Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
1326
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Millenicom Olmayan Faturayı Zorla Ödetti (arkadaşını getirme)
S
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşını getir kampanyasını hepiniz biliyorsunuz. Millenicoma 2018 ağustostan beri üyeyim. Paket fiyatım 70 tl idi ve 2019 eylül (veya ekim) ayında 100 liraya çıktı. Buraya kadar sorun yok her şey tamam.
Arkadaşını getir haklarımdan bazılarını kullanmıştım. 2019 ağustos ayı ve sonrasından itibaren de 9 hak üst üste kazandım ve nisan ayı faturası dahil olmak üzere fatura ödememem gerekiyordu.

Bu arada tekrar ediyorum paket zammı ekim 2019'da geldi.

Millenicom sözünde durdu ve bana 10 hakkım için fatura çıkarmadı ve 10 fatura için hiçbir ödeme yapmadım. bu faturalara eylül 2019'dan sonraki kullanımlar da dahil.

Ancak nisan ayına yani benim 11. hakkıma geldiğimizde bana 30 liralık fatura ücreti çıkardılar. Bu faturayı online işlem merkezinden indirmek istediğimde fatura hata veriyor ve indirilemiyor hiçbir şekilde görüntülenemiyordu (ve de bu durum asla düzeltilmedi).

Bu faturanın neden-nereden ve nasıl çıktığına dair, forumdaki destek üyesinden, twitterdan, mail ile ve telefon ile 1 ay boyunca iletişim kurmaya çalıştım ancak hiç bir şekilde bana bunu açıklayamadılar ve fatura suretini gönderemediler veya online işlem merkezinde görüntülenmesini sağlayamadılar.

bana verdikleri cevaplar
1) yarım aylık kullanım yapmışsınız ve ödememişsiniz? yarım aylık kullanım diye bir şey yok ödemem gereken tüm faturalarımı zamanında ödedim.
2) hattınızı askıya almışsınız o yüzden bu çıktı? hayır 2018'den beri kesintisiz kullanıyorum.
3) paketinize zam gelmiş 70 liradan 100 liraya çıkmış? peki bu durum hadi diyelim doğru

3a) kampanya koşullarında pakete zam gelirse aradaki fiyat farkı ödenir diye bir ifade yok. 1 aylık faturada indirim yapılır yazıyor ki 10 defa öyle yapıldı.
3b) zam ekim 2019'da geldi. bu durumdaa bana ekimden marta kadar (mart dahil) her ay 30 tl fatura gelmesi gerekirdi ki böyle bir şey olmadı. nisanda pat diye birdenbire 30 tl çıktı.

4) arkadaşınız ayın 15inde üye olmuş gibi bir şey zırvaladılar ki bu en mantıksızı.

Ve bu süreç sonunda bana fatura suretini gönderemedikleri/gösteremedikleri 30 liralık sözde faturayı ödettiler. Hat açma kapama ücreti 25 tl gibi bir miktarmış. onu ödememek için son gün ödemesini yaptım.

burada mesele 30 tl veya 300 tl ödeme durumum değil o fatura 3 tl bile olsa millenicomun naylon fatura çıkararak müşteriyi haksız yoldan soyması meselsi bunu da unutmayın.

"10 ay bedava kullanmışsın daha ne zırlıyon"cuları dikkate almayacağım bu arada.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



S
4 yıl
Yarbay

Müşteri hizmetlerini arayıp bakiye bilgisini sorgulatın. Fatura görünsede bakiyede indirim yapıyor borcunuz olmazsa diğer dönem siliniyor. Bana da böyle indiremediğim yanlış fatura çıkmıştı bakiyede borcunuz yok dediler forumdaki desteğe mesaj gönderdim faturayı sildirdi. İkinci aklıma gelen davet ettiğiniz kişinin faturası kadar fatura indirimi uyguluyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Skayn

Müşteri hizmetlerini arayıp bakiye bilgisini sorgulatın. Fatura görünsede bakiyede indirim yapıyor borcunuz olmazsa diğer dönem siliniyor. Bana da böyle indiremediğim yanlış fatura çıkmıştı bakiyede borcunuz yok dediler forumdaki desteğe mesaj gönderdim faturayı sildirdi. İkinci aklıma gelen davet ettiğiniz kişinin faturası kadar fatura indirimi uyguluyorlar.
bu arada ödediğim fatura da ÖDENMİŞ FATURALAR kısmına eklenmedi ve görünmüyor.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.