Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
2345
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Rezalet Türknet'in Rezalet Müşteri Hizmetleri
Ö
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba, uzun süredir hızımın 69 mbps'e sabitlenme sorunu yaşıyorum. Bölgemde bulunan saha dolabının elektriği ne zaman gitse hızım otomatik olarak 88 mbps'ten 69 mbps'e iniyordu. Normalde bu sorun her başıma geldiğinde @TurkNetDestek 'e yazıp maksimum 10 dakika içinde hızımı tekrardan 88 mbps'e çıkartıyordum geçen hafta yine aynı şey başıma geldiğinde kendisine yazdım ancak yaptığı işlem bu sefer işe yaramayınca destek kaydı açmamı istedi. Sadece destek kaydını okumanızı istiyorum. :) Ne kadar rezil bir hizmet verdiklerini destek kaydını okuyarak görebilirsiniz. En son sorunu çözemeyince yine beni suçladılar. Madem 73 mbps'e kadar hız alabiliyordum aylardır nasıl 88 ve 95 mbps hızlarında sorunsuz kullanabildim ben bu hattı? Rezilsin türknet.

Kesinlikle forumda bulunan @TurkNetDestek isimli arkadaşı suçlamıyorum. Kendisi ne zaman bir sorunum olsa yardımcı oldu. Kendisine tekrardan teşekkür ederim fakat kendisi bile artık halledemediği için farklı isslere yönelme vaktim yavaştan geldi. Umarım bu rezil iss'ye geçmeden önce bu konuları okursunuz ve ileride nasıl bir hizmet alacağınızı görürsünüz.


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


türknet, türknet destek, türk telekom, türknet kampanya, kampanya, türknet şikayet, türk net, türk net destek





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömürcan -- 17 Aralık 2020; 11:43:23 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
3 yıl
Yarbay

Merhaba hocam, hızınız ile ilgili tekrar güncelleme yaptım. Ancak değişiklik olmadı. Saha ekiplerinin müdahalede bulunması gerekiyor. Tekrar kaydı aktif ederek bana bilgi verebilir misiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ö
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba hocam, hızınız ile ilgili tekrar güncelleme yaptım. Ancak değişiklik olmadı. Saha ekiplerinin müdahalede bulunması gerekiyor. Tekrar kaydı aktif ederek bana bilgi verebilir misiniz?
Hocam çözüme ulaşacaksam dediğinizi yapayım gerçekten müşteri hizmetlerinde bulunan arkadaşlarınızla artık uğraşmak istemiyorum. Bu kaçıncı destek kaydı oldu yine en sonunda suçlusu ben oldum. :) Ek olarak nasıl kayıtı tekrardan aktifleştireceğimi söyleyebilir misiniz? Yeni bir kayıt mı açmam lazım?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
3 yıl
Yarbay

Merhaba Hocam,www.turk.net/oim sayfamızdan yeni destek kaydı oluşturabilirsiniz. Kayıt numarasını benimle paylaşmanız durumunda ben kontrol edilmesini talep edeceğim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ömürcan
Ö
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba Hocam,www.turk.net/oim sayfamızdan yeni destek kaydı oluşturabilirsiniz. Kayıt numarasını benimle paylaşmanız durumunda ben kontrol edilmesini talep edeceğim.
Destek Numarası: 39655259



Ö
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Hayatımda bu kadar saçma bir geri dönüş görmedim. Şimdi de suç sokağa çıkma yasağından kaynaklanan trafik yükselmesine atıldı. YAHU DERDİMİ ANLATAMIYORUM BENİM HIZIM 69 MBPS'E KİLİTLENDİ. @TurkNetDestek hocam ilettiğiniz uzman ekip arkadaşlarınız bunlar mı? @TurkNetDestek
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
3 yıl
Yarbay

Merhaba hocam, yerleşik operatör sistemlerinde servis verilebilirlik kısmında maksimum 73113 kbps'e kadar hizmet verilebileceği bilgisi yer almaktadır. Bu nedenle arızayı ilettiğimizde sürekli aynı sonuç iletilmektedir. Bu konuda size yardımcı olamadığım için üzgünüm.




Bu mesajda bahsedilenler: @Ömürcan
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.