Ürün ayakta zor duruyor,denge ayakları yok, motor patlak, her tarafı çöp-pis içinde birde gelen elemanlar almışlar ellerine eşime garantisini başlatıyoruz sadece fişi eksik (yani ürünün enerji kablosu bile yok prize giren) oda gelir biz kaydını açıyoruz deyip çekip gitmişler, yazıklar olsun tüketicinin gördüğü hizmet verilen değer ulan bedava alsam bile buna layık olmaz insan, %30 ucuz olsun dedik adamlar bizi ne sandılarsa artık, servis revizyonlu ürünlerde böyle şeyler olabilir diyor arçelik çalışanları ürünle çift kale maç yapmışlar nerdeyse napıcam lan ben bunu, elime bir el arabası alıp hurdacı diye mahalleyi gezsem eminim ki 20-30tl ye bu üründen daha temizini bulurdum, okuyan varsa bulaşmasın revizyon felan yalanına, yok ufak çizik boya kusuruymuş hepsi yalan, dolabın güç fişi yok, kapağını açsam devriliyor. |
Revizyonlu ürün almadan önce buraya yazıp sorsaydın kısaca alma derdi forum ahalisi... Defolu iade edilmiş fabrikada tamir edilip tekrar ucuza satışa konulmuş ürünler revizyonlu diye satılıyor. Bu ürünleri almak büyük hatadır. Bazı makinelerde ücretsiz tamir edildiği halde sürekli aynı arızaya sebep veren bir yapısal hata vs sebebiyle müşteri ile sorun yaşanır değişim veya para iadesi kararı çıkar. Fabrikaya dönen ürün tekrar tamir edilir ürün gene bozulacak ama çalışırken bu şekilde yarı fiyatına satılır. Tekrar arıza olursa değişim yapamazsınız sıfır ürün değil satıcıda aynı model bir sürü revizyonlu üründe olmaz. Eksikler olmasınıda doğal karşılıyorum. Rafları vs de eksik çıkabilir bu ürünleri ha bayiden almışsın ha spotçudan ha hurdacıdan... |
Ben zaten bunları bilerek aldım forumda da araştırdım genelde boya hatası yada arızalı parçanın değiştirilerek revizyonlu olarak satıldığı kanaati oluşmuştu, ne bileyim koca koç grubunun arçelik in hurdacı gibi millete hurda sattığını, spotçular felan bunun yanında hiç kalır adamlar bildiğin çöp getirmiş eve, nasıl bir revizyondan geçti bu ürün ayakları yok, motoru patlak, güç kablosu yok, her tarafı çizik pas içinde, bunu kim revizyondan geçirdi geçiren görmedi mi bunları hadi o görmedi kutuyu açıp ürünü kuramayan servis te mi görmedi, biz ne zaman böyle bir ülke olduk ülkenin en köklü şirketi de vatandaşı kazıklama, bozuk çarık ürün satma işine girdiyse biryerlerde bir yanlış var demek ki. |
Kullanımı güvensiz olabilecek ürünlerin fabrikada fişini keserler. Fişi kesik demek kullanmayın demek. Bence iade edin. Teslimattan itibaren 14 gün gerekçesiz cayma hakkınız var. Üşenmezseniz servisi de fişsiz ürünü teslim ettiği için şikayet edin, mesleğine saygısı olan bir teknisyen bunu yapmaz, bilir fişin niye olmadığını. Herhalde fabrika revizyonlu ve servis revizyonlu ayrı şeyler ve karışmış... Bir yerde ciddi bir hata var. Fabriakada en azından içerik ve fonksiyonlar kontrol edilirdi diye umuyorum, ama tabii belli de olmaz. Biz de bilemeyiz. İade edin, %30 için değmez. Termikel var, Uğur var... Eski seri Avrupa bile bulunur belki, Arçelik ucuz değil. |
hocam o ürün üretilmeye başlayalı 3 ay oldu olmadı revizyonlusunu nerden buldunuz da aldınız. revizyon değilde sanki biri aldığınız bayiye iade etmişte satılmış bir ürüne benziyor. revizyonlu üründe çizik vs olur ama kablosu eksik olmaz. aldığınız bayi neresi acaba merak ettim |
Böyle bir sorun olması büyük mağduriyet ama Whats app konuşmalarınıza çok güldüm. Genel merkez müşteri hizmetleri hattı ile mahallenizdeki tamirci esnaf gibi yazışmışsınız. Sistemden en erken vereceği tarihi söylemiş, banane şimdi gelin falan demişsiniz. Hakkınızı böyle aramaya çalışırsanız sinirlendiğinizle kalırsınız. Müşteri hizmetlerine sorunu net ve doğru üslupla anlatan bir mail göndermenizi öneririm. Daha hızlı çözüm alırsınız. Arçelik’in servisleri de diğer markalar gibi iyi değildir, ancak genel merkeze sorunu doğru anlatırsanız hızlı çözüm üretiyorlar. |
Ürün geç gelince 2 ayda geldi, birde içinden fiş çıkmayınca haliyle dellendim müşteri hizmetlerine patladım. İşin daha acı tarafını söyleyim birde gelen servis montaj tamamlandı gösterip garantiyi başlatmış. Güç fişi olmayan ürünün montaj ı tanımlanmış kontrol edilmiş garantisi başlatılmış daha sonra müşteri hizmetlerinden öğrendim. < Resime gitmek için tıklayın > İşin daha acı tarafını söyleyim birde gelen servis montaj tamamlandı gösterip garantiyi başlatmış. Güç fişi olmayan ürünün montaj ı tanımlanmış kontrol edilmiş garantisi başlatılmış daha sonra müşteri hizmetlerinden öğrendim. |
İşin daha acı tarafını söyleyim birde gelen servis montaj tamamlandı gösterip garantiyi başlatmış. Güç fişi olmayan ürünün montaj ı tanımlanmış kontrol edilmiş garantisi başlatılmış daha sonra müşteri hizmetlerinden öğrendim. |
Ürün kurulalı kaç gün oldu bilmiyorum tabi süreye göre şikayet durumu değişiyor. E devlet üzerinden tüketici hakem heyetine yazın. Evrakları ile birlikte. Bir de kurulum yapıldığına dair formu siz ya da eşiniz imzaladımı o önemli, revizyonlu ürün aldıysanız size evrak imzalattılarsa satış ya da teslimat anında, orada bu ürünü bu haliyle bilerek aldım yazar o bu sizi mağdur eder. Candoğan beyin de dediği gibi üslup bilinçli tavırlar sizi sonuca bir adım daha yaklaştıracaktır. Sinirinizi bozup kendinizi germeyin boş yere oradaki adamlarda not alıp dönüyorlar yani küfür de etseniz işlem hızlanmaz. Tam tersine haklarınızı bilerek konuşmak sizin işinizi kolaylaştıracaktır. Sonuçları yazarsanız biz de bildiğimiz kadarıyla destek olmaya çalışalım hep birlikte. Bir hata olmuş sonucu iyi bitsin en azından. Saygılar. |
hocam yukarıda sordum cevap yazmadınız tekrar sorayım ona göre yol gösterelim. bu ürünü nasıl satın aldınız? direk arçelikten mi. bir bayi den mi spotçu dan mi |
Dükkan diye bir uygulaması var arçeliğin komşu vasıtasıyla aldık buradan çalışanlar direk revizyonlu ürün alabiliyor. Peşini bırakmazdım ben yinede komşuya ayıp olmasın diye sineye çekiyorum artık, bayi felan olsa hoplatırdım şimdiye kadar sağlık olsun. |
|
KOMŞUnuz biraz sıkıştırırsa sorun çözülür aslında. hiçbir markadan hiçbir şekilde revizyonlu ürün alınmaz. bunu kesinlikle söylüyorum |
Siemens'de o ürünleri sadece personele satıyorlar. Personel ürünün neresinde ne sorunu olduğunu bilmeden alıyor. Ama sorun taşıma hasarı oluyor % 99 Sizin bu ürün atıyorum 5. kattaki bir müşteriye gitti çizik çıktı onlarda 5. kattan aşağı attılar gibi duruyor cidden ne deseniz haklısınız. Şu evrak işi sizin işinizi çözer. Revizyonlu ürün aldığınızla alakalı bir evrak imzalatılmadı ise size buradan yürüyebilirsiniz. |
Benim bildiğim kadarıyla (emin değilim) Arçelik'in revizyon ürünler için ayrı bir bandı var. Burada ürünleri tekrar toparlayıp ayrıca ambalajlıyorlar. Size tüketiciden iade alınan bir ürünü vura çarpa tekrar geri getirmişler. Bu ürün revizyonlu değil, bildiğiniz hurda zaten. Kompresör bile darbe almış, güç kablosu kesilmiş. Arçelik müşteri hizmetlerine durumu açıklayan bir mail göndermenize rağmen dönüş alamadıysanız direkt hakem heyetine başvurmanızı öneririm. |
2 hafta sonra bayram değil seyran değil dondurucuyu getiren servis aradı değişim için ürünün barkodunu istediler, ben umudu kesmiştim, bir ton yere şikayet etmiştim dönüş olmamıştı, bakalım bilgileri aldılar gelişme olursa buradan yazarım, umarım ürünün daha kötüsü gelmez değişim olursa eğer. |
Arçelik bu konuda hala iyi er ya da geç değişim yapıyor benim aldığım iki makinede sorunlu çıktı fazla uğraşmadan yenisini gönderdiler ondan da memnun kalmayınca ikiletmeden para iadesi yaptılar. |
10 gün içinde dönüş yaparlar size merak etmeyin. değişimi girip onaylanmasının zamanı var |
Arçelik Revizyonlu Derin dondurucu aldık almaz olaydık bildiğin çöpten alıp getirmişler ürün her tarafı pislik içinde dondurucu kısım içine çökmüş, her tarafı toz pis içinde arka denge ayakları yok, getiren elemanlar içinden güç kablosu fişi çıkmadı deyip çekip gittiler, düşünün ürünün kablosu yok, demek ki Arçelik insanlara bu ürünleri bu hizmeti layık görüyor yazıklar olsun fotoğrafları atıyorum şikayete.