Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
720
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türknet hala bir ev telefonunu açamadı, beni uyutmaya devam ediyor
M
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Günlerdir bu adamlarla uğraşıyorum ev telefonu başvurunuzu yaptık yapacaz deyip duruyorlar sadece internet var telefonda çevir sesi yok.

Telefon numarası belli değil,

İnternet paket değişikliği menüsünden paket değiştirmeye çalışırsam devam eden iş akışından değişmez diyor şuan 35 mbpslik pakette çakıldım kaldım,

4 gün önce konuyla alakalı yazdığım destek fişinde 100 mbpslik pakete geçirdim sizi yazmış türknetin online işlem merkezinde 35 mbps kullanıyorum gözüküyor modem istatistiklerinde hattımın desteklediği en yüksek hızı fakat hala nperf te 35 mbps çıkıyor, ilginçtir upload hızı modemdekiyle uyuşuyor.

Gerçekten hikaye anlatıp duruyorlar, bugune kadarda en az 10-15 kişiyi türknetli yapmışımdır çok pişmanım açıkcası.< Resime gitmek için tıklayın >



M
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Sadece ozel mesaj atıyorlar çözüm yok



T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, paket değişikliği işlemlerini gerçekleştirebilmemiz için telefon hizmetinizin aktif olması gerekiyor. Başvuru sürecinde olduğu için paket değişikliği yapmak istediğimizde açık iş emri olması nedeniyle hata alıyor. Telefon hattının bir an önce aktif olması için ilgili birimimize önceliğini ilettim.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.