1. sayfa
Hocam merhaba, Son zamanlarda oluşan evde internet kullanımının artışı genel olarak sizi de etkiliyor. Özetle hizmet aldığınız erişim kabininde kullanıcı sayısı arttıkça sizi ulaşılabilir hızınız da düşecektir. |
Cevap için teşekkürler. Fakat bunu çözebilmenin başka bir çözümü yok mu beklemek mi gerekiyor. Telekom ekibinden port değişim talebi istesem bir nebze çözüm olabilir mi? yoksa turknet aracılığıyla mı değişim yapılıyor acaba bilginiz var mı |
Hocam çözebilmenizin pek bir yolu yok port değişimi de talep etseniz de yapılmaz yapılsa bile aynı saha kabininden hizmet aldığınız sürece pek bir fark olmaz |
Hata yapmışsınız. Sizin hattınız 40 üstünü kaldırmaz. 50 alıyorsunuz ama SNR değeriniz çok düşük. Bu hat şu an stabil değil. Çok fazla veri hatası, indirilen dosyalarda bozukluk, ani ping artışı ve kopma sorunu yaşayacaksınız. SNRyi 5e ayarlayın. |
Gurultu marjiniz cok dusuk bende ayni sorunlari yasiyordum Turknet 1 haftadir ulasamadi kendim cozdum. Modeminiz keenetic sanirim ayarlabilirsiniz kendiniz deniyerek 8in altinda tehlikeli bolge olarak soyluyorlar en iyi degeri deneyerek bulabilirsiniz. Onerim en yogun saattlerde deneyin ben 11 de stabilite yakaladim. < Resime gitmek için tıklayın > |
Merhaba, paketinizin 75 Mbps'e kadar VDSL olarak güncellenmesini www.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri kaydı açarak iletebilir misiniz? 3 iş günü içerisinde geçiş yapılmazsa benimle PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz. |
@TurkNetDestek adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:
oim sayfasında 75mbit artık gözükmüyor. destek mesajı attıgımda hattınız en yüksek 47mbit destekliyor cevabı almıştım. Arkadaşlar cevap için teşekkürler. paketi tekrar 35mbit e düşürdüm boşu boşuna 10tl vermek istemedim. evet keenetic modem snr kendim ayarladım deneyerek bir baglantı sorunuda yaşamadım şu ana kadar. Telekomla iletişime geçtiğimde mahalledeki yoğunluktan dolayı portlar değiştirilmiş 50mbit üzerinde alan müşteriler var 75-80 gibi onlarda telekomlu kişiler. Bana sizde telekoma geçerseniz sizede 80 mbit hız verebiliriz dediler. Bende gerek duymadım. sanırım önceliği telekom kendi müşterilerine veriyor. Eğer boşta kalırsa diğer saglayıcılara veriyorlar. Bakalım şuan turknetten 35mbit olarak devam edeceğim. ilerleyen zamanlarda duruma göre diğer teklifleride değerlendireceğim. ilginiz için teşekkür ediyorum. |
Merhaba, bu konuda daha öncesinde açtığınız kayıt numarasını benimle paylaşmanız durumunda hat değerlerini kontrol ederek yardımcı olacağım. Sizden bilgi bekliyorum. |
36929868 destek numarası bu. altyapınız desteklenmiyor denmişti dediğim gibi. Teşekkürler ilginiz için. |
Merhaba, yerleşik operatör ile ortak kullandığımız sistem üzerinden kontrol sağladığımda en fazla 45 Mbps' ti desteklediği bilgisi geliyor. |
işte anlamadığım nokta burada gecen yıl 75mbit alıyordum. şimdi 45mbit zor alıyorum gösteriyor sistem. sanırım yogunluktan ve covid kaynaklı durumlar bilemiyorum. paketi düşüdüm dün zaten ilginiz için teşekkürler. bende snr degerlerimi en uygun duruma ayarladım. böyle devam edeceğiz sanırım 35mbit ile farklı alternatifler bulana kadar < Resime gitmek için tıklayın > |
Sizinle aynı binada olup daha yüksek hız alan birisi varsa onun XDSL numarasını kaydınıza ekler misiniz? Bu şekilde yerleşik operatör tarafında sorgulama yapabiliriz. |
aynı apartmanda maalesef yok sormam lazım teşekkürler ilginiz için eğer bir bilgi alabilirsem tekrar konuya yazarım |
Bilgi aldığınızda buradan ya da PM üzerinden yazarsanız yazarsanız yardımcı olmak isterim. |
1. sayfa
< Resime gitmek için tıklayın >