Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
453
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türknet rezilliği(1 Aydır Çözülmeyen performans problemi)
A
3 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Bundan tam 1 ay önce hız problemi ile alakalı destek kaydı oluşturdum ve download hızımın 1mbps olduğunu belirttim. O tarihten bu zamana kadar hergün neredeyse benden hız testi, modem görüntüsü gibi istekde bulunan bu sözde şeffaf firma, destek kayıtlarına günde sadece "1" kez cevap vererek beni yaklaşık bir aydır oyalamakta. Forumda ki görevli arkadaşın sözüne göre(bu yaklaşık 3 hafta önce oldu) 3-7 gün arası sorunun çözülebileceği bildirilmişti. Ek olarak sürekli bir şekilde yoğunluktan bahsediliyor. Ben 1 aydır internet kullanamıyorum, üstüne bunun faturasını ödemek istemediğim takdirde hattım kısıtlanıyor ve faturayı ödemem isteniyor.

Hız testi sonuçlarını buraya da bırakıyorum;
https://www.speedtest.net/result/10533123096.png

Aynı gün içerisinde gönderdiğim sonuçlar;
https://www.speedtest.net/result/10598525256.png
https://www.speedtest.net/result/10599767612.png
https://www.speedtest.net/result/10600122023.png

Devamı;
https://www.speedtest.net/result/10617492558.png
https://www.speedtest.net/result/10618172091.png
https://www.speedtest.net/result/10622289297.png

https://www.speedtest.net/result/10638435916.png

Daha fazlası da var fakat ben tek tek bulmak için uğraşmıyorum, bu kadarı size yetecektir. Gelelim bana verilen cevaplara.
  • Telekom ekiplerine bildirildi,
  • Hız testi istendi,
  • Fatura düzenlemesi yapılmadı,
  • Günde tek bir cevap verildi,
  • Sorunum asla çözülemedi.
Şimdi ben ne yapmalıyım? Yaklaşık 1 aydır bu sorunu yaşıyorum. Sürekli telekom ekiplerine birşeyler bildiriliyor fakat sorun çözülmüyor. Destek kaydı açıyorum günde tek bir kez cevap veriliyor ki bunu tescillerim ve eminim. Sözde bu şeffaf firmanın rezilliği karşısında ne yapmalıyım?



T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Bunun üzerine arkadaşlarım kendi ekiplerimizi önermiştir. Onay vermeniz durumunda destek kaydı üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.



"Merhaba,

Sizi aradım ancak ulaşamadım. Ekipler arızanıza alt yapı kaynaklı sorun olmadığı yönünde bilgi iletti. Hattınızı resetledim ancak upload hızınız hala düşük. Dilerseniz kendi ekibimizi göndererek iç tesisatınızı kontrol ettirebilirim. Bu uygulama Telekom ekiplerinin verdiği bilgiden emin olmak amacı ile yapılmaktadır. Hizmetimiz sorun alt yapı kaynaklı ise ücretsizdir, fakat sorun iç tesisat, modem vs gibi müşteri kaynaklı ise faturanıza yansıyacak şekilde 108TL ile ücretlendirilmektedir. Kablolama gerekirse gelen ekibe metre başına 4.5 tl veya modemde sorun varsa modem değişimi vs için ücret gelen ekibe ödenmektedir. Talebiniz olursa bu kayıttan ulaşabilirsiniz.

İyi günler dilerim."



A
3 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Çok çalışıyorsunuz, gerçekten bak. Destek kaydı içeriğini buraya kopyalayarak zahmet etmene gerek yoktu.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.