Surekli kopan internet özellikle pandemi gunlerinde dayanilmaz hal aldigi icin baska iss ye gecmek istedim.
Bunun icin ne kadar demode ve uğraştırıcı olsa da 8 mayis ve 11 mayista 2 defa iptal dilekcesi yazdim faxladim. O gunden beri aboneligimin iptal edilmesini bekliyorum. Btk uzerinden sikayette de bulundum. Buradaki sorumlu kisiye de pm attim. Daha ne yapmam gerekiyor, keyfinizin gelip iptali yapmanizi mi bekleyecegim
Size SMS olarak 'İptal talebiniz bize ulaştı' tarzında bir mesaj gelicek fax çektikten sonra. Bu faxtan sonra tam 7. gün kapatıyorlar hizmetinizi. 2 defa aradılar açmadım ben 7.gün kapandı. < Resime gitmek için tıklayın >
yandik o zaman desenize 😢 iptal dilekcesiyle bjrlikte millenicom a basvurmustum. internetimin acilmasi icin turknet in iptalini mi beklemek durumundayim?
Ben Türk Telekoma geçerken illa Turknetin hizmeti kapatıp porttan çekilmesini beklediler. Öncesinde başlatamadılar hizmetimi. Millenicomdaki süreci bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem.
Bunun icin ne kadar demode ve uğraştırıcı olsa da 8 mayis ve 11 mayista 2 defa iptal dilekcesi yazdim faxladim. O gunden beri aboneligimin iptal edilmesini bekliyorum. Btk uzerinden sikayette de bulundum. Buradaki sorumlu kisiye de pm attim. Daha ne yapmam gerekiyor, keyfinizin gelip iptali yapmanizi mi bekleyecegim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >