Çiçek sepetinden aldığım ürünü en geç 23 Temmuz 2020 günü teslim etme sözleri varken, bana 29 Temmuz günü yani 6 gün geç getirdiler. 24 Temmuz günü geç kaldıkları için iptal etmek istediğim de kargoyu teslim almazsam iade alacaklarını söylediler. Buna rağmen 2 aydır iadem gerçekleşmediği gibi her aradığımda kişiye özel ürün diyerek süreci baştan anlattırıyorlar. Kendi hatalarına rağmen iade almamak için devamlı işi yokuşa sürüyorlar. Müşteriyi önemsemeyen, verdiği sözü tutmayan bu firmadan alışveriş yapmadan bir daha düşünün.Bayii: Çiçek Sepeti Kayseri bayii tüketici hakem heyetine de müsait bir zamanımda başvuracağım.not: şikayetvar.coma yazdığım mesajın aynısınot: konuyu öne çıkarın lütfen.Sipariş No: 147565585
bunlardan 1 kere çiçek söyledim kız arkadaşıma, bir kere de hediye falan söyledim. Kız arkadaş falan kalmadı ortada, hala zırt pırt mesaj atıp ne zamandır şundan almıyorsunuz sevgilinize gibi saçma sapan önerilerde bulunuyor. Bir şey satmak için bu kadar zorlanır mı insan? Kız gitmiş bitmiş tam, tak mesaj atıp şunu alsana diyor. Lan yok, çiçeği g*tüme mi sokayım yok.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >