1. sayfa
Bankanıza bir harcama itiraz dilekçesi yazıp fakslayın. "Corona virüsü sebebiyle Ülke turist kabul etmemektedir bu sebeple gidemiyorum. Şu tarihteki harcamayı tarafıma iade edin. Firmaya yazıyorum taleplerimi dikkate almıyorlar" anlamına gelen bir dilekçeyi harcama tarihini ve miktarını hem yerel birimde hemde TL cinsinden belirterek yazın fakslayın. Bazı bankalar email olarak da kabul ediyor. |
Bende de aynı durum var. Otel, siz bilirsiniz ister gelin ister gelmeyin diyor... ülken turist almıyor... şerefsizler ya. |
Merhaba arkadaşlar, Avrupa Birliğinde yaşıyorum ve oteller yaklaşık 1 ay önce kapandı. Yani rezervasyonu olan bir müşteri istese bile otelde kalamaz. İşletme tamamen art niyetli olarak durumdan faydalanmaya çalışmış. Kurumsal olarak çalışan otel zincirleri bu durumda müşterilere yardımcı olmakta. Yasal olarak süreç; Tesis ile iletişime geçmeniz, sonuç alamazsanız Booking ile iletişime geçmeniz, sonuç alamazsanız Banka ile iletişime geçerek paranızı talep etme hakkınız bulunmakta. |
|
|
|
Aynen dediğiniz şeyleri yazarak başvurdum. Üstünden 2 ay geçtiği için geri ödeme umudum yok . Yine de olumlu veya olumsuz cevabı buradan bildiririm. |
Yapı Kredi Bankası Fax: 0262 647 19 00 Konu: Kredi Kart Harcama İtirazı Kart No: xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx 23-02-2020 tarihli “AMZN Mktp DE” isimli firmaya yapılan 415,18 TL’lik (60,09 Euro) harcamaya itirazımdır. - Ürün tarafıma teslim edilmemiştir. (söz konusu hizmeti almadım yazabilirsiniz) - Firma taleplerime cevap vermemektedir. Bu sebeple kartımdan çekilen 415,18 TL’lik işlemin iptal edilmesini rica ederim. Order #306-9061430-4929957 (siz buraya bookingcom rezervasyon numarasını yazabilirsiniz) Ürün cinsi: (Burada ürün veya hizmetin ne olduğunu yazmak lazım) 1- Relaxdays 10014055 Design Letter Tray: 1 adet 2- Bamboo Pen Holder Desk Storage Box: 1 adet 3- Relaxdays Bamboo Pen Holder for Pens: 1 adet İsminiz Cep numaranız İmzanız |
Bakalım ne olacak. Cevabınız için teşekkürler. |
Bankadan yapmayı etik bulmadım. Tabi otelinkide ipnlik! Neyse, twitter dan booking e yazdım, ordan iletişime geçebildim. Otelle konuşup size döneceğiz dediler. Rezervasyonunuzu iptal ettik dediler. Bence sizde twitterdan deneyin! |
1. sayfa
Ancak corona sebebiyle Çekya turist almıyor.
Tesis bana ne kardeşim diyor.
Şimdi hem Booking.com müşteri hizmetlerine, hem tesise ulaşılamıyor.
Booking.com müşteri hizmetlerini kaldırmış siteden.yok ulaşamıyorsunuz
En azından bir kısmını iade etmeleri şık olmaz mı. Sonuçta tüm avrupada seyahat kısıtlaması var. Benim dışında bir iptal sebebi.
Bu salgın bitince booking.com dan rezervasyon yapacaklar bunu unutmasın.