Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
2265
Tıklama
0
Öne Çıkarma
N11 - OzyılmazPazarlama / Dolandırıcı Firma
_
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba ;

Bu konuyu açmamın sebebi benim gibi sizde bu alçaklardan ürün alıp Mağdur duruma düşmeyin.

Sipariş Tarihi : 06/05/2020 - PİONEER TS-A6996S 650watt 6x9 KAYIK OVAL SES VE MÜZİK HOPERLÖRÜ sipariş verdim.

< Resime gitmek için tıklayın >

Ürünü 08/05/2019 tarihinde sürat kargodan gidip aldım ve arabaya bindim giderken ürünün paketini açtım içinde Pioneer Ts-A6970F ürün vardı.Ben "PİONEER TS-A6996S" sipariş vermiştim.Tabi hemen kargoya döndüm bunu iade etmek istiyorum dedim N11 den iade sürecini başlattım ve kodu arkadaşlara verip iade ettim.

İade talebimi reddettiler anında.İlkin durumu anlayamadığım için (neden reddettiklerini) bir kaç kez daha açtım yine reddettiler.Bakın çayma hakkımı vs demiyorum bile adamlar yanlış ürünü geri almıyorlar.

Bende mesaj ile kendilerine (ramazandan dolayı kontrol kaybettim.) "Sipariş Kodu : 207883851978 - bana yanlış ürün gönderdiniz yetmedi fatura gelmedi..birde iade almıyorsunuz..14 gün iade etme hakkım var..! o a koduğumun iade talebini onaylayın yoksa hakkınız da işlem başlatıcam..!" (burada onaylayın yazarken reddetmeyin demek istiyordum.Ben kargoya verip geri gönderme işlemini yaptım tabi.Ben iade sürecini başlatıyorum onlar kapatıyorlar.Red Sebebi: Mevzuata Göre İadesi Kabul Edilmeyen Ürün İadesi yok. yazıyorlar.

< Resime gitmek için tıklayın >

kendileri de "yanlış bir ürün yok doğru iadesi yok başalat bilirsiniz sorun yok" diye cevap yazdılar.

Ben kendilerine ısrarla ya başka ürün gönderdiniz desem de adam hayır biz doğru ürün yolladık ve iade kabul etmiyoruz diyor.Yavaştan artık sinirlenmeye başladım ve kendilerine bir telefon numarası paylaşmalarını söyledim ve artık adam attığım tüm mesajlara "." nokta koyarak cevap vermeye başladı.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

N11 ile iletişime geçtim.Kendileri beni bu sabah aradılar ve ben o sıra duymadım.Saat 11 felandı ve sonra bir daha aramadılar.Buradan da N11 saygılarımı sunuyorum.İnsan bir defa daha arardı ya.Neyse tekrar kayıt bıraktım.

Normalde ürün almadan önce mağaza yorumlarını okurum.Bu sefer böyle 3-4 yoruma baktım ve genel de bir üründen baya şikayet olduğunu gördüm ve almam için olumsuz durum görmedim.Tekrar yorumlara bakınca şunu gördüm ki adamlar bildiğin dolandırıcı.

Siyah ürün istiyorlar beyaz gönderiyorlar.x ürün istiyorsun y ürün geliyor.Çoğuna kullanılmış ürün göndermişler.Bir çok kişi n11'e bildirmiş durumu ve bu mağaza halen ürün satıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

En son satış sözleşmesinden bir numara buldum ve adama ulaştım adam ben ilgilenmiyorum ama konuyu öğreneyim yardımcı olurum dedi.(satış sözleşmesin de yani şirket bilgilerin de numarası olan adam ben bilmiyorum diyor.)

Sonra tekrar aradık ve adamla uzun konuşmalar sonucu kendisi mağazayla ilgilen kişiye ürün ellerine geldiğinde iade talebini onaylayacağını söylemiş.Normal de ilgilenen kişi bana küfür etti süründürecem onu demiş ama bu kimse onu ikna etmiş.(Küfür etmemek elde miydi bilemiyorum.Düşünün size gönderilmiş yanlış ürün ve bir şey soruyorsunuz iade yok diyor.. her sorunuza "." koyuyor sadece.)

Bugün kargo onlara gitmiş ve şubeden teslim almışlar.Bende iptal ettikleri iade sürecini tekrar başlattım ve yine reddetti.(" İade Ürün Mağazaya Ulaşmadı."

http://www.suratkargo.com.tr/kargoweb/bireysel.aspx?no=18815319016925

Kargo takip den bakarsanız ürünü almışlar.

Normal de mağaza iade edilen ürün gelene kadar iade sürecini kapatmaz.Bu şerefsiz para yatması için uğraşıyor.Ödemeyi erteledim elimde sadece 2 gün kaldı.

Mağaza ; https://www.n11.com/magaza/ozyilmazpazarlama

13/05/2020 ;

Cimere yazı,N11 defalarca arama vs den sonra bugün iade sürecini onayladılar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _GRKM_ -- 12 Mayıs 2020; 23:13:28 >

M
4 yıl
Yarbay

Gerçekten çok fazla dolandırıcı var bu ve bunun gibi sitelerde . En iyisi sanırım amazon bu konuda . Ama orda da ürün çeşidi az . Nerde dolandırıcı , işsiz gücsüz adam varsa al satçı olmuş .



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Mekatroniks

Gerçekten çok fazla dolandırıcı var bu ve bunun gibi sitelerde . En iyisi sanırım amazon bu konuda . Ama orda da ürün çeşidi az . Nerde dolandırıcı , işsiz gücsüz adam varsa al satçı olmuş .
Adamlar da korku da yok..adama diyorum ki seni şikayet edeceğim..Yanlış gönderdiğin ürünü geri al..Fatura bile göndermedin bana..git et diyor sorun yok..iade almayacağım ürünü.

Sanki kendisi haklı ben haksız gibiyim.

Amazon bu konuda iyi ama dediğiniz gibi ürün çeşidi az.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _GRKM_ -- 12 Mayıs 2020; 1:34:4 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.