Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
625
Tıklama
1
Öne Çıkarma
HEPSİBURADA.COMDA TİCARİ AHLAK SIFIR
K
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar bunlar tam ahlak yoksunu, niye bir Türk firması bir kerede çıkarcı olmaz tamam kazansın elbet ticarethane ama bu kadarına da pes...22.09.2020 tarihinde galaxy s10 plus cihaz sipariş verdim, süper fırsat süper kampanya yazıyordu fiyatı 5.399 TL , fırsatın bitmesine kalan 5 gün kalmıştı.Neyse cihaz geldi, 2 sonra faturayı bastırmak için üyeliğime girdim pdf olarak da indiririm dedim bir baktım kampanyanın bitmesine 2 gün var yazmışlar fiyatı da 5.299 TL ' ye düşürmüşler.Kampanya bitmeden fiyatı düşürerek tüketiciyi yanıltıyorlar.. o gün alanlar enayi oldu , şimdi iade edeyim dedim, kullanmış olduğunuz için iade etmezsiniz dediler, oysa tüketici hakları da mevcut 14 gün çamaşır, , sağlık , kitap , dvd gibi ürünler hariç iade hakkımız var..Yabancı firma Amazon koşulsuz iade sunarken kafalarına göre yasaları çiğniyorlar..Amazon'dan daha önce M11 almıştık teyzeme beğenmedi iade edip M30s almıştık. Gayet güler yüzlü yapıcı hizmet sunuyorlar ama hepsiburada şımarık bir çocuk gibi , çok yüz verdik ciddi bir şamarı hak ediyorlar tüketici tarafında diye düşünüyorum.Hayır kampanya süresi bitse sonra tekrar kampanyaya girse cihaz anlarım derim hani dolar biraz düştü merkez bankasının hamlesiyle hakkıma razı olayım derdim ama empati kurun bu düpedüz adam kandırma, ilk fiyatın geçerlilik süresi dolmadan düşürüyorlar sonra birde artist artist yazmışlar fiyat ithalatçı firma tarafından belirlenir diye..Samsung Türkiye'nin online mağazasına baktım orda fiyat 5799,00 TL görünüyor.. Birde müşteriyi salak yerine koyuyorlar böyle..Yasal hakkım saklı ama isterse Amazon'da isterse 2 kat pahalı olsun dürüst esnafa kazandıracağım.. Hiper süper ultra indirip deyip tüketiciyi kandırmıyorlar en azındanhttps://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-super-fiyat-super-teklif-kampanyasi-tam-bir-yaniltma





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 27 Eylül 2020; 4:19:1 >

E
4 yıl
Çavuş

Kotu bir durum. Cok kisi yuksek fiyattan aldi zaten samsung cihazlarda sürekli bir fiyat güncellemesi oluyor. Yuksekten alan yüksekten aldigiyla kalıyor. Cihazdan memnunsaniz 100 tl nin peşine dusmeyin derim. Sonraki alacağınız cihaz sıkıntılı çıkabilir sonuçta.
Amazon konusunda kesinlikle haklısınız en güvenilir ve en hızlı hizmeti sunuyor. Bunu kargo hızı ve paketlenmesinden bile hissediyor insan.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

A
4 yıl
Yarbay

Olay sizin için talihsiz evet ona şüphe yok, ben de bir ürün aldıktan fiyatı düşse üzülürdüm. Fakat satıcı tarafında bir suç göremedim ben. Satışların az olduğunu düşünüp daha büyük bir indirim yapılmış olabilir haklı olarak. 'Ben satın aldıktan sonra fiyat düşüremezsiniz' gibi bir savunma ile bir hak iddaa edebileceğinizi düşünmüyorum. Haklı olduğunuzu sanmıyorum bu nedenle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Argonath LXI

Olay sizin için talihsiz evet ona şüphe yok, ben de bir ürün aldıktan fiyatı düşse üzülürdüm. Fakat satıcı tarafında bir suç göremedim ben. Satışların az olduğunu düşünüp daha büyük bir indirim yapılmış olabilir haklı olarak. 'Ben satın aldıktan sonra fiyat düşüremezsiniz' gibi bir savunma ile bir hak iddaa edebileceğinizi düşünmüyorum. Haklı olduğunuzu sanmıyorum bu nedenle.
Hocam suç göremedim derken, tamam şöyle empati kurun.. a firması muhteşem fırsat diyip a ürününü size satıyor, o muhtesem fırsat kampanyası bitmeden ertesi gun başka arkadaşınıza daha uyguna aynı ürünü satıyorlar , kandırıldığınızı düşünmez misiniz.. Elbette ilknindirim dalgası biter gostermelikte olsa 2 3 gün ara veririsin 2.bir kampanya dalgası başlar o zaman tabii ki haklısınız o zaman derdim 2.kampanya daha iyimiş.Birde pişkin pişkin ürünü iade edemezsiniz sorun varsa servise gönderin diyorlar , buna ne diyeceksinizMesajımı okumadan ctrl c , ctrl v cevap veriyorlar hazır şablonlarından.. insan bir okur adamın derdi ne diye..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
4 yıl
Yarbay

gayet de edersiniz. Neden belirtmeden iade açın, eğer kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine gidin. Aslında biliyorlar iade edebileceğinizi ama yokuşa sürerek vazgeçmenizi bekliyorlar.Geçenlerde Teknosa ile aynı sorunu yaşadım iade almıyoruz dediler, tüketici hakem heyetine başvurdum 1 hafta sonra ürünü yollayın dedi Teknosa.



J
4 yıl
Binbaşı

Sorun şu ki , hepsiburada o açık telefonları birilerine sıfır diye satacak. Yani 2. El telefonu kakalayacak.
Başkasının daha önce kullandığı telefonu kullanmak ist3miyorum



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

D
4 yıl
Yarbay

Bende 5400'e aldım cihazı aynı durumdayız.Aslında Amazondan alıcaktım fakat satıcıya güvenemedim olumsuz yorumlar vardı.Bende HB üzerinden aldım keşke almasaydım.Muhtemelen 5 bin'e kadar düşer fiyat.Fakat olaya iyi tarafından bakarsak,bu fiyat segmentinde en iyi cihaz şuan bu.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.