.0 turbosunu alabilirsin. Tutan yok. |
|
Bu firmalar o zaman niye hala inatla üretiyorlar bu motorları ben anlamıyorum ? hadi Türkiye 3.dünya ülkesi. Tüm avrupada 1.0 atmosferikler hala satılıyor ? Gavurlar hiç şikayet etmiyor sanırım araba çekmiyor diye |
atmosferik üniteyle 2000 devirde rampa çıkmaya çalışan oldukça daha çok ezerler bu motoru. bu araçların yanında bir de bize özel olarak kullanım kılavuzu vermeleri gerek. tek a4 kağıdı kocaman harflerle devir çevirmekten korkmayın yazsa yeter |
|
yurdum köylü dayısı motor ünitesi arge mühendisinden elbette daha iyi bilecek. siz kim oluyorsunuz da dayıya laf ediyorsunuz. |
|
160 civarına 1.0 cross düşerse alınabilir. |
|
127nm torka takan gz'lerden kurtulacağı yok bu forumun. Git 30bin-40 fazla ver, 1.0benzinlisini ya da 1.3 dizelini al gz. Senin kafan bu kadar çalışıyor olabilir almazsın olur biter. Boş boş bıdı bıdı yapmaya gerek yok. Akıllı tüketici için bu motor bir numaralı tercih olmaya devam edecek. |
Eskiden ne arabalarla nerelere gidiliyordu bu araçlara çekmiyor demek ahmaklık olur. |
|
Kimseye enayi demiyorum. 1.4 motora bıdı bıdı yapan net gzdir. Sanki aynı fiyata güçlüsü var da millet gidiyor 1.4 alıyor. Fiyatlar ortada. Tork kimin umrunda. 1.4 95hp varken 30 -40bin fazla verip benzer güçte turbolu araç almak kimine göre enayilik olabilir. |
Polo 1.0 - 5vites - 80Hp - 93nm tork 1130Kg - 0-100=15,4 Egea HB 1.4 - 6vites - 95hp - 127nm tork 1200kg - 0-100=12,4 Boş muhabbetlere gerek yok ,üstelik 1.4 LPG uyumlu nasıl honda sırf LPG için hala 1.6 satıyorsa 1.4 de onun için hem 4 silindir sessiz hemde ekonomik Adamalar B sınıfı fiyatına C sınıfı daha donanımlı araç üretiyor daha ne yapsınlar illa vw gibi az donanım çok fiyat mı çeksinler ,hatta vw bizim ulusal çıkarlarımıza taş koyup yatırım bile yapmıyor ama vw,audi,seat,skoda malı götürüyor ,gram yatırımları yok... |
Higline Polo - Egea Lounge < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
A noktasından , b noktasına götürsün yeter. |
1.4 Cross lounge+metalik+PP 181.000 e almışlar |
kaynak :otoöobil.fiat.com.tr
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyazakbil -- 18 Ocak 2021; 9:49:31 >