Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
907
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Hepsiburada Değişim raporu verilen ürünü 67 gündür değiştirmiyor.
C
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Selamlar,
Ürün asus rog strix 1660ti ag modeli. ürün arızalandı. 24.07.2020 tarihinde rma açarak asu türkiye yetkili servisine gönderdim. Asus rma konusunda daha doğrusu açık adres belirtme konusunda sıkıntılı. kayıtlarda sadece bulvar adı çıkmış. neyse ups kargoyu arayarakve asus müşteri hizmetlerini arayarak 6 gün sonra ürünü kargo ile gönderdim.

Ve ürünün tamiri mümkün olmadığı için asus yetkili servis tarafından 28.08.2020 tahihinde değişim raporu gönderildi.

Fatura sahibi ben değilim. ben ürünü ikinci el olarak satın aldım. BU arada fatura sahibi ile sorun yaşadıysanız, fatura sahibi art niyetliyse veya bu konuya zaman ayıracak vakti yoksa vay halinize...

Ben fatura sahibiyle sorun yaşamadım.sağolsun her zaman yardım oldu, olmaya çalıştı.

Fatura sahibi konu ile alakalı 1 eylülde 3 eylüde hepsiburadaya değişim raporunu pdf olarak iletmesine karşın bu başvurular sonuçsuz cevapsı kaldı. 8 eylülde tekrar başvuru yapmasına karşı 6 gün sonra değişim formunun aslını isteyip kargo takip numarası iletiler.

ve aynı gün takip numarası ile değişim formunun aslını gönderdim. Ve bana 2 gün içinde sonuçlanacağını belirttiler
sonrasındada süreyi 1 daha eklediler en son 18 eylülde 5 gün içinde sonuçlancağını söyeledile ama ben iananmıyorum.
yarın bitecek. iki aydır ürün arızalı.

Ben bir çok firmadan alışveriş yaptım yapıyorum. Arızalı ürün konusunda hiçbir firmada bu kardae beklemedim.

süreci araştırınca hepsiburadanın bunu sadece bana değil birçok çok kişiye yaptığını öğredim.
Hepsiburada kendi hesabımı kapattım. alışveriş yaparken bir daha düşünün...

Güncelleme:29.09.2020 tarihinde aradılar ürünün aynısı olmadığı için alternatif ürün olarak bana asu tuf 1660s önerdiler yani bunu
< Resime gitmek için tıklayın >

şaka gibi kabul etmedim tabii...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi callofdutyf -- 30 Eylül 2020; 15:2:18 >

C
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

güncel



S
4 yıl
Yüzbaşı

benim de aldıgım pcyi göndermedi. temin edilemedi diyip siparişi iptal etti. yarım saat içinde 2000 lira zamla tekrar satışa koydu aynı sekilde ben de uyeiğimi kapatacağım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: spoiler4all

benim de aldıgım pcyi göndermedi. temin edilemedi diyip siparişi iptal etti. yarım saat içinde 2000 lira zamla tekrar satışa koydu aynı sekilde ben de uyeiğimi kapatacağım.
bugün aradılar muadil olarak asus tuf 1660 süper önerdiler :) rog strix 1660 ti ag nerde asus tuf 1660 süper nerde....
kabul etmedim tabi. yarın tekrar arayacaklar.

normal müşteri, hizmetlerinin hepsi fasa fiso.. ınsdagramda bana müşteri hizmetleri yetklilisi olduğunu söyleyen biri. ulaştı onun biraz + sı oldu değilse bekle babam bekle
ama halen çözülmedi...

bu ilk degil zamanında 2 tb hdd aldım ürün arızalı geldi. değişim dedim.direk olarak stokta yok diyerek iadesi yaptılar. 230 a mı ne almıştım.
daha 10 gün sonra 320 tlden tekrar satışa sundular.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl
Yüzbaşı

beni hiç aramadılar bile. hep ben arayarak oğrendim. artık thh'ye basvurumun sonucuna göre bakacagız... ben zaten aynı pcyi vatandan pahalı olarak aldım sorun değil de yaptıkları çok saçma.




Bu mesajda bahsedilenler: @callofdutyf
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.