20 Temmuz 2020 tarihinde Hepsiburada'dan 216 357 *** sipariş numarası ile satın almış olduğum inca bilgisayar kasası siparişimden tam 14 gün sonra Hepsiburada tarafından kafalarına göre iptal edildi. Ne bir bilgi var, ne bir açıklama ne bir özür. Bu kadar terbiyesizlik olmaz. Hepsiburada'nın amazon.com'dan ders alması lazım. Ayrıca n11.com hatta Trendyol'dan bile fersah fersah geride olan bu özürsüz sipariş iptalinden dolayı müşterilerini mağdur ettiğini bilmesi gerekir. Paranızla rezil olmak istiyorsanız Hepsiburada.com'u tercih edebilirsiniz.
böyle bir durumla karşılaşmamak için genelde n11 den alışveriş yapıyorum. onlarca kez alışveriş, onlarca kez de iade yapmışımdır her seferinde hem satıcı hem de n11 in destek hattı çok ilgiliydi. Müşteri memnuniyetine diğer e-ticaret sitelerine oranla daha çok önem verdiklerini düşünüyorum
Şikayetvar'a yaptığım şikayet sonrası dilenciye sadaka verir gibi 15TL hediye çeki vermişler mağduriyetim için. Biz 15 TL'lik insan mıyız Hepsiburada? Müşterilerinizin sizin için 15 TL'lik insanlar mı? Ayıp üzerine ayıp, pes gerçekten. Pess...
Mağdur olmamam için siparişi iptal etmişler güya. ÜStelik aldığım ürün hala satışta. Resmen dalga geçiyorlar. Eskiden de böyleydi ama en azından ilgilenirlerdi, şimdi o da yok. Daha da çok bozulmuşlar.
Hepsiburada'nın amazon.com'dan ders alması lazım. Ayrıca n11.com hatta Trendyol'dan bile fersah fersah geride olan bu özürsüz sipariş iptalinden dolayı müşterilerini mağdur ettiğini bilmesi gerekir.
Paranızla rezil olmak istiyorsanız Hepsiburada.com'u tercih edebilirsiniz.